Mää uskon ko se on käyny kokkaamassa mulleEn usko, kunhan kehuskelee
Mää uskon ko se on käyny kokkaamassa mulleEn usko, kunhan kehuskelee
Suklaata?Näläkä, mitä söis?
Mun koko kroppa on jumissa.
...mie antasin nyt vaikka vasemman kateni ja vaikka ja mita, jos ois hetipaikallavalmis kokki pyorayttamassa jotain ruuaksi, nalka on niin etta....!..enka millaan nyt jaksaismalttais ruveta*huokaisee syvaan*
Jahka ma sen lottovoiton saan - millahan ilveella kun en edes lottoa - niin hankin ihkuomasen kokin ja hierojan(pakarat taas maukuisina..)
Hyvaa...oooo...menemista jonnekin (jos kerroit jossain kohdassa niin, sori - nalka haittaa nakemista ja vissiin ymmartamista)Nyt on tukka hyvin, meikit nassussa, vaatteet päällä...eli kaikki hyvin, hetken aikaa istun tässä ja sitten menox sanoi annie lennox *päättäväinen*
Miksi ei olisi oikea firma?ja sitten asiaa eikä sen vierestä. Tietääkö joku onko tollanen autoveronpalautus suomi niin oikea firma vai joku feikki yritys??
Söin jo. Ja sipsejä. Jotakin ruokaa pitäs väsätä. Ei jaksa.Suklaata?
..siella on sita japakiinalaisvalmisteista huonoa peiliaEn puhukaan
No mää vaan kysyin.Tänää tuli tuolta tollanen lippu lappunen missä oli juttuu et voi hakee palautusta.Miksi ei olisi oikea firma?
Jos olet noihin aikoihin maahantuonut auton joka on verotettu KHOn päätöksen mukaan väärin, niin voit hakea veronpalautusta.
Toi on vaan firma joka täyttää hakemuksen puolestasi ja veloittaa siitä.
*halaaruttaa*Mun koko kroppa on jumissa.
Mää tartten lapsivapaata ja lepoaVoi kukkanen. Mä tartten vaatteita kun nykyiset ovat hieman kutistuneet.
Onhan se sitte uskottavaMää uskon ko se on käyny kokkaamassa mulle
Millanen?Viime yönä oli jännä ja kiva uni. *huokaus*
ai Päätön? Mitä ruokaa se sulle teki?Mää uskon ko se on käyny kokkaamassa mulle
Oli kuin scifi/toiminta leffasta. Miehellä oli komia auto ja sit.. jotakin muuta.Millanen?
Haa, mä tuun sinne kuluttaa aikaa.iltaa. sauna lämmin ja olut kylmää. jos ihan vapaata pitäis tän viikonlopun. ei vanha enään jaksa joka päivä töitä tehä.
Oi kun mäkin näkisin tollasia toimintauniaOli kuin scifi/toiminta leffasta. Miehellä oli komia auto ja sit.. jotakin muuta.
Mulla on joskus äksöniä unessa.Oi kun mäkin näkisin tollasia toimintaunia
...mutta ne voi ja saattaa olla vaarallisiakin...koskapa siina actionin huumassa ja kuumissa tilanteissa voi kayda niin etta joko sangyn leveys ei riitakaan tai sitten sita heraa ja toikkaroi viela tilannekuvissa niin, etta kulkee pain ovia....Oi kun mäkin näkisin tollasia toimintaunia