The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Suihkusta selviydytty (y), ipanaiset umpiunessa :), piiiitkat villasukat jaloissa ja se seksintappajavillatakki :D

Ja ihan pikkiriikkisenhimppuisesti taas viris suihkun alla semmoinen hajatelma lyhyista hiuksista...ois ne niin helpot...vissiinkaitehken:unsure:...verrattuna tahan kuontaloon mika ei ole kuiva kuin joskus aamulla, jos silloinkaan:barefoot::D

Tosin talvi kun on tulossa, niin mun paakkosta ei ainakaan palella(y)

...mutta voisit kuitenkin laakkeen avulla saada nukutuksi ja sita kipua karkotetuksi.

Oliko muuten ko. laakkeen mahd.sivuoireissa mainittu paansarkya?
juu oli ja pahoinvointia ja väsymystä ja uneliaisuutta ja kaikki ne on mulla ollu. mutta otin sen nyt kuitenkin vaikka olis kai pitäny ottaa aiemmin.No,aamulla sit päänsärky tabletti jos on kipee pää. Käytin noita myös joskus lopputalvesta mut en muista niin kauas että mitä vaikutuksia sillon oli.Suu ainakin näistä kuivuu joten vettä sängyn viereen. Kohta oon tillintallin :D

Huomenna otat kaiken takaisin korkojen kera mita tanaan jouduit karvistelemaan :D... Hei, onko kirjotuspaiva huomenna? Mites se maanantainen meni urakan puolesta?
Ei onneks huomenna oo, mut ens viikolla ma, ke ja pe. Tiistaina ois myös oikeeta koulua.
Maanantai meni hyvin paljon odotettua paremmin. Löysin sekä koulun että tarhan eksymättä kertaakaan ja olin paikalla jopa etuajassa, mikä on mulle tosi epätyypillistä :D Molemmat kuuntelukokeet meni ihan kivasti, ei jännittäny ees ollenkaan ja jäi ihan hyvä fiilis molemmista. Kuuntelut ei kestänykään ko tunnin, niin ehin vielä reippaana oikeeseen kouluunki loppupäiviks. Ensviikko jännittää vähä enemmän.

juu oli ja pahoinvointia ja väsymystä ja uneliaisuutta ja kaikki ne on mulla ollu. mutta otin sen nyt kuitenkin vaikka olis kai pitäny ottaa aiemmin.No,aamulla sit päänsärky tabletti jos on kipee pää. Käytin noita myös joskus lopputalvesta mut en muista niin kauas että mitä vaikutuksia sillon oli.Suu ainakin näistä kuivuu joten vettä sängyn viereen. Kohta oon tillintallin :D
Sitten ei muuta kuin levollisen parantavia unia kohti vain :)
Ja toivottavasti ne kivutkin poistuisivat taka- alalle...

Ei onneks huomenna oo, mut ens viikolla ma, ke ja pe. Tiistaina ois myös oikeeta koulua.
Maanantai meni hyvin paljon odotettua paremmin. Löysin sekä koulun että tarhan eksymättä kertaakaan ja olin paikalla jopa etuajassa, mikä on mulle tosi epätyypillistä :D Molemmat kuuntelukokeet meni ihan kivasti, ei jännittäny ees ollenkaan ja jäi ihan hyvä fiilis molemmista. Kuuntelut ei kestänykään ko tunnin, niin ehin vielä reippaana oikeeseen kouluunki loppupäiviks. Ensviikko jännittää vähä enemmän.
Mutta toihan antaa huikeesti potkua ens viikolle, tommonen tosi kiva aloituskokemus :)
Kylla sa klaaraat, ja jannitys on vain hyvasta - se pistaa toimimaan (y)

Pidahan huoli siella siita omasta jaksamisestasi, nostan hattua korkealle tuossa urakoimisessasi :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä