The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Perkele!
Sattuuu:cry: Taas on selkä ja kankku kipee että joku noidannuoli tms taas vaivaa. Töissä oli tuskaa ja nyt jos istun niin siit ei sit nousta hetkeen tai jos seison niin sit pitää seistä. Viimeks oli sentäs hoitaja et autto kaikes, no ei veskis mut muuten:D Nyt pitää kärsiä yksin:unsure:

totta aurinko paistaa ja ihmsiten kaa on hyvä olla jos sydän alkaa mennä ylikeirroksille msyteereissään :). Tulee taas se ilo.
Nappaa vaan siitä ilosta kiinni :)

Mä ainakin oon niin ilmapallona ja pirskahtelevuusfiiliksissä nyt, että!!:D
Tää päivä on niiiin ihana, upeita ilosia energisiä ihmisiä, jotka levittää runsaasti hyvää mieltä :)...Mua laulattaa ja naurattaa ja viipotuttaa, mä oon niin häpihäpihäpi ja:love: tässä ruokaa laittaessani enkä voi olla hehkuttamatta että kaikesta - k a i k e s t a- huolimatta life is good :)

Äääh, anteeks, mänen kohta nurkkaan jalkapuuhun odottamaan että kohtaus menee ohi :D

...siitä voi tulla pitkäkestoinen nurkkarankku sitten:D joten nauttikaa (y):D

Käväisinpäs lähikaupalla vähän täydentämässä sapuskavarastoja. Kun Majuri eilen mainitsi jauhiskeiton, eli "moskasopan" niin alkoi tehdä mieleni samaa. Joten nyt on tarpeet ainakin siihen - ja nakkisoppaan ja itse asiassa vissiin loppuviikon ruokiin.
Kun osteleepi vain tommoisia perustarvikkeita niinku pottua, porkkanaa, sipulia, riisiä, makaronia ja höysteet päälle, niin hämmästys kassalla on aina suuri miten pieni se lasku onkaan - ainakin verrattuna ostosten painoon.

On mulla siitäkin tehtyjä varmaan suurinosa mut toi nallenoli nyt tarjouksessa ja siitä löyty kivemmat värit mitä veljeksissä oli, tällä hetkellä.
Mut jos joku tekee ne mulle niin maksetaanko työajasta kun langat jo on?? Tai kyl kai mut mite paljon ....
Sovit tekijän kanssa hinnasta :).

Sä olet hommannut langat ja toinen tekee, joten kyllä nyt luulis jonkunlaisen työntekopalkkion olevan ok :)

Perkele!
Sattuuu:cry: Taas on selkä ja kankku kipee että joku noidannuoli tms taas vaivaa. Töissä oli tuskaa ja nyt jos istun niin siit ei sit nousta hetkeen tai jos seison niin sit pitää seistä. Viimeks oli sentäs hoitaja et autto kaikes, no ei veskis mut muuten:D Nyt pitää kärsiä yksin:unsure:
*halit*

Onko sulla käytössä kylmägeeliä? Auttaisko? Vai ootko kokeillu lämpöhoitoa? Saunaan?...sinnehän häviää aika hyvin pöpöt ja kolotukset (y)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä