The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ylitin itseni. Olin ennen kymmentä taju kankaalla, löydettiin tarha ongelmitta ja selvisin koulullekin vartti ennen pakko olla paikalla -aikaa. That's one small step for a man, one giant leap for giraffe. Kiitos googlemaps.

Jos onni jatkuu, ehdin omalle koululle syömään ja tiedonhankintakurssin vikoille tunneille (y) Tai vähintäänkin syömään, koska puoli-ilmainen ruoka on maailman paras asia ilmaisen ruoan jälkeen.

Päi ja vää.

Kehtaako täällä enää naamaansa näyttää?
Itse en kehtaa ketjua taaksepäin kahlata.
Minä jolle ei enää tule krapuloita niin nyt on. Tämä vaan ei tokene tänään eikä huomennakaan.

Mulla on hämärä muistikuva siitä, että joskus puolenyön aikaan olen painunut nurkkabaariin ja sen täytyy olla totta. Koska Tuomari Nurmion laulun sanoin - lompakko on tyhjä ja sydän tuskaa täys.

Heräsin silti aamulla yksin omasta unilaatikostani joten en mä nyt hirveen tärviöllä ole voinut olla?

Sopisiko semmoinen kollektiivinen anteeksipyyntö?
Olo on tämän ja huomisen vuorokauden ihan helvetillinen joka tapauksessa.
Onneksi on näppäimistö koska käsin kirjoitettuna tästä ei saisi mitään selvää.

Hyvä naapurusto. Pihassa tuli naapurintyttö vastaan, ja he kertoivat puolikkaan kanssa, että ovat leikkineet jo kolme kertaa yhdessä ja ovat hyviä ystäviä. Sinne jäi poikanen leikkimään tytön kanssa, mä sain syödä rauhassa ja kohta alkais läksyhommat. Kuin mun kersasta on kasvanu noin iso :love:

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Mene laulamaan parvekkeelle ''Tule kanssani kylpyyn, tahdon samaan ammeeseen...!!'', Joogaa, viuhahda ulkona naapureiden iloksi...ööö, ootas mä yritän keksiä sulle kaikkea kivaa tekemistä. mene kuiskimaan naapurien postiluukkuihin tyyliin ''Onko täällä ketään kotona?''.
mä en asu kerrostalossa ja postikin jaetaan ulos laatikoihin.
naapurit ei näe tontille onneks pensasaitojen läpi, talvella oon joskus viuhahtanu saunanjälkeen sisällä kun oli jääny säleverhot auki, naapurin rouva vilkutteli iloisesti ulkoa lenkkeillessään. :oops:
mutta ihan kivoja suunnitelmia silti :D

Viimeksi muokattu:
mä en asu kerrostalossa ja postikin jaetaan ulos laatikoihin.
naapurit ei näe tontille onneks pensasaitojen läpi, talvella oon joskus viuhahatanu saunanjälkeen sisällä kun oli jääny säleverhot auki, naapurin rouva vilkutteli iloisesti ulkoa lenkkeillessään. :oops:
mutta ihan kivoja suunnitelmia silti :D
Höh, kuunnellaan sitten Jonnaa kun en keksi muutakaan
(y)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä