The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Veikkaan et tänään tulee uni ihan ennätysajassa. Oon jo ihan rättipoikki. Vielä ku jaksais tarhakamat kersalle, eväät kokeeseen ja vaatteet valmiiks, voiki jo laittaa herätyskellon kiusaamaan 5.45 ja kaatua petiin. Taju on pois varmaan jo ennen kuin osun vuoteeseen.

...ihan pikkasesti rupee sylettämään noi banskukärpäset:mad:...kun oiskin vaa yks tai kaks muttakun ainakin 34!!

Kohtuu rauhalliset willeröiset menossa, ehdin suihkussakin käydä ja nyt kiittelen ettei ole niitä kameroita missään kun viipotan piiitkissä villasukissani ja seksintappajavillatakissani :D

Hei, ja tummalla taivaalla tuijottaa mua - ihan varmasti just mua:rolleyes:- kirkas puolikuu! Pukkaakin samantein kynttilähetkeä :)

• Tykkää
Reactions: epek
...ihan pikkasesti rupee sylettämään noi banskukärpäset:mad:...kun oiskin vaa yks tai kaks muttakun ainakin 34!!

Kohtuu rauhalliset willeröiset menossa, ehdin suihkussakin käydä ja nyt kiittelen ettei ole niitä kameroita missään kun viipotan piiitkissä villasukissani ja seksintappajavillatakissani :D

Hei, ja tummalla taivaalla tuijottaa mua - ihan varmasti just mua:rolleyes:- kirkas puolikuu! Pukkaakin samantein kynttilähetkeä :)
Mä sain Tampereella hukattua banaanikärpäset, ku aloin laittaa biojätteet kannelliseen astiaan ja pesin koko roskiskaapin, ja kaikki sekajätteeseen menevät elintarvikepakkaukset huolillisesti huuhteluun ennen roskiin nakkaamista. Ei ne siellä sit viihtyny enää.

Mä sain Tampereella hukattua banaanikärpäset, ku aloin laittaa biojätteet kannelliseen astiaan ja pesin koko roskiskaapin, ja kaikki sekajätteeseen menevät elintarvikepakkaukset huolillisesti huuhteluun ennen roskiin nakkaamista. Ei ne siellä sit viihtyny enää.
Joo, pitänee hankkia semmonen kannellinen bioska-astia, vois helpottaa suuresti vaikka ohimenevä vaihe nuitte öttiäisten kans onkin...mutta on ne niin %#€()(&:%€(%&!!!

Hihittelen täällä huomaamattomasti kun en ääneen voi nauraa kun..

..tää tuleva Lapin valloittajani sanoi juuri syvään huokaisten että maailman lutuisin ja suloisin eläin on tietty possu:love:

Tahtomishaluamislista lisääntyi siis jälleen :D...vaikka mä luulen että edelleenkin pysyttelen näissä omissa possuissani:love:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä