Aina ne mitä olis pitäny sanoo tulee jälkikäteen mieleen eikä sillä sekunnilla kun pitäs sanoo.Ette niin mutta piruuttaan sanonut sille.
Töpökoipinen kirahvi on muuten varmaan aika ylettömän liikkis näkyPersjalkasella on myös lamppu katossa En kestä.
NiinpäAina ne mitä olis pitäny sanoo tulee jälkikäteen mieleen eikä sillä sekunnilla kun pitäs sanoo.
Mua oikeesti harmittaa nyt et se otti nokkiinsa ja pilasin meijän välit. Ei se tollasist välitä mut mua harmittaa, tuli kurja fiilis et pilasin kaiken yhel möläyksel.
Noku en oo jaksanu mennä kauppaan ja on ollu paljon kaikkee muuta tekemistä. Normaalisti menee helposti kahteen-neljään enneko tulee ees nälkä.Miten sä voit niin vähällä?
Tos oli isolla puolella eilen? yks jonka mielestä kämpässään käytiin salaa. Niinpä jokainen kolahdus porraskäytävässä aiheutti jokseenkin paniikkikohtauksen.Suihkussa mielikuvitus alkoi laukkaa kun huuhtelin shampoota pois.
Ajattelin että entä jos joku tulee verhon takaa ja nirri pois.
Mä en pysty olla syömättä montaa tuntia.Noku en oo jaksanu mennä kauppaan ja on ollu paljon kaikkee muuta tekemistä. Normaalisti menee helposti kahteen-neljään enneko tulee ees nälkä.
En tietenkään.Tos oli isolla puolella eilen? yks jonka mielestä kämpässään käytiin salaa. Niinpä jokainen kolahdus porraskäytävässä aiheutti jokseenkin paniikkikohtauksen.
Älä ala samaan.
No en nyt tiiä onko kuin söpöä, kun puhisen turhautuneena ko en yletäTöpökoipinen kirahvi on muuten varmaan aika ylettömän liikkis näky
Ps. Kyllä pitempijalkasetki yleensä tarvii tikarappuset lamppuhommiin.
Sirahvi on söpö.Töpökoipinen kirahvi on muuten varmaan aika ylettömän liikkis näky
Ps. Kyllä pitempijalkasetki yleensä tarvii tikarappuset lamppuhommiin.
Pitäis kyl varmaan opetella syömään säännöllisemmin.Mä en pysty olla syömättä montaa tuntia.
Käsken sua syömään säännöllisemminPitäis kyl varmaan opetella syömään säännöllisemmin.
N. 3h välein on hyvä syödä jotakin.Pitäis kyl varmaan opetella syömään säännöllisemmin.
Kyllä mää sen tiedän, mut oon aina ollu tämmöne epäsäännöllinen syöjäN. 3h välein on hyvä syödä jotakin.
Moni syö epäsäännöllisesti.Kyllä mää sen tiedän, mut oon aina ollu tämmöne epäsäännöllinen syöjä
Suihkussa mielikuvitus alkoi laukkaa kun huuhtelin shampoota pois.
Ajattelin että entä jos joku tulee verhon takaa ja nirri pois.
Harmi kun ei voi katsoa. Silloin pitää olla nukkumassa.Kympiltä alkaisi töllöttimestä "sinkkuäidin salattu seksielämä".
Pitäiskö mun kattoa se opetuselokuvana?