The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yinksu
Hölmö mies. Mä olisin sanonut että olen samaa mieltä. Meidän ei kannata olla yhdessä.
Eihä me ollakaan. Joskus kauan kauan sit tapailtiin ja yritettiin seurustella mut ei siitä ollu seurustelee. Eikä oo ollu sen jälkeenkään kun aina on offailee sen hetkisen kanssa.
Se vaan käy aina ja ikuisesti mun hermoon vaikka kovin tykkäänkin siitä. Silti se on pöljä.

Viralliset ja tylsät bileet :barefoot:

Aina kun juopoilla muusikonretkuilla on syy kokoontua snapsien ja juomalaulujen ääreen, tiedossa on uusia sanoituksia jotka ei kestä päivänvaloa
:confused:...ööh..miten mun on nyt hirween vaikeeta saada samaan lauseeseen "viralliset bileet" ja "muusikonrentut"....:barefoot:

Siellä on ollut tarjolla sitten pahhaa mehua kun vielä tylsätkin oli*halaan*

muuttohommat on vissiin pahin mun tietämä vitsaus ihmiselle. :cautious:
Toi vähän riippuu muutosta.

Nopein ja vähiten vituttava koskaan hoitamani muutto oli aikanaan kahden opiskelijalikan (vaimon kavereita) samasta solukämpästä kimppakolmioon. Likat yllättävänkin hyvin noudattivat mun ohjeitani ja irtokamat oli pakattu laatikoihin joissa oli osoite päällä. Eli "keittiö", "Minnan" huone, "Tuulan" huone jne. Ei ollu kovin montaa arvoituspussukkaa, eli mustaa jätesäkkiä joiden sisältö on arvoitus joten lastaaminen myöskin.
Kävin vuokraamassa pakun läheiseltä huoltikselta, roudasin kamat likkojen avustuksella ja palautin pakun alle kolmessa tunnissa. Ei tarttenu edes tankata kun kilsoja kertyi mittariin alle kymmenen.

Paskamaisin hoitamani muutto taas oli kolmesataakiloinen piano lähtöpäässä viisi kerrosta kierreportaita alas ja tulopäässä kolme kerrosta ylös. Ilman sitä pianoakin kyseessä olis ollu vittumaisin muutto koskaan.

Jeah, nyt ois poikasen huone melkein kondiksessa. Helpotti kummasti huoneen laitto ku sai sen parven kasattua. Hyviä ihmisiä on vielä olemassa :love:

Päätin skipata postireissun huomiselle koulun jälkeen, tilasin pitsaa ja falafelia ja vois kattoo vaik leffaa sit ku ruoka saapuu. Ei huono. Poikanenkin oli varmaan pari tuntia pihalla leikkimässä, ku siel oli naapurin lapsiaki paljon. Ihanan helppoa, ku on iso poika ja leikkipuistoon näkee parvekkeelta ja sen uskaltaa päästää sinne ittekseenkin leikkimään. 5/5.

No kyl levynjulkkarit tai leffamusantekijöille se leffan ensi- ilta on "virallinen" tilaisuus.
:notworthy:...mulla ei ole aivoja pääkkösessäni vaan siellä on pelkkää höttöä ja serpentiiniä.

Bitch - olen tyhmä ja moukka. Anteeksi. En tajunnut moista. Jos levynjulkkarit olivat kyseessä, niin suuret onnittelut urakan päätöksestä:)*kukkapuskaa tarjoan*

Mänen nurkkaan häpeemään.

:notworthy:...mulla ei ole aivoja pääkkösessäni vaan siellä on pelkkää höttöä ja serpentiiniä.

Bitch - olen tyhmä ja moukka. Anteeksi. En tajunnut moista. Jos levynjulkkarit olivat kyseessä, niin suuret onnittelut urakan päätöksestä:)*kukkapuskaa tarjoan*

Mänen nurkkaan häpeemään.
No näköjään semmoisesta ei ollut kyse.
Mutta noin niinku ajatuksen tasolla niit "virallisia" juttuja on.

Toki aina vaan vähemmän. Tän päivän uutinen on se, että Jetsetterit ripustivat soittimensa narikkaan.
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016091122295821_vi.shtml

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä