Se on hyvin varauduttu. Ettehän oo muuten kisulle allergisia?Kiitos ajatuksesta. Koska muutto on ollut koko ajan edessä (tämä on väliaikainen asunto), niin mullapa on kellari täynnä muuttolaatikoita kahden edellisen muuton jäljiltä
Teen sen niin kevyesti kuin mahdollista. Huoneekaluja voi myydä pois. Mietin tarkkaan aina mitä mahtuu uuteen kotiin. Viimeksi mukaan tuli vain sängyt, kirjahylly, sohva ja pari lipastoa.muuttohommat on vissiin pahin mun tietämä vitsaus ihmiselle.
Ollaan ihan sikana, mutta otetaan Zyrtec.Se on hyvin varauduttu. Ettehän oo muuten kisulle allergisia?
Okei, eli alan varmuuden vuoks tuulettamaan ja huitomaan imurilla.Ollaan ihan sikana, mutta otetaan Zyrtec.
No panic. Otan muuten yhdet verhot mukaan, jos sattuis passaamaan sun kämppään. Ihan sellaiset neutraalit beiget, ei mitään kukallista mummoverhoa. Mutta näissä on mukana pimennysverho.Okei, eli alan varmuuden vuoks tuulettamaan ja huitomaan imurilla.
Oliko pilaantunutta viinaa tarjolla?Päivää.
Rapujuhlat on paheksuttavia tilaisuuksia.
Mitäs vikaa kukallisissa mummoverhoissa on? Nimim. omistan ainakin kolmet semmoset.No panic. Otan muuten yhdet verhot mukaan, jos sattuis passaamaan sun kämppään. Ihan sellaiset neutraalit beiget, ei mitään kukallista mummoverhoa. Mutta näissä on mukana pimennysverho.
No, sori. Emmää sitten.Mitäs vikaa kukallisissa mummoverhoissa on? Nimim. omistan ainakin kolmet semmoset.
Sain just äitiltä semmoset karseet kusenkeltaset kukkaverhot. Ne on ihan kiikun kaakun siinä rajalla, onko ne niin rumat, että on hienot, vai onko ne vaan rumat ja kehtaanko laittaa niitä koskaan ikkunaan Mutta kiitos tarjouksesta anyhow, mää omistan verhoja pienen kylän tarpeisiin enkä viittis hamstrata yhtään enempää.No, sori. Emmää sitten.
*halaus*Mutta kun ilta tulee niin alkaa ketuttaa. Huomenna taas aikainen herätys.
Eikä töihin meno kiinnosta.
Niin on, kun on muutakin painolastia. Työ ketuttaa koska olen aina väsynyt ja selkään koskee. Töiden jälkeen en jaksa tehä mitään.*halaus*
Se on hintsusesti pjaisko juttu, jos ei pikkiriikkisestikään kiinnosta..mun mielestä..koska siitä kertyy kohtuutonta painolastia mielenpäälle.
Ite en ehdi sunnuntaisin moisia miettimään, toki jollain tavalla on syvällä mielessä mutta työjuttuja on turha murehtia etukäteen - murehtii jos tarttee silloin kun tilanne on akuuttina.
Menet vähän myöhemmin?Mistähän sitä pierasis voimia, et jaksais lähee käymään postissa. Ei nappais just nyt niinku yhtään.
Mä käyn vähän myöhemmin kun ei ole kuuma.Kävin suihkussa ja höyläsin naaman
Höyläätkö samallaMä käyn vähän myöhemmin kun ei ole kuuma.
Sääret pitää höylätä. Vois kai tuota mirriä vähän siistiä.Höyläätkö samalla
Mä luulen että se mehu oli tehty pilaantuneista rypäleistäOliko pilaantunutta viinaa tarjolla?