The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No, sori. Emmää sitten.
Sain just äitiltä semmoset karseet kusenkeltaset kukkaverhot. Ne on ihan kiikun kaakun siinä rajalla, onko ne niin rumat, että on hienot, vai onko ne vaan rumat ja kehtaanko laittaa niitä koskaan ikkunaan :D Mutta kiitos tarjouksesta anyhow, mää omistan verhoja pienen kylän tarpeisiin enkä viittis hamstrata yhtään enempää.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mutta kun ilta tulee niin alkaa ketuttaa. Huomenna taas aikainen herätys.
Eikä töihin meno kiinnosta. :cautious:
*halaus*
Se on hintsusesti pjaisko juttu, jos ei pikkiriikkisestikään kiinnosta..mun mielestä:notworthy:..koska siitä kertyy kohtuutonta painolastia mielenpäälle.

Ite en ehdi sunnuntaisin moisia miettimään, toki jollain tavalla on syvällä mielessä mutta työjuttuja on turha murehtia etukäteen - murehtii jos tarttee silloin kun tilanne on akuuttina.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Boobabe
*halaus*
Se on hintsusesti pjaisko juttu, jos ei pikkiriikkisestikään kiinnosta..mun mielestä:notworthy:..koska siitä kertyy kohtuutonta painolastia mielenpäälle.

Ite en ehdi sunnuntaisin moisia miettimään, toki jollain tavalla on syvällä mielessä mutta työjuttuja on turha murehtia etukäteen - murehtii jos tarttee silloin kun tilanne on akuuttina.
Niin on, kun on muutakin painolastia. Työ ketuttaa koska olen aina väsynyt ja selkään koskee. Töiden jälkeen en jaksa tehä mitään.
Imuroin äsken ja siitäkin tuli selkä kipeeksi. Kipu loppui kun imurointi loppui. *vali vali* :unsure:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä