minä.Kuka voi innostua sunnuntaista
Oikein oivallinen vapaapäiväKuka voi innostua sunnuntaista
Minä, aurinko paistaaKuka voi innostua sunnuntaista
Mitä kummaa, joko siellä on muuttovalmistelut kuumina vaikka..vissiin se uus osoite on vielä hakusessa?Minä jo touhuan täällä täyttä päätä.
- Tätä me ei muuteta mukana.
- Ekana viedään pälä pälä pälä...
- Muuttolaatikot pälä pälä pälä...
Juu ja pitäis vanha myydä ja uusi ostaa Mutta saahan sitä suunnitella. Mies tosin totesi aamuvarhaisella mulle että suu kiinniMitä kummaa, joko siellä on muuttovalmistelut kuumina vaikka..vissiin se uus osoite on vielä hakusessa?
...mister toffosella pukkaa aamujähmeyttä mutta annas olla kun pitkin päivää vinkkailet suunnitelmista, niin kyllä hänkin höynähtää mukaanJuu ja pitäis vanha myydä ja uusi ostaa Mutta saahan sitä suunnitella. Mies tosin totesi aamuvarhaisella mulle että suu kiinni
Kummallista mielikuvituksen puutetta.
Perhana, oisit eilen sanonu et ootte muuttamassa, niin en ois käyny nakkaamassa laatikoita kierrätykseen, vaan laittanu ne teille.Minä jo touhuan täällä täyttä päätä.
- Tätä me ei muuteta mukana.
- Ekana viedään pälä pälä pälä...
- Muuttolaatikot pälä pälä pälä...
Kiitos ajatuksesta. Koska muutto on ollut koko ajan edessä (tämä on väliaikainen asunto), niin mullapa on kellari täynnä muuttolaatikoita kahden edellisen muuton jäljiltäPerhana, oisit eilen sanonu et ootte muuttamassa, niin en ois käyny nakkaamassa laatikoita kierrätykseen, vaan laittanu ne teille.
PäivääpäsNii, huomenta
Lämpenee hieman hitaasti, mutta kyllä sekin tykkää....mister toffosella pukkaa aamujähmeyttä mutta annas olla kun pitkin päivää vinkkailet suunnitelmista, niin kyllä hänkin höynähtää mukaan
Mutta kun ilta tulee niin alkaa ketuttaa. Huomenna taas aikainen herätys.Te ootte outoja, sunnuntain rakastajia
Jep, kello soi 4.45Mutta kun ilta tulee niin alkaa ketuttaa. Huomenna taas aikainen herätys.
Eikä töihin meno kiinnosta.
Tuntia aikaisemmin ko mulla.Jep, kello soi 4.45
No mua ketuttaa jo heti aamust aina sunnuntaisin. Kokopäivän vaan takaraivos kolkuttaa et taas alkaa työt.Mutta kun ilta tulee niin alkaa ketuttaa. Huomenna taas aikainen herätys.
Eikä töihin meno kiinnosta.
Kolkuttaa taka-alalla mutta yritän nauttia päivästä.No mua ketuttaa jo heti aamust aina sunnuntaisin. Kokopäivän vaan takaraivos kolkuttaa et taas alkaa työt.