No just, rauhottavat kehiin vaan meikäläiselleNiih, diapami vaikka
No just, rauhottavat kehiin vaan meikäläiselleNiih, diapami vaikka
Sama vaikka aspiriinia antais,jos toisen laitteet ei suostu näyttämään musiikkia,sama vaikka imurois lasilta valkeeta tomua!! Combrendo?Niih, diapami vaikka
Meleko hävytöntä siltä Jokuselta...kaikkea sitä...Pamejaki jokku jo ehotteli, törkeetä..
PimPamit kaikille, niin pysyy jutustelu kepeenä.Niih, diapami vaikka
...kiitos kiihkomielisyydestä..ei tää niin vakavaa ol...no ONPAS!! Eikä tähän hätään mitkään tabutkaan auta*kyynel*Sama vaikka aspiriinia antais,jos toisen laitteet ei suostu näyttämään musiikkia,sama vaikka imurois lasilta valkeeta tomua!! Combrendo?
No alkaa ainakin kuulemaan värejä jos ei muutaSama vaikka aspiriinia antais,jos toisen laitteet ei suostu näyttämään musiikkia,sama vaikka imurois lasilta valkeeta tomua!! Combrendo?
..ja jos kauheesti ruvetaan linkittämään musaa vallankin, niin - vink vink!! - kandee hiukan vihjata mitä on tulossa kun Eräät eivät näe videoita, jos haluu saada multa yläpeukkuja ...maailman tavoitelluin juttu, hei!
..ettäkö mua meinaat...mua? En taija värienkään kuulemiseen tarvita pimpimpamejaNo alkaa ainakin kuulemaan värejä jos ei muuta
Puhuvat pääkkösellisyydet...täällä palstalla niitä riittääTalking Heads
Ajattelin että ei jää epäselväksi
..silmälasitko mun pitäs kans hankkia
Eiku, kuuntelen yuotubesta. Ei jaksa linkittää.Puhuvat pääkkösellisyydet...täällä palstalla niitä riittää
Veikkaan että niitä kiloja on lähteny työrupeaman aikana, joten kait se tilanne täytyy tasapainottaalaihari tacopaistos valmis. kiloja tuskin karisee kun 800 grammaa tuli juustoa päälle. sit haukun kaa saunaan.
uuden työn myötä on parissa vuodessa tullut 7 kiloa. onneksi meillä vanhemmilla herrasmiehillä se on vain charmia.Veikkaan että niitä kiloja on lähteny työrupeaman aikana, joten kait se tilanne täytyy tasapainottaa
Leppoisia löylyjä!
Millä hiien "vanhemmilla"...uuden työn myötä on parissa vuodessa tullut 7 kiloa. onneksi meillä vanhemmilla herrasmiehillä se on vain charmia.
ei ole ikäkriisejä täällä. osaan vanhentua arvokkaasti.Millä hiien "vanhemmilla"...
Ikäkriiseilyäkö se pukkaa?!
Mutta kait sitä pitää jotain tukea ja turvaa olla ettei vallan tuulen mukana mene...
Mie oon ottanu täysin erinlaisen tulokulman tuohon. Olen päättänyt että mie en vanheneei ole ikäkriisejä täällä. osaan vanhentua arvokkaasti.