The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan jees. Maanantaina eka yo-koe eikä lukion henkilökunta oo vastannu yhteydenottoon, en tiiä missä päin koulua kokeet pidetään. oma tarha kii maanantaina ja kersa varahoitoon, unohtivat vaan ilmottaa mihin ryhmään/päin rakennusta lapsonen on menossa siel varamestas. Hulvaton viikon alku luvassa siis. Oispa lapsenvahti nii menisin lähimpään räkälään vetää semmoset kännit, et saatana.

Kelan sivuilla luki osoitetietojen kohdalla, et "ilmoita uusi osoite maistraattiin". Eli se ei vissiin ookkaan menny muuttoilmotusta tehdessä sinne samalla, vaikka valkkasin et laittaa sekä postille et maistraatille (y) Koitin jo toissapäivänä tarkistaa maistraatin sivuilta et onks sinne menny ilmotusta ja kestääkö sen päivittyminen vielä kauankin, mut neohjas vaan postin osoitemuutossivuille, koitin soittaa aspaan viidesti ja jonotin kaikilla kerroilla jonku 5 min, mutta en saanu ketään kiinni. Lucky you uusi elämä tsadissa! Naurattais varmaa jos ei vituttais ja väsyttäis näin paljon. Tahdon takas entiseen elämääni :mad: Kersaki on tottelematon ja hiton ärsyttävä vinkuja ollu ny pari päivää. Tarviin lomaaa-aa-aa.

Tahdon takas entiseen elämääni :mad:
Minä en.
Vaikka se kieltämättä vituttaa kun ex- rouvakulta ja uusi miehensä lataavat nettiin kuvia kototönöstä/kesämökistä tms paikoista jotka ovat täynnä minun kädenjälkiäni. En voi sille mitään, että tulee semmoinen tunne, että minut on vaan retusoitu kuvista ja joku muu elää minun elämääni.

Olis erossa pitänyt pistää kaikki sileäksi. Ei olisi semmoista tunnetta, että minut on vaan pyyhitty pois ja elämä jatkuu entiseen malliin.

KiviakinKiinnostaa#harm.
Minä en.
Vaikka se kieltämättä vituttaa kun ex- rouvakulta ja uusi miehensä lataavat nettiin kuvia kototönöstä/kesämökistä tms paikoista jotka ovat täynnä minun kädenjälkiäni. En voi sille mitään, että tulee semmoinen tunne, että minut on vaan retusoitu kuvista ja joku muu elää minun elämääni.

Olis erossa pitänyt pistää kaikki sileäksi. Ei olisi semmoista tunnetta, että minut on vaan pyyhitty pois ja elämä jatkuu entiseen malliin.
Kurja tilanne. Tokihan se niin on, etta elama jatkuu, ouolin ja toisin mutta ymmarran kylla noi sun fiilikset.

* etsi halaus-tsemppi-hymiota mutta ei loyda palstan hymiovalikoimista*o_O

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä