vierailija
On tainnut tuo tyttöparka yrittää etsiä sitä g-pistettään anuksesta, jossa se on VAIN miehillä.Oisko sulla värkissä jotain vikaa jos et nauti yhdynnästä vaginan kautta?
On tainnut tuo tyttöparka yrittää etsiä sitä g-pistettään anuksesta, jossa se on VAIN miehillä.Oisko sulla värkissä jotain vikaa jos et nauti yhdynnästä vaginan kautta?
Mulle tämä. Tykkään, mutta sais olla pinkkinä koska se on mun lempiväri.Tuossa edullinen g-piste vibra, silikonia ja ladattavalla akulla.
http://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/g-piste-vibraattori-javida
Olet.Saan orgasmin vain klitoriksen kautta. G-piste ei tunnu juuri mitenkään eikä miltään vaikka kuinka hieroisi.
Olenko joku luonnonoikku?
Höpsis, ihan normaali olet. Ihmiset on vaan erilaisia fyysisestikin.Saan orgasmin vain klitoriksen kautta. G-piste ei tunnu juuri mitenkään eikä miltään vaikka kuinka hieroisi.
Olenko joku luonnonoikku?
Kunnon anaali-invaasio. Eturauhasen kiihottaminen on kyllä mielenkiintoista puuhaa. Orgasmit on pidempiä ja voimakkaampia kuin siemensyöksyssä.Tää on tosi hyvä muotoilultaan. Sopii mulle kuin nyrkki perseeseen.
http://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/eturauhashieroja-invader
Tappi on vielä jopa silikonia niin ei tarvi mitään kortsuja säätää.
Elämä on... sähän voit toki elää selibaatissa.Itsetyydytys on syntiä.
Selibaatti on syntiä.Elämä on... sähän voit toki elää selibaatissa.
Vibraattoria jonka kärki on hieman kaareva ja varsi jonkun verran taipuisa.Millasta sauvaa ootte käyttäny?
Tämä olis itsellänikin ajankohtaista ja samasta syystä.Tarvis ostaa joku orkkusauva kun laitettiin ukon kans kantapäät yhteen ja lähettiin suuntiimme.
Et taida raukkaparka tietää, että naisetkin voivat saada orgasmin pepun kautta.On tainnut tuo tyttöparka yrittää etsiä sitä g-pistettään anuksesta, jossa se on VAIN miehillä.
Voi toki ja usein saakin, mutta VAIN miehillä on eturauhanen jota kiihottamalla mies saa uskottomia orgasmeja.Et taida raukkaparka tietää, että naisetkin voivat saada orgasmin pepun kautta.
Aika homoo.Voi toki ja usein saakin, mutta VAIN miehillä on eturauhanen jota kiihottamalla mies saa uskottomia orgasmeja.
Ei edes ole, mutta orgasmit on mielettömiä verrattuna peniksen spermaruikkailuihin.Aika homoo.
Minä en etsintä kuviani jaa.G-pisteen etsintä, kuvat?
Koita googlen kuvahakua jos tärppäis.G-pisteen etsintä, kuvat?
Minä en saa orgasmia vaginan kautta ollenkaan mutta pepun kautta kyllä.Et taida raukkaparka tietää, että naisetkin voivat saada orgasmin pepun kautta.
Sillä nimellä sitä taidetaan kutsua. Itselläni ei varsinaisesti kaaressa lennä vaan lähinnä tunne kuin olis pissannut sänkyyn.Mulla pitää olla aika isokokoinen vibra että saan orgasmin, tuskin tämä g-pisteeseen liittyy, mutta orgasmin saantiin kylläkin.
Isolla vibralla saan niin että minulta "lentää".
Onko se nyt sitä squirttaamista tms?