vierailija
ratkesi, olin ihan väärillä urilla ja r myös eri henkilö jota olin luullut, kaima kummiskin
Löytyykö vastavuoroisesti vinkkiä Suomen kielen ki-te-sa väliseen 5?Ja mattimyöhäinen tiedustelee nöyrästi seuraavia:
Taide AGK-Ra-Ku keskellä 14 Tämä uupuu itseltäkin...
Suomen kieli. Keskisanasta suoraan alas 10 standardikieli
Keskisana-AK-5 17 8 kerrotko tarkemikä ruutu?
Kumpa joku vielä lukisi tätä ketjua
paikallistasolla toimiva julkishallinnon yksikköLöytyykö vastavuoroisesti vinkkiä Suomen kielen ki-te-sa väliseen 5?
Kiitos.
Kiitos vaan, mutta löysin sen jo itsekin myös aikaisemmin. Oli taas liian ilmiselvä ollut.paikallistasolla toimiva julkishallinnon yksikkö
Ja kiitoksia Tuo yksi mistä unohdin ruudun nimen, selvisi omia aikojaan. Vielä puuttuu tuo AKG 14...Kerron heti jos onnistun
Ja Ku-sanasta henkilö...dadaa, homma hoidettu, poistun takavasemmallepaikallistasolla toimiva julkishallinnon yksikkö
Ja kiitoksia Tuo yksi mistä unohdin ruudun nimen, selvisi omia aikojaan. Vielä puuttuu tuo AKG 14...Kerron heti jos onnistun
Saisikos vähän sitä ratakiskoa? Kiitos.Ja Ku-sanasta henkilö...dadaa, homma hoidettu, poistun takavasemmalle
ku sanasta 7 ensimmäistä + henkilöön viittaava loppuosa. Sellaiseksi voi kouluttautua kuvataideakatemiassa...eiköhän noilla aukeaSaisikos vähän sitä ratakiskoa? Kiitos.
Kiitosku sanasta 7 ensimmäistä + henkilöön viittaava loppuosa. Sellaiseksi voi kouluttautua kuvataideakatemiassa...eiköhän noilla aukea
Suomen vähemmistökieli monikossa.Nyt tarvitsisin apua! SALO-relaatio on yhtä sanaa vaille valmis.
Suomen kieli:
kokike - 15- O.P.
Olen kokeillut siihen ihan kaikka mahdollista..
rajasanaako tarkoitat?vieläköhän täältä saisi apua. Yksi sana puuttuu
Festivaali VaVe -> "9" <- Ha
On kyllä reunassa, mutta ei aukaise uutta ruutua. Sana on siis VaVe ja Ha välissä ja siinä on seitsemän kirjainta ja lainausmerkit eli yhteensä yhdeksän merkkiä "...."(9). Alapuolella oleva sana on RuRo, mutta se ei yhdisty tähän sanaan. Kiitos jo ennakolta.rajasanaako tarkoitat?
Ha liittyvä biisiOn kyllä reunassa, mutta ei aukaise uutta ruutua. Sana on siis VaVe ja Ha välissä ja siinä on seitsemän kirjainta ja lainausmerkit eli yhteensä yhdeksän merkkiä "...."(9). Alapuolella oleva sana on RuRo, mutta se ei yhdisty tähän sanaan. Kiitos jo ennakolta.
KiitosHa liittyvä biisi
Heippa,
Vieläkö joku on kuulolla?
Muutamia sanoja vailla:
TAIKAESINE:
VäKo - 8 - 5 - Ta (suoraan väliviiva myös: VäKo - 5 - Ta)
Vankkurin eteen valjastettujen hevosten muodostama 8
apulainen 5 (kolme ensimmäistä kirjainta ok)
KILPAILU:
EuVi - 7 AlEd
näet siellä eiffelin tornin
M2
Kiitoksia jo etukäteen!
Onnellinen, jos vain pari ongemakohtaa. Mulla on niitä aika paljon ja tuo viestiketju ei paljoa auttanut, kun eniten näyttää olevan kyselyitä samoista kohdista.Juu... täällä toinen mattimyöhänen. Ja pari ongelmaa, joita ei koko viestiketju pystynyt auttamaan