Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu ei kannata soittaa noihin...varsinkaan tuonne laki24:ään. Itse kerran soitin, tuli helvetin kalliiksi kun äijä vaan mumisi jotain siellä toisessa päässä...ei vastauksen vastausta mun kysymyksiin...suoraansanottuna vähän epäilyttää että siellä langan päässä edes oli mitään lakimiestä, joku vaan laitettu vastaamaan puhelimeen....joku täysin tietämätön.
Ei todellakaan kannata soittaa lakipuhelin.fi palveluun!!! Puhelu maksaa 2,50 minuutilta. Olen yrittänyt soittaa tuohon puhelimeen varmaan 50 kertaa viimeisen parin viikon aikana. Muutama kerran on ollut varattuna, muina kertoina luuri on lyöty korvaan.
Veloittavat varmasti siis myös jokaiselta soitolta tuon 2,50 euroa ,joten melkoisen härski kusetus lieneen kyseessä. Olisin oikeasti kaivannut apua lakimieheltä... nyt vain taisin menettää 125 euroa vähintään!!!
Yli 10 vuotta toimineen Lakipuhelin.fi palvelun ylläpitäjänä pahoittelemme sitä, että henkilökohtaisesti neuvova lakipuhelin 0200-1111 on joskus varattuna suuren suosion takia.
Keskimäärin tavoitettavuus on hyvä, joskus asiakas joutuu soittamaan kahteen kolmeen kertaan. Yli 10 kertaa turhaan yrittäneitä ei tilastojemme mukaan ole lainkaan.
Palvellaksemme soittajia paremmin olemme ottaneet käyttöön (vain kännykkänumerosta soittaneille) tekstiviestipalvelun, jolla epäonnistuneille soittajille (yleensä soiton hylkäys tai varattu) ilmoitetaan tekstiviestillä lakipuhelimen vapautumisesta myöhemmin heti numeron vapauduttua.
Veloitusta ei ikinä mene pelkästä soittoyrityksestä (vaikka se siis katkaistaisiin), vaan aikaveloitus 2,53 eur/min (sekunttipohjainen) alkaa juosta vasta, kun asiakas saa henkilökohtaista lakineuvontaa lakimiehiltämme.
Mitään puhelukohtaista perusveloitusta ei ole, vaan veloitus on yksinomaan aikaan perustuva. Eli 2,53 eur (sis. ALV 23%) veloitetaan vasta minuutin kestäneestä puhelusta.
Asiakas saa aina yksityiskohtaisen veloituserittelyn seuraavan puhelinlaskunsa mukana.
Mitään veloitusta edelliseltä kysyjältä ei siis varmuudella ole veloitettu.
Lakipuhelimessa 0200-1111 meillä on paljon vakioasiakkaita ja yrityksiä, joita olemme palvelleet vuosikausia.
Olemme harkinneet aikaveloituksen nostamista muiden lakipuhelimien (2,95 - 3,50 eur/min) tasolle, mutta ainakin toistaiseksi olemme pitäneet veloituksemme edullisimpana, mikä tilapaisesti aiheuttaa joskus ylikuormittumista suosituimpina aikoina.
Lakipuhelin 0200-1111 vapautuu yleensä kuitenkin noin 5-10 minuutin sisällä, jolloin kannattaa soittaa uudelleen. Pahimpinakin ruuhka-aikoina pääsee palveluumme viimeistään muutamalla soittoyrityksellä tai odottamalla paluutekstiviestiä numeron vapautumisesta.
Huomioitava on myös se, että lakipuhelin 0200-1111 on auki joka päivä klo 8-22, siis myös viikonloppuina ja (juhla)pyhinä. Aikaveloitus 2,53 eur/min on aina sama.
Lakipuhelimesta saa kokeneilta lakimiehiltämme nopeasti ja edullisesti tehokasta oikeusapua.
Meille voi myös lähettää sähköpostilla, telefaksilla 09- 85657112 ja postitse asiakirjoja, sopimuksia ym. asiakirjoja kommentoitavaksi ja soittaa perässä lakipuhelimeen.
Kiitokset mielipiteestä, kehitämme palveluamme koko ajan.
Helsingin Lakimiesyhtymä Oy
Lauttasaarentie 28-30 (2 krs)
00200 HELSINKI
lakipuhelin@lakipuhelin.fi
Feikkimies!
Olen yrittänyt löytää Laki24.fistä ehtoja mutten löydä. Haluaisin tietää, joutuuko soittaja maksamaan jos asia ei selviäkään vai ottavatko selvää ja palaavatko asiaan? Olen lähettänyt kaksi tiedustelua sähköpostitse asiakaspalveluun mutteivät ole vastannet. Sivusto on täynnä spammia ympäri maailmaa, joissa tarjotaan lainaa. Kukaan ei ole niitä poistanut. Viittaa siis siihen, että Laki24-sivusto olisi ainoastaan iso mainos lakipuhelimelle. Onko kemuksia sinne soittamisesta?
Itse soitin tuonne Lakimiesyhtymään ja sain nopeasti, helposti ja ytimekkäästi oikeat asiat mitä tarvitsinkin minua askarruttaneisiin kysymyksiin.
Kysyisin ajatuksen siitä, että tarvitsenko lakiapua vai en.Hei,
Vastasin aikoinaan tuohon maksulliseen lakipuhelimeen. Totuus on se, että lakiongelmat ovat usein kovin moniulotteisia ja siten 2.95 e/min ei yleensä aja ihmistä kertomaan kaikkia relevantteja seikkoja. Tämä tarkoittaa sitä, että neuvot pysyvät yleisellä tasolla ja erittäin todennäköisesti eivät ratkaise pulmaa.
Koska näin, kokeilen ainakin vähän aikaa:
044-9115848 paikallispuhelun hinnalla, varatuomari, 15 vuotta kokemusta,
Ei tulosta, ei palkkiota.