The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihana yö,isännällä koski päähän ja silmiin ja mulla pakotti sormiin o_O:cautious: kyllä on niin freesi olo.:barefoot::LOL:

Granola ja kahvi kiskottu naamaan ja sitten lounasta jonkun ajan kuluttua.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Pp näkee siis uuden kodin ekaa kertaa?
Miten kisu on ottanu uudet nurkat haltuun?
Joo, ekaa kertaa näkee. Ostin sille tuparilahjaksi uuden lego-paketin ja paketoin sen :D

Kisu karkas vanhassa kodissa kesken muuton. Sitä ei löytynyt mistään ja sit kun kämpäp oli tyhjä, ei ollu enää muutavaihtoehtoa kuin se, että se on karannut ulos oven ollessa auki. Käytiin etsimässä sitä rappukäytävästä, varastoista ja lähialueilta, mut ei löytyny mistään. Joku koiranulkoiluttaja oli sanonut nähneensä mustan kissan juoksentelemassa. Kävin sit viemässä katoamisilmoituksia läheisten talojen ja eläinlääkärin ovelle, jaoin facessa katoamisilmoituksen löytöeläinpalstoja ja äityleitä myöten, ja lopulta kello oli niin pal, et oli pakko lähteä ajamaan muuttokuormaa. Vein hiekkalaatikon ja ruoat ym kaverin luokse siihen lähelle, ja hänen numero oli kans ilmoituksessa.
Ei muutaku tippa linssissä kohti Helsinkiä, ja perilä oli hyvä huomata, et Nykä oli mennys vuodesohvan sisälle piiloon. Aika hoocee, ei riittäny kuljetusboksi, vaan piti sohvassa matkustaa.
Ei ottanut matkaa kovin hyvin, se oli aika vittuuntuneen näköinen kun löysn ja nappasin sen pois sieltä :oops: Mut se on ehkä toipunut matkasta jo, ihan reippaana se täällä jo kuljeksii ja nukkuu vieressä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Joo, ekaa kertaa näkee. Ostin sille tuparilahjaksi uuden lego-paketin ja paketoin sen :D

Kisu karkas vanhassa kodissa kesken muuton. Sitä ei löytynyt mistään ja sit kun kämpäp oli tyhjä, ei ollu enää muutavaihtoehtoa kuin se, että se on karannut ulos oven ollessa auki. Käytiin etsimässä sitä rappukäytävästä, varastoista ja lähialueilta, mut ei löytyny mistään. Joku koiranulkoiluttaja oli sanonut nähneensä mustan kissan juoksentelemassa. Kävin sit viemässä katoamisilmoituksia läheisten talojen ja eläinlääkärin ovelle, jaoin facessa katoamisilmoituksen löytöeläinpalstoja ja äityleitä myöten, ja lopulta kello oli niin pal, et oli pakko lähteä ajamaan muuttokuormaa. Vein hiekkalaatikon ja ruoat ym kaverin luokse siihen lähelle, ja hänen numero oli kans ilmoituksessa.
Ei muutaku tippa linssissä kohti Helsinkiä, ja perilä oli hyvä huomata, et Nykä oli mennys vuodesohvan sisälle piiloon. Aika hoocee, ei riittäny kuljetusboksi, vaan piti sohvassa matkustaa.
Ei ottanut matkaa kovin hyvin, se oli aika vittuuntuneen näköinen kun löysn ja nappasin sen pois sieltä :oops: Mut se on ehkä toipunut matkasta jo, ihan reippaana se täällä jo kuljeksii ja nukkuu vieressä.
Voi perkules että mullakin rupes jo melkeen niiskuttaa....ajatteli pistää kunnon muuttohässäkän kaikkien kauhuks,onneks oli onnellinen loppu,höpö kissa,niin sulonen:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Joo, ekaa kertaa näkee. Ostin sille tuparilahjaksi uuden lego-paketin ja paketoin sen :D

Kisu karkas vanhassa kodissa kesken muuton. Sitä ei löytynyt mistään ja sit kun kämpäp oli tyhjä, ei ollu enää muutavaihtoehtoa kuin se, että se on karannut ulos oven ollessa auki. Käytiin etsimässä sitä rappukäytävästä, varastoista ja lähialueilta, mut ei löytyny mistään. Joku koiranulkoiluttaja oli sanonut nähneensä mustan kissan juoksentelemassa. Kävin sit viemässä katoamisilmoituksia läheisten talojen ja eläinlääkärin ovelle, jaoin facessa katoamisilmoituksen löytöeläinpalstoja ja äityleitä myöten, ja lopulta kello oli niin pal, et oli pakko lähteä ajamaan muuttokuormaa. Vein hiekkalaatikon ja ruoat ym kaverin luokse siihen lähelle, ja hänen numero oli kans ilmoituksessa.
Ei muutaku tippa linssissä kohti Helsinkiä, ja perilä oli hyvä huomata, et Nykä oli mennys vuodesohvan sisälle piiloon. Aika hoocee, ei riittäny kuljetusboksi, vaan piti sohvassa matkustaa.
Ei ottanut matkaa kovin hyvin, se oli aika vittuuntuneen näköinen kun löysn ja nappasin sen pois sieltä :oops: Mut se on ehkä toipunut matkasta jo, ihan reippaana se täällä jo kuljeksii ja nukkuu vieressä.
Onneksi kisu löytyi sohvasta, eikä ollu karannu. Kissat osaa kyllä suuttua ja vittuuntua, muutokset ei oteta kovin hyvin vastaan :D
 
Voi perkules että mullakin rupes jo melkeen niiskuttaa....ajatteli pistää kunnon muuttohässäkän kaikkien kauhuks,onneks oli onnellinen loppu,höpö kissa,niin sulonen:love:
No mää niiskuttelin jo siellä ulkona kun etsin ja huhuilin, ja matkalla piti kans vähä pidätellä, mut kyl ne kyyneleet sit tirahti kun löysin tyypin. Nykä on ehdottomasti paras ja hauskaluonteisin kissa, joka mulla on ollut. Rrrrrakastan ja isosti :love::love:
 
Kipu on semmoinen juttu, että siihen on aina syynsä.

Kipulääkkeet on siinä mielessä paskoja, että jos annokset ovat Majurimaisia niin pystyy lyömään luitaan poikki nauraen.

Se miksi lääkäri ei jotain tutki tai missä järjestyksessä tutkii tai on tutkimatta niin siihen toivottavasti on muu syy kuin lääkärin leipääntyneisyys.

Itte muistan pahimman leipääntyneen lääkärin kun esikoislikka oli hyvin pieni. Lääkäri vilkaisi ja sanoi, että peskää saippualla. Vastaanottohoitaja sit sanoi, että jos kyseessä olis mun lapsi niin hakisin toisen mielipiteen ja mieluusti heti. Seuraavat kuukaudet sit menikin lastenklinikan syöpäosastolla.

Pitkään olin sitä mieltä, että kyseisen saippualääkärin ei kannata tulla vastaan samalla puolella katua, mut nykyään ymmärrän hyvinkin, että toi on homma jossa leipääntymisriski on suuri. Joten annoin anteeksi jo kauan sitten.

Näinhän se pitkälti menee. Toinen syy tutkimattomuudelle on monestikin se, että rivilääkäreille on annettu X määrä rahaa tutkia/ potilas, eikä sitä määrää oo helppo saada lisättyä. Se tuskin on niiden vika.

Sitten on kyllä oikeesti niitä, jotka ei sovi työhönsä, niinkuin joka ammatissa, tosin toisissa ei oo vaarana se, että joku pahimmassa mahdollisessa tilanteessa kuolee, niinkuin lääkärin ammatissa.
 
Näinhän se pitkälti menee. Toinen syy tutkimattomuudelle on monestikin se, että rivilääkäreille on annettu X määrä rahaa tutkia/ potilas, eikä sitä määrää oo helppo saada lisättyä. Se tuskin on niiden vika.

Sitten on kyllä oikeesti niitä, jotka ei sovi työhönsä, niinkuin joka ammatissa, tosin toisissa ei oo vaarana se, että joku pahimmassa mahdollisessa tilanteessa kuolee, niinkuin lääkärin ammatissa.
"Valelääkäri" oli tietääkseni hyvinkin suosittu "lääkäri".
Hänellä kun oli aikaa kuunnella mummeleiden kolotuksia ja aina sai reseptillä buranaa. Paras lääkäri koskaan.

Mä muistan kun mä olin oikeesti helvetin kipee ja menin terveyskeskukseen. Jono oli ihan käsittämätön. Vasta illalla tajusin, että kyseessä oli se päivä jolloin Kimmo Kinnunen heitti MM- kultaa joten terkkari oli täynnä yllättäviä sairasloman tarvitsijoita.

Lisäksi aikanaan kun mä olin terve kuin pukki mä jouduin laukkaamaan lääkärissä muistaakseni kymmenen kertaa saman vuoden aikana. Mua ei vaivannut mikään, mutta tarvitsin lääkärintodistuksen. En sairaslomaan vaan ihan hakupapereita varten.
Kun hain poliisikouluun niin lääkäri kysyi minulta, että paljonko laitetaan pituutta ja painoa. Minä vastasin, että valehtele niin paljon kuin kehtaat. Ikävä kyllä se vei vastaanottoajan semmoiselta joka olisi sitä mahdollisesti tarvinnut.

En muista koskaan joutuneeni käymään lääkärissä niin usein kuin silloin kun olin nuori, terve ja tippaakaan valehtelematta huippu- urheilijan kunnossa.

Nykyään tulkitsen asiat siten, että jos jaksan raahautua lääkäriin olen niin hyvässä kunnossa, että minun ei tarvitse.

Joten jos lääkärit leipääntyvät niin sitä ei pidä ihmetellä.
 
No sitä mäkin epäilen, mutta kun ei suvussa oo reumaa niin se on epätodennäköinen ja kun lääkärin mielestä reuma alkaa aina esim. sorminivelistä tai polvista, ei koskaan kyynärpäästä mikä mulla kipuilee pahiten, eikä hän ole ikinä kuullut, että esim. selkärankareuma oireilis jossain muualla, niin eihän sitä silloin tarvii tutkia.



No vähän oudolta joo tuntuu. Ois nyt luullut, että pvk:n kanssa ois samaan aikaan ottanu virtsasta sokerit ja proteiinit, vaikka ihan vaan varmuuden vuoksi, mut ei.

Mä en usko, että johtuu noista tulehduskipulääkkeistä, ku en niitä kuitenkaan mitään suuria määriä oo syöny, ku koitan vaan olla syömättä lääkkeitä ja pärjäillä kaikella muulla tavalla.
Njaa, mun selkärankareuma on oireillu nilkassa (josta se alko), ranteessa ja polvessa, eikä vielä ikinä selkärangassa...
 
:oops:...villisti veikkaan että...ei sulla oo tässä huolen häivää :).

Bitch on Bitch vaikka kuinka ja varsinkin pyörittäis voissa ja kuukkelikouhotuksessa - ja hyvä niin(y)!

Ja mun hörhötasot pysyy kyllä:barefoot:..korkeina, valitettavasti, ellei jopa vallan hullummaksi mene:notworthy:...

Mutta - rennosti vaan AaKoo:), ei muuta kuin päivästä kiinni ja siitä nauttimaan(y)
Kuukkelit vaan vahvistaa sisäistä Bitchiäni.

Ja mihkäs sinäkään ufopääkkösines ja pöwwöines katoaisit :love:
 
Vitsi voi, hiukanko paiskoo vettä menemään...!

Vaan miepä nautiskelen kohta ison kupposen teetä :) (y), parkkeeraan säpäkän peffani aloilleni ja - ryhdyn miettimään numeroita.


...eli liikun kaaaakana mukavuus- ja vahvuusalueiltani:cautious:...mutta toisaalta se voi yllättää ja jopa hauskuuttaakin(y)



Nää, nyt puhun jo niin paksua huttua etten itekään usko :D

Teetä kehiin ja sympatiaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä