turhauttavaa järjestää lapselle synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Huomenna olisi lapsen synttäri ja jotenkin turhauttavaa järjestää synttäreitä, kun kutsutuista puolet ilmoitti samantien etteivät pääse sinä päivänä ja nyt sitten kun jouduin siirtämään aloitusaikaa, niin vielä yksi ilmoitti ettei ehkä pääse. Tänne on nyt sit tulossa 6 ihmistä tai hyvässä lykyssä 8.
Kaverisynttärit pitäisi vielä järjestää, mutta niitä en kotona järjestä, viime vuosi oli riittävä ja en enää sellaista poikalaumaa tähän torppaan halua, täysin vahdittavia.

6 vierastahan on hyvä määrä. siinä porukassa voi viettää synttäreitä kunnolla. isompi joukkio on vain hälinää.

hyvät synttärit noista tulee.
ymmärtäisin harmistumisen jos kukaan ei tulisi. jopa yksi kaverikin vieraana on hyvä

Huomenna olisi lapsen synttäri ja jotenkin turhauttavaa järjestää synttäreitä, kun kutsutuista puolet ilmoitti samantien etteivät pääse sinä päivänä ja nyt sitten kun jouduin siirtämään aloitusaikaa, niin vielä yksi ilmoitti ettei ehkä pääse. Tänne on nyt sit tulossa 6 ihmistä tai hyvässä lykyssä 8.
Kaverisynttärit pitäisi vielä järjestää, mutta niitä en kotona järjestä, viime vuosi oli riittävä ja en enää sellaista poikalaumaa tähän torppaan halua, täysin vahdittavia.

Tarkoitatko, että epäilet tulevatko kulut lahjoilla katetuiksi?
Meillä on yhdellekin vieraalle katettu pöytä niin koreaksi kuin mahdollista vaikka ei olisi meitä lahjomassa. Ja useampana vuonna on ollut niin, että vain 1-2 on kutsuttu, vähän riippuen kenen kanssa kulloinkin ollaan väleissä tai kenen tiedetään paikalle pääsevän. Kaverisynttäreitäkin on joskus järjestetty ja itse olen kokenut helpommaksi kaita kavereita kuin järjestää heidän vanhemmilleen sopivia seurustelujuhlia. Budjettiinkin mahtuu useampi kaveri, jos ei vanhempiaan kutsu.

Meillä on yhdellekin vieraalle katettu pöytä niin koreaksi kuin mahdollista vaikka ei olisi meitä lahjomassa. Ja useampana vuonna on ollut niin, että vain 1-2 on kutsuttu, vähän riippuen kenen kanssa kulloinkin ollaan väleissä tai kenen tiedetään paikalle pääsevän. Kaverisynttäreitäkin on joskus järjestetty ja itse olen kokenut helpommaksi kaita kavereita kuin järjestää heidän vanhemmilleen sopivia seurustelujuhlia. Budjettiinkin mahtuu useampi kaveri, jos ei vanhempiaan kutsu.

Kulut ei kuulu tähän asiaan, vaan se, että minusta on turhauttavaa tehdä kakkua ja muita tarjottavia, jos niistä suurin osa jää mun syötäväksi.

Mies sanoi, että olin taas turhan pisteliäs ja negatiivinen. :unsure:Voihan se niinkin olla, harmittais kuulemma häntäki. Olkoon sitten. Mutta toivottavasti nyt mieles paranee ja saatte kivat synttärit kuiteski. tsemppii(y)

En minä ole järjestänyt lapsen synttäreitä aikuisille sukulaisille ollenkaan sen jälkeen, kun lapsi on alkanut viettää kaverisynttäreitä. Kyllä yhdet synttärit riittää. Isovanhemmat yleensä antavat lapselle lahjat ja tokihan heille kahvit keitetään jos kylään tulevat, kakkua saavat jos kaverisynttäreiltä sitä on jäänyt.

Yhteistyössä