Toiveena vauva 2017-2018

Mä oon ostanut ihan Sokkarilta. Oon syönyt niitä kierron alusta, lisäksi join verigreippimehua välillä (mies tykästyi siihen ja litki siihen malliin, että mulle ei aina jäänyt). :LOL: Mulle tosin kävi limojen kanssa niin, että ensin oli oikein kunnon kananmunanvalkuaiset, mutta sitten ne loppu kuin seinään ja sen jälkeen on ollut kuivaa kuin Saharassa. Miehen ei tee mieli koskea pitkällä tikullakaan. Eli jos isännältä kysytään, ens kierrossa ei greippimehua mulle. :D Sen sijaan haluaisin oikeasti bongata sen oviksen, olisiko jollakulla suositella hyviä ja suht edullisia ovistestejä, joita vois tilata netistä?
No mä olin huomaavinani tän saman kun vedin greippimehua että ihan kun ois kuivattanut paikkoja. Koska mun mielestä nyt tässä greipittömässä kierrossa oli melkein paremmat limat :eek:
 
Mamablue :'(

Sara G Aaapua etkö testaa? :D

Mulla klassinen menkkafinni iski leukaan ja mahassa juilii....näinköhän tämä kierto...eilen lemmenpuuhissa kun mies tarttu rintaan niin sattu...nooo nyt kp 22/24-28...
 
Milloin meinaat testata SaraG? Jännittää sun puolesta! Sullakin on jännät paikat BeaS! Plussapuhureita molemmille!

Tsemppiä Nano89! Ja harmin paikka MamaBlue.

NuttyKitty: Mä oon raskautunut kerran greippimehukierrosta ja kerran ilman. Mutta luulen, että se greippimehu voi vaikuttaa muuhunkin kuin limojen määrään, esim. siihen miten hyvin siittiöt siinä elää ja sen läpäisee. Saa nähdä mitä teen ensi kierron kanssa, juonko vai en.
 
Tuo on kyllä niin totta. Kaikki sympatia niille, jotka joutuvat kerta toisensa jälkeen testaamaan negan. :( Mulla ei ole yhtään raskautunut olo ja kaikki lukuisat oireet voi laittaa ihan PMS-oireiksikin, mutta silti edelleen arvon teenkö testin lauantaina vai en, kun olisi kosteat juhlat tiedossa. Oon jo miettinyt, jos ilmoittaisin olevani kuski, mutta en kestä sitä kettuilun määrää, mitä tietyt ihmiset siinä porukassa sitten tekevät. Kun en todellakaan haluaisi kuuluttaa, että meillä on toiveissa vauva. Ärsyttävä tämä suomalainen kulttuuri, kun ei voi olla juomatta ilman kunnon syytä.
 
Reilu viikko sitten otettiin tsh ja se oli 4,57 ja nyt otettiin maanantaina uudestaan niin oli vähän noussu 4,87 ja sitten se kilpirauhas vasta aine oli 74 ja sen pitäis olla alle 60. ainiin ja vielä oli se t4v arvo joka oli 11..nuo ei kyllä meikälle sano mitään.(n)
Yritystä on ollut semmoset 2v,ehkä reilut.
Kyllä noi on semmoset arvot että ne pitää saada ehdottomasti kuntoon ja voi hyvin varmasti olla syy lapsettomuuteen. Millaisia sun kk kierrot?
 
Sara G ja BeaS vois kyllä alkaa jo testaileen!

Täällä jännätään kans muitten puolesta (y)

Itellä tylsät hitaaat piinapäivät alkaneet
Dpo1

Se mikä on ehkä erilaista, ni tissit ei oo vielä kipeytyneet mitä yleensä ovat tehneet aiemmissa kierroissa oviksen aikaan. Joko johtuu hedelmöitymisestä tai royal geleestä :D
 
Huh,huh..talletukset tehty. :D
(Anteeksi,jos mun huumori on joskus melkoisen ala-arvoista.En aina ajattele mitä päästelen suustani.Koettakaa kestää ja toivotaan kaikki,että pääsette pian pois tästä ketjusta eroon minusta. (y) )

armadillolle tsemppiä piinailuun.Toivon,että pian tässä ketjussa komeilee sun kaksiviivainen r-testi. (y)

Tervetulloo Minguliini!Plussatuulia!
Mamabluelle rentouttavaa reissua ja halaukset pettymyksestä johtuen.Tsempillä!Olisi ihanaa kuulla sinusta vielä.

En malta odottaa piinailijoiden tuloksia.Plussatestejä kehiin,SaraG,BeaS,Eevee ja muut,jotka jo unohdin.

by the way..Jos mulla oli ovislimat eilen,irtoaako munasolu tänään? en ole jaksanut enää tikuttaa tai mittailla lämpöjä moneen kiertoon. Ei ole koskaan aiemmin ollut näin selkeitä ja runsaita ovislimoja,toivottavasti se on hyvä merkki.
 
Omaa napaa, mutta olen ihan rikki :cry::cry::cry:

Testasin dpo 11, mielestäni nega. Mutta minusta tuntuu, että hcg arvot nousevat mulla hitaasti, ainakin viime kokemukseen nojautuen..sainhan haalean plussan menkkojen alkamispäivänä marraskuussa ( sitä ennen oireita oli mutta negaa näytti aina), se meni kesken ennen kuin alkoikaan :(

Sain eilen puhelun lääkäriltä, joka kertoi, että prolaktiiniarvot kunnossa, ''että eiköhän pistetä lähete isompiin tutkimuksiin, saavat he selvittää, kun ei kerran raskautta ei ole kuulunut''. En olisi ikinä uskonut olevani tässä tilanteessa, tuli liian suoraa puhetta ja menin ihan shokkiin :confused:
No, nyt kun arvot kunnossa varmasti olleet tässä kierrossa, niin onhan mahdollista raskautua toki, mutta pelottaa..en odottanut tätä (sitä että joudun tosiaankin kuulemaan saavani lähetteen eteenpäin lapsettomuustutkimuksiin ja hoitoihin:devil:)
Tsemppihalaus!!
Mä tiedän tuon tunteen.En odottanut,että täytyy mennä niin pitkälle,että lähdetään jonottamaan lapsettomuuspolin puolelle. Jostain syystä vain ajattelin,että tk:n papa-koe ja verikokeet löytää jonkun pikkujutun ja sitten plussataan. Hirmuisen suuri pettymys oli,että mun kaikki testit oli hyvät,ei mitään vikaa ja jäimme taas epätietoisina odottelemaan tulevaa.
Ajoittain olen niin pettynyt omaan kroppaani,että on vaikea välttyä masennuspäiviltä.Hittolainen,miksi en voi raskautua!
Voimia ja tsemppiä jatkoon! Pidän peukkuja,että oletkin nyt jo raskaana ja eteenpäin ei tarvitsekkaan mennä!(y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Kyllä noi on semmoset arvot että ne pitää saada ehdottomasti kuntoon ja voi hyvin varmasti olla syy lapsettomuuteen. Millaisia sun kk kierrot?
Kk kierrot on ollut ennen mitään letro kuureja tosi epäsäännölliset, 36-48kp. Mut sen jälkeen ku sain letrot,on kierto säännöllistynyt ja nykyään semmosta 29-30kp. Nyt ei olekkaan ku enään 2 kiertoon letrot jäljellä.
 
Kk kierrot on ollut ennen mitään letro kuureja tosi epäsäännölliset, 36-48kp. Mut sen jälkeen ku sain letrot,on kierto säännöllistynyt ja nykyään semmosta 29-30kp. Nyt ei olekkaan ku enään 2 kiertoon letrot jäljellä.
Ja onko tosi,ettei greippimehua saa juoda jos on thyroxin lääkitys?:unsure: minä ku oon niin tykästyny siihen.nytki 2 purkkia kaapissa
 
Kk kierrot on ollut ennen mitään letro kuureja tosi epäsäännölliset, 36-48kp. Mut sen jälkeen ku sain letrot,on kierto säännöllistynyt ja nykyään semmosta 29-30kp. Nyt ei olekkaan ku enään 2 kiertoon letrot jäljellä.
Kilppariongelmissa just herkästi heittelee kk kierrot ja on pitkiä.
Thyroxin on kaikenkaikkiaan herkkä imeytymisen suhteen. Pitää ottaa aamulla heti ensimmäisenä tyhjään mahaan, miellellään puolisen tuntia (väh 15min)ennen minkään muun nauttimista.
En tiedä miten sitten jos juot greippimehua iltapainotteisesti, ei luulis silloin niin haittaaavan
 
Mut vois lisätä listoille. Tänään siis oletettavasti dpo3 kp17/28

Ei kyllä oo mainittavia oireita edes oviksen bongaukseen. Pikku nippaus vaan tuntui oletetun oviksen aikoihin. Rinnatkaan ei oo kipeytyny vielä yhtään. Ainoat oireet mitä oon huomannu, on vilun väreet ja housut märkänä vv:sta.
Talletteluja tehty, toivottavasti tällä kertaa tuottaneet tulosta!



 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Oi, onnea SaraG!!! Ihan selvä plussa se on! <3 Olisipa kiva liittyä seuraan toukokuun odottajiin. :) Mulla on tissit kipeytynyt tänään sivuilta, mutta niin muistaakseni tekee joka kierrossa. :p Kävin äsken ostamassa seuraavaa kiertoa varten lisää Gelee Royaleja ja vadelmanlehtiteetä.

Mulle nous mieleen viime raskauksien kauhukuvat jatkuvasta, hirveästä närästyksestä! :sick: Siis sellaisesta, että öisin saatoin herätä siihen kun sappinesteet tulee nenästä. En todellakaan kyllä odota sitä, vaikka olisi kiva päästä kasvattelemaan pikkuista. Jostakin syystä tänään on vähän närästänyt (yleensä ei siis närästä), joten siitä varmaan tuli mieleen.
 
Sara G isosti onnea! (y)

Karkki95 kovasti tsemppiä, Itselle oli kova paikka kuulla että vikaa on. Eipä sitä ois ikinä aatellu että tämä laps näin kauan ootuttaa. Rankat hormoonihoidot pelottaa, ku ei e-pillereitäkään oo voinu syödä sivuvaikutusten takia. No toivottavasti ei tarvis mennä niin pitkälle..

Aika matelee, en tiiä onko se hyvä vai huono asia. Samalla tuntuu ettei kerkee mitään tehä, oonkohan vaan saamaton. :D Ovistestit tuli tänään postista. Jee! Oliki enää kolme tikkua jäljellä. En oo kyllä jaksanu oikeen keskittyä uittelen niitä nii voipi jäädä saamatta kiinni. No yritämlme kuitenkin joka toinen päivä puuhastella vaikka seksikään ei nyt oikeen kiinnosta. :unsure:

Koittanu hieman vähentää täälä käyntiä ku mies jo vähän huomautteli että aina puhelimella kaksplussassa :X3::X3: Käyn silti päivittäin jännäileen että josko joku ois plussannu <3
 
Harmi kyllä kun ei oo heti onnistunut... :( Onko sulla aikasempien lasten kohdalla tärpänny kuinka nopeasti?
Sepä se tässä onkin kun mulla esikoinen ja keskimmäinen on saanut alkunsa ensimmäisestä kierrosta ja kuopus toisesta kierrosta niin siksi olen aika malttamaton ja kuvittelin että onnistuisi nopeammin. Mutta kun sen lisäksi kesällä yksi kierto oli hirveän pitkä ja ilman ovulaatiota ja mulla ei ole niin pitkiä ollut niin siksi mietityttää. lisäksi kun luovutin 4 kertaa munasoluja niin sekin painoi että jos se on vaikuttanut.

No mutta kävin juuri tiistaina juttelemassa lääkärin kanssa ja että pitäisikö miettiä ja koska ja mitä tutkimuksia ja mikä on ollut syynä eri asioihin ja kyllä vähän nyt rauhoitti mieltä.

Folliikkeli ultrassa näkyi kaksi "johto folli" eli kahden vaste tuli nyt letroilla. Nyt sitten ovitrelli vielä vähän vauhdittaa kasvua ja perjantaina olisi inseminaatio. Toivotaan parasta

ja anteeksi omanapaisuuteni, menen nyt vasta lukemaan muiden tilanteet.
 
  • Tykkää
Reactions: kunnon kinttaat
pahoitteluni uuteen kiertoon joutuneille :(

Maya123: onnea plussasta!!!!

SaraG: onnea plussasta!!!!!

Minguliini tervetuloa!

kunnonkintaat: Mä kyselin just tuosta aukiolo tutkimuksesta lääkäriltä koska mietin kans onko jokin mikä voisi tukkia. Minulle selitettiin että toisilla ne on tukossa synnynnäisesti ja joillakin menee umpeen jos sille alueelle tehdään jokin leikkaus tai jos on sairastanut klamydian tai jos siellä kasvaa jotain ylimääräistä. Minulle sanottiin että kun minulla on lapsia jo niin jos ei ole noita edellämainittuja ollut niin ei voi mennä tukkoon. En muista oliko vielä jotain muita syitä miksi menisi tukkoon, mutta itsestään ne ei siis voi mennä.
 
  • Tykkää
Reactions: kunnon kinttaat

Yhteistyössä