Heippa! Täällä pärähti eilen digiin "raskaana 1-2" joten tänään 4+3. Kääk. Yk7 siis tärppäsi ja en tiiä mitä muuta pitää sanoa? Meidän molempien eka tuloillaan!
Mä en oo vielä digillä testannut, mutta viimesen 4 päivää oon testannu aamuin illoin liuskoilla, ja selkeet kaks viivaa niissä kaikissa tönöttää. Ajattelin digin testata vasta viikon kuluttua, jos vaan maltan mieleni. Huomenna on siis 4+0, eli melko aikseen sain plussan testiin! Meillä kanssa ensimmäinen tulossa ja tässä käsitellään vuorotellen äärettömiä onnen, pelon ja ahdistuksen tunteita. Kunhan vaan pysyis siellä tiukasti kyydissä!Heippa! Täällä pärähti eilen digiin "raskaana 1-2" joten tänään 4+3. Kääk. Yk7 siis tärppäsi ja en tiiä mitä muuta pitää sanoa? Meidän molempien eka tuloillaan!
Oi, kivaa! Kerrohan heti kun teet digin.Mä en oo vielä digillä testannut, mutta viimesen 4 päivää oon testannu aamuin illoin liuskoilla, ja selkeet kaks viivaa niissä kaikissa tönöttää. Ajattelin digin testata vasta viikon kuluttua, jos vaan maltan mieleni. Huomenna on siis 4+0, eli melko aikseen sain plussan testiin! Meillä kanssa ensimmäinen tulossa ja tässä käsitellään vuorotellen äärettömiä onnen, pelon ja ahdistuksen tunteita. Kunhan vaan pysyis siellä tiukasti kyydissä!
Onko sulla ollu mitään oireita vielä?
Mä sain myös keväällä aikaisin plussan, just joskus 3+6. Pari haaleaa testiä tein ja sit päätin olla raskaana kunnes toisin todistetaan. Ja tuolla se haalea viiva kovasti potkuttaa.Mä en oo vielä digillä testannut, mutta viimesen 4 päivää oon testannu aamuin illoin liuskoilla, ja selkeet kaks viivaa niissä kaikissa tönöttää. Ajattelin digin testata vasta viikon kuluttua, jos vaan maltan mieleni. Huomenna on siis 4+0, eli melko aikseen sain plussan testiin! Meillä kanssa ensimmäinen tulossa ja tässä käsitellään vuorotellen äärettömiä onnen, pelon ja ahdistuksen tunteita. Kunhan vaan pysyis siellä tiukasti kyydissä!
Onko sulla ollu mitään oireita vielä?
Enköhän mä se digin pian tee ja sit laitan tän testailun tauolle!Oi, kivaa! Kerrohan heti kun teet digin.
Mulla on karmea väsymys ja eto-olo koko ajan. Janottaa ja kun juo koko ajan vettä niin saa rampata vessassakin jatkuvasti. Onko sulla oireita?
Huraaaa! Mä oon niin skeptinen että aion vielä tehdä testin ehkä tänään tai huomenna. Tänään siis 5+1Tein vihdoin digin ja kyllä se näytti että raskaana 2-3.
Paljonko maksaa se uä yksityisellä? Oon kanssa miettiny pitäiskö mennä sellaseen vai ei. Ja sit pitäis miettiä että koska siihen menee... Ollaan ajateltu kertoa heti kun tulee tilaisuus, en oo ite sellanen että pitäisin salassa keskenmenon pelossa. Kuitenkin perhe ja ystävät on ne jotka siinä tilanteessa olis tukena, joten parempi että tietää heti missä mennään. Nyt vähän jännittää kun on niin paljon noita vatsakipuja että onko kaikki ok. Aion kanssa kyllä vielä tehdä testin tai kaks tällä viikolla...Pitihän se toinen kallis digi vielä tehdä kun ei voi uskoa todeksi. Nyt uskon. Varattiin ens viikon to (6+4) alkuraskauden uä yksityiselle. Millon aiotte kertoa vanhemmillenne raskaudesta Maya123? me aateltiin heti ton alku uä:n jälkeen.
Onhan se aika arvokas 120-160€ paikasta riippuen. Ajateltiin että se ei oo kyllä iso raha jos miettii miten rakkaasta asiasta on kysymys mulla kaksi ystävää tietää jo. Perheelle haluan kertoa kasvotusten joten ultran jälkeen lähdetään sit kyläilemäänPaljonko maksaa se uä yksityisellä? Oon kanssa miettiny pitäiskö mennä sellaseen vai ei. Ja sit pitäis miettiä että koska siihen menee... Ollaan ajateltu kertoa heti kun tulee tilaisuus, en oo ite sellanen että pitäisin salassa keskenmenon pelossa. Kuitenkin perhe ja ystävät on ne jotka siinä tilanteessa olis tukena, joten parempi että tietää heti missä mennään. Nyt vähän jännittää kun on niin paljon noita vatsakipuja että onko kaikki ok. Aion kanssa kyllä vielä tehdä testin tai kaks tällä viikolla...
Mä voin Tanjuska päivittää.Oiskos teistä uusista plussanneista joku innokas päivittelemään listaa tänne puolelle? Saataisiin tämäkin "jatko" elämään Mie en tänne ihan periaatteesta tuu päivittelemään, muuten en saa plussaa ikinä
Millä viikoilla sun varhaisuä on? meillä se olis huomenna (6+4).....apua.Moi! Uskallan kai siirtyä tälle puolelle Tänään varattu aika neuvolaan, joka on vasta 3.10 ja varhaisraskaudenultraan 29.9. Tuntuu kyllä aika pitkältä ajalta odotella tuonne asti.
Valitin tuolla vauvakuumepuolella oireettomuuttani mutta eilen tuli ensimmäinen ykä ja tänään on ollut etovaa oloa myös, joten kai siitäkin pitää nyt olla onnellinen
Evelin2 (36)/ 2. lapsi/ 14.5