Toiveena vauva 2017-2018

Joop, 12.5. olis laskettu JOS nyt olis jo napannut. :whistle: Ja mikäli menkkoja ei näy, ajattelin testin tehdä oikeestaan vasta tossa 6.9. Cluen keskiarvokierron (=30 päivää) mukaan menkat alkais 3.9., mutta kierrot on tosiaan olleet nyt 28-32 päivää, joten toi 6.9. olis kierron 34. päivä. :rolleyes: Mulla on 5.9. yksi meno, jossa en kyllä haluaisi olla juuri plussanneena, koska sitten mistään ei tule kyllä yhtään mitään, koska dilledongggg. :confused::LOL: Hölmönä tein viime kierrossa kierron 27. päivä testin, joka oli nega (kierukka poistettiin kyseisen kierron aikana) ja se on kyllä maailman paskin tunne tuijottaa negatiivista testiä. :poop::unsure:
Mulla menkkojen pitäisi alkaa 5. tai 6.9. mutta 3.9. olisi yhdet pippalot, missä en todellakaan haluaisi herättää epäilyjä olemalla juomatta mutta en myöskään juoda, jos sattuisin olemaan raskaana. :D Meilläkin muuten yritys alkanut 7/2016, kolmannesta haaveillaan. Ja menin tekemään viime kierrosta negan ja samat fiilikset täällä. Vaun laskuria en ole (vielä) kokeillut, viime kierrosta kokeilin ja olin jo niin huhtivauvahuumassa, että.. Nyt aattelin etten eksy vahingossakaan katsomaan ennen kuin testissä on kaksi viivaa. Mutta sellainen kiva pieni äitienpäivälahja ensi keväänä olisi kyllä NIIN ihana. :rolleyes:
 
Mulla nyt ylihuomenna siskon juhlat, joissa ruokaa ja juomaa ja musiikkia. Nythän ei olisi vielä mitään yhteistä verenkiertoa olemassakaan, kun näin alussa olisi raskaus jos sellainen on, niin kuitenkin oon tässä pohtinut, että jos muutaman vinkkulasillisen joisin. :whistle:
Mä täällä istun puolikkaan punkkulasin kanssa. :p Toivon, että kohta joudun pitämään vähän pitemmän tauon kaikesta alkomahoolista ja eikös sitä sanota, että punkku voi auttaa alkion kiinnittymisessä? :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Täällä huutelee kans yks dille!! :D
10.5 ois la ja 3+1 viikkoja jos kierto on sen 27 päivää. Tässä voi tietysti käydä niinkin että jää siihen 24-25:een.

Ja hei, limat bongattu myös :eek:
Alkaa mieli häiriintyä kun joka paikassa on raskaana olevia tai ihan vastasyntyneitä nyyttejä.
Toiskohan posti huomenna tikkulähetyksen :whistle:
 
Minäkin voisin liittyä mukaan kuumeilemaan. Olen vähän pihalla vielä näistä kaikista lyhenteistä mutta yritetään. yk 2, kp 20/27-28, dpo 7 (jos siis oli edes ovis+). Meillä on poika -14 ja nyt vasta kesäkuussa saatiin lääkäriltä lupa yrittää toista. Poika syntyi hätäsektiolla, josta seurasi komplikaatioita ja siksi siis tämä pitkä varoaika. Ikää on jo 36...kiire alkaa olla :).
Viime kierrossa onnistuin kuvittelemaan itselleni jo kasan raskausoireita mutta nyt ei niin mitään.
Ihana lukea plussauksista ja muiden samassa tilanteessa olevien tuntemuksista :)
 
Niin siinä taas kävi, kp 1:cautious:
Ei tässä itkut auta, positiivisella mielellä vaan eteenpäin kohti uutta piinaa :sneaky:

Tällä kertaa clomit x 2 kierron 5-9 päivinä.

Vuotopäivissä on kyllä yx hyvä puoli, ei tarvi piinailla eikä jännätä yhtään mitään, voi hengähtää edes yhden hetken kuukaudesta :cautious::unsure::sleep:

Rentouttavaa viikonloppua ja kaikille joilla alkoi vuoto niin leuka ylös :rolleyes::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Sara G
Extravoimia kaikille uuteen kiertoon joutuneille..
Sinnepäin tässä ollaan itsekin menossa yhtään ei tunnu että olis tärpännyt, maha ollut muutaman päivän kipeä ja ihan hirveä väsymys mutta johtunee lyhyeksi jääneestä yöstä. En edes arvaile mahdollista kiinnittymispäivää kun oviksesta ei mitään tietoa. Ensi viikolla varailen lääkäriä jos kierto nyt vaan loppuisi ajoissa.
Kuinkahan helposti ne määrää hormonitestejä? yksityiselle gynelle meinaan mennä, aiemmin vaan sanonut että ei kannata kokeita ottaaa kun näkynyt munarkkuloita kasvamassa mutta eihän se auta jos ei irtoa.
 
Pahoittelut haaveilija-31 ja jaksamista seuraavaan kiertoon. Toivon todella että ens kierrosta onnistuisitte.

Pahoittelut myös muille uuteen kiertoon joutuneille, tsemppiä ens kiertoon, nyt alkaa sit toukokuisten tekeminen!

Reirei
, kaks negatiivista on jo tehty, FF heitti ovulaatiopäivän 3 päivää eteenpäin eli nyt ilmeisesti onkin vasta dpo8, eli vielä pari päivää joutuu odotella :unsure: tekis mieli kyllä tuhlata koko 20kpl satsi minkä tilasin. Eilen olin varma että oon raskaana, tänää taas en.

Mites mamablue, tärppäsikö teillä? :)
 
Alkoholista vielä, mä kans vetelin tos viikolla kaks lasillista viiniä tiistaina just samoilla mietteillä et jos olis raskaana niin eihän se istukka ole vielä edes muotoutunu. Toivotaan et auttoi kiinnittämään :ROFLMAO: Tänää olis yhdet juhlat mut meen varmaan limulla tai sitten haen alkoholitonta siideriä Alkosta niin kukaan ei ees huomaa eroa :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Reirei ja Nano täällä vasta dpo 8 menossa enkä uskalla testata vielä... ajattelin aikaisintaan su aamuna, mutta yritän venyttää ensi viikolle, mikäli suinkin vain pystyn. :whistle:

Ihan kummallisia oireita ollut kyllä nyt pari päivää, mutta en uskalla niitä edes kirjoittaa tähän näkyville, kun kuviteltuja on kuitenkin... :oops::unsure:
 
Moi kaikki!

Olen tässä nyt seuraillut muutamia viikkoja ketjua ja uskaltaudun nyt ilmoittamaan itseni mukaan! :) Paljon näkyy plussia tulevan ja toiveikkaasti aletaan omaakin metsästämään 1.9. lähtien kun ehkäisyrenkaasta loppuu aika!

Meillä on nyt 2015 syntynyt tyttö jonka jälkeen vasta tunsin ensimmäisen vauvakuumeeni :D toinen lapsi on vielä haaveena ja siihen jää meidän lapsiluku. Ennen tuota onnistunutta raskautta oli keskenmeno ja 18-trisomia keskeytys rv15+. Sisarusta toivotaan näin lyhyellä ikäerolla kun oma ikä pelottaa aiemman kromosomihäiriön vuoksi, vaikka ikä ei muuten korkea olisikaan niin paine uudesta poikkeavuudesta on hirveä. Menkkoja ei ole ollut sitten vuoden 2014 alun, joten jännityksellä odotan miten ne alkaa ja edellisissä raskauksissa ollut tärppäysten välissä aina 3kk niin en ihan pikaista tärppiä tähänkään odota. Mukana kumminkin ollaan ja kohta se starttaa!! :)

Rivaa (31) | kp ? | 2. lapsi | ya 9/2016
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Minut voisi lisätä myös piinailioihin dpo 8 jos ovispäivästä lasketaan?

Eilen dpo 7 ja tänään on ollut juilintaa alamahassa, oviksen jälkeinen kuivakausikin taitaa puuttua..hmmm (y)

Miten aikaisin te muut uskallatte testata? :)

Pahoittelut uuden kierron aloittaneille:(
 
Väsymys on ollut ihan älytyöntä tänään, nukuin päiväunetkin ja silti ihan väsy, tyhmänä ajattelin että voisi ollakin oire jostain. Nyt kp26 että pitäisi varmasti jo näkyä. Tein digitestin..tarvinneeko muuta sanoa. Onneksi samalla ostin lohtusyömistä, lapset ainakin innoissaan kun tulin karkkien kanssa kotiin, tietämättä oikeaa syytä niille :cry:
 
Törkeesti vaan omaa napaa tällä kertaa. Kun nyt tässä toivun tästä kp 1:stä ja haluan käydä taistoon vielä isommalla energialla.
Elikkäs kertokaa kaikki kikat millä voisi raskautua helpommin/paremmin/varmemmin?? greippimehu, foolihappo ja d-vitamiini käytössä tällä hetkellä. Sama kuin ovistestit, eli ainakin puuhaillaan oikeana ajankohtana, mutta se ei nyt tosiaan tunnu riittävän. Ja ovuloinkin jopa nykyisin.

Sitten toinen asia joka mietityttää ja haluaisin kokemuksia jos teillä on sellaista jaettavaksi. Jos tästä nyt lähtisi lapsettomuusklinikalle/gynelle hakemaan apua tähän tilanteeseen. Ja ajatellaan näin, että meillä vikana olisi vain mun pcos, joka nyt ihan ok koska ovuloin ja kierrot on tasaantunut. Mutta tuntuu että saan keskenmenoja ja kemiallisia aina jos raskaudun. Niin mitä hoitoa ne meille voisi antaa, eihän kauhen isoihin hoitoihin ruveta jos kaikki on suhteellisen ok. Onko jotain lääkettä tms millä voi tehostaa ovista ja että kiinnittyminen tapahtuisi paremmin, tai ainakin ettei heti menisi raskauden kesken??
Tätä kysyn siksi, että tietäisin vähän mihin varautua rahallisesti kuin henkisestikin.
 

Yhteistyössä