Argh...mulla menee hermot tohon Reprofitin lääkäriin. Koordinaattorin ei osannut vastata kysymyksiin vaan sanoivat, että laita lääkärille viesti, mutta vain korkeintaan kolme kysymystä kerralla.
No tein työtä käskettyä ja laitoin kolme kysymystä ( kaksi samaa mitä olin jo aijemmin kysynyt, mutta mihin en ollut vastausta saanut)
Nyt tuli sit vastausviesti vain yhteen, ensimmäiseen kysymykseen, siihen mitä ei aikaisemin ole kysytty.
Perkele, vittu... saatana...... anteeks, mut ottaa niin tajuttomasti päähän.
Ja jotenkin omituista, että siellä lääkäri ei pidä mitenkään tärkeänä sitä, että siirtopäivä osuisi samalle kp kuin aikaisemmin onnistunut siirto. Suomessa lääkäri sanoi, että ei luopuisi siitä päivästä koska aikaikkuna on silloin lähes varmasti oikea. Hyvin harvoin kuulemma se muuttuu. Sanoi vielä, että miksi hyvää asiaa muuttamaan.
Reprofitissa lääkäriin oli sitä mieltä et ei ole mitään väliä onko kp 19 vai 22 tai jotain siltä väliltä.
Meillä onnistunut siirto on ollut nippa nappa kp 18, riippuen mistä lasketaan 1. kp. Jotkut sanoo, että eka kp on kun vuoto alkaa, alkaa se mihin aikaa vaan, mutta jotkut taas sanoo, et jos alkaa vasta illalla ( oli joku kloaikakin , mut en sitä muista) niin 1kp on vasta seuraava päivä.
Mä aloitin Progynovan eilen maanantaina, vaik menkat alko vasta illalla kasin maissa. Ja siirtopäivä on 25.8 eli nyt myös nippa nappa kp 18
Mä vähän luulen tai tuntuu siltä, et kun me ollaan oltu tosi huonoja asiakkaita Reprofitissa, kun ei useammasta siirtostakaan olla onnistuttu, niin siksi siellä ollaan välinpitämättömiä.
Liataanhan me heidän kaunista, siistiä tilastonsa.
Alan epäilemään alkion laatuakin, et mitä meille antavat. No tuolla konstilla saa savustettua meitä ulos.
Ottaa vaan niin päähän, et tekisi mieli vaan itkeä.
Kiitos toivotuksista