En mieKuka tilas ton rankkasateen ja ukkosen tänne?
En mieKuka tilas ton rankkasateen ja ukkosen tänne?
Uuno tilas rankkasateen ja ukkosen
en tartte kumpaakaan niin en ota mtn kantaaKoskas,varsinkin naiset on muistaneet pestä harjat ja kammat? mää pistin likoomaan just.
noilla eväillä pylly ei voi paljoa painaa.Mä tein spagettia ja wokkivihanneksia säilykepapujen ja soijajugurtin kera. Ainoot ainekset mitä kaapista löyty ku ku kukaan ei oo viikkoon ostani ruokaa tänne Koitan kerätä voimia lähtee kauppaan ku tulin tänää kotiin ja poikanen samoin, mut perse painaa ja väsyttää.
En koskaan.Koskas,varsinkin naiset on muistaneet pestä harjat ja kammat? mää pistin likoomaan just.
Siitä vaan tupee irti ja roskikseen tai linnuille.
Siis pitäähän ne harjat pestäkin aina välillä.Hyi sellasta harjaa jossa on hiuksia ja kaikenmaailman tököttimiiEn koskaan. Joskus olen kamman laittanut raanan alle, en muuta.
Nyt ei kampaa ole, harjoja vaan. Siitä vaan tupee irti ja roskikseen tai linnuille.
Eiks sulla oo alapäähän kampaa vai eikö sinnekkään tarviien tartte kumpaakaan niin en ota mtn kantaa
Eikö sulla ole sormia vai. Kyllä se tukka harjasta tai kammasta lähtee vetämälläSiis pitäähän ne harjat pestäkin aina välillä.Hyi sellasta harjaa jossa on hiuksia ja kaikenmaailman tököttimii
On on mutta kyllä ne pitää pestäkin joskus!Eikö sulla ole sormia vai. Kyllä se tukka harjasta tai kammasta lähtee vetämällä
Öööö eeeenn muistaKoskas,varsinkin naiset on muistaneet pestä harjat ja kammat? mää pistin likoomaan just.
No jos on täitä niin sitten.On on mutta kyllä ne pitää pestäkin joskus!
Hiukset on lähtenyt muutenkin pois harjasta ja mä en käytä mitään tököttömiä enääSiis pitäähän ne harjat pestäkin aina välillä.Hyi sellasta harjaa jossa on hiuksia ja kaikenmaailman tököttimii
Mihin hampaat jätit. Hups..
En minäkään, mitä pitäs käyttää kun on kaksi karvaa ristissä ja 80-lukukin meni jo.Hiukset on lähtenyt muutenkin pois harjasta ja mä en käytä mitään tököttömiä enää
Mihin hampaat jätit. Hups..
mihin sä olet hiukses hukannu ?En minäkään, mitä pitäs käyttää kun on kaksi karvaa ristissä ja 80-lukukin meni jo.
Sit pitäs kulkee pipo päässä kesät talvet.leikatkaa kaljut niinkun majuri on neuvonu.
MinäKuka tilas ton rankkasateen ja ukkosen tänne?