Vanhaksi tulossa ajattelin hankkia elämäni ensimmäiset tabletit ruokapöydälle. Lakkaa se alituinen lautasten ja aterinten kalistelu pöydän pintaa vasten.
nooh, hyvännäkönen, aulis antaja ja loistavat oraaliset taidot
Mä just eilen viskasin sellaset roskikseen, kun ne oli pöydällä aina tiellä. Veljeni vaimo oli talvella hommannu sellaset mun ruokapöydälle, kun yalvella muuttivat mut tähän kämppään ite maatessani hospitaalissaVanhaksi tulossa ajattelin hankkia elämäni ensimmäiset tabletit ruokapöydälle. Lakkaa se alituinen lautasten ja aterinten kalistelu pöydän pintaa vasten.
JämähtänyOlen muistaakseni nähny farkkupeipistä kuvan?
Muistanko väärin?
Koska ei siin muistamassani läskiä näy sitten missään.
Sitäpaitti mukamas liiat kilot vartalolta voi aina karistaa. Nou big deal.
Läski korvien välissä on ikävämpi juttu koska sille harvoin voi yhtään mitään.
Sinä olet niitä neitokaisia joka jonain päivänä tekee jostain miehestä maailman onnellisimman miehen vastaamalla kosintaan "kyllä".
Sinä päivänä saat tulla mulle sanomaan "mitä minä sanoin" - ja minä otan sen kohteliaisuutena.
Ei sellasii pöpöjen kerääjii.Vanhaksi tulossa ajattelin hankkia elämäni ensimmäiset tabletit ruokapöydälle. Lakkaa se alituinen lautasten ja aterinten kalistelu pöydän pintaa vasten.
Ennen oli muistaakseni takkalenkki joka oli paras notskilla tikun nokassa, sitten ne pilas senkin. Tästä aikaa siis sen 30 vuottaKiitti vaan, ny rupes tekee mieli nuotiolla tikun nokassa käristettyä hk:n sinistä
..ja sitten alkaa se jatkuva viivotinsuoraan rivistoon tablettien asettaminen ja huokailu etta Kuka Kumma nyt on mennyt nekin sotkemaan ja roiskimaan johonkin kastiketahraan ja nyt joutuu pyykkaamaan/ostamaan toiset jajajaja...Vanhaksi tulossa ajattelin hankkia elämäni ensimmäiset tabletit ruokapöydälle. Lakkaa se alituinen lautasten ja aterinten kalistelu pöydän pintaa vasten.
Niin mutta mutta kun haluaisi yhdet ihan tietyt.... tahtooooo..ja sitten alkaa se jatkuva viivotinsuoraan rivistoon tablettien asettaminen ja huokailu etta Kuka Kumma nyt on mennyt nekin sotkemaan ja roiskimaan johonkin kastiketahraan ja nyt joutuu pyykkaamaan/ostamaan toiset jajajaja...
Hommaa ruokailun ajaksi korvatulpat. PieneNpi menoera ja silleen...
Miten mie arvasin etta siella on silmat kippeina jo bongattu ...no, varoteltu on, joten annat meille sitten luvan tulla kuorossa joikaamaan epavireisena etta "mitas me sanottiin"...Niin mutta mutta kun haluaisi yhdet ihan tietyt.... tahtooooo
Olen iloinen voidessani auttaa!Kiitti vaan, ny rupes tekee mieli nuotiolla tikun nokassa käristettyä hk:n sinistä
Mistä tiesit, että oon surffailu samalla taustalla ja penkonut nettikauppojaMiten mie arvasin etta siella on silmat kippeina jo bongattu ...no, varoteltu on, joten annat meille sitten luvan tulla kuorossa joikaamaan epavireisena etta "mitas me sanottiin"...
Ihana oot !
Ihan vaan tuli semmonen t u n n eMistä tiesit, että oon surffailu samalla taustalla ja penkonut nettikauppoja
Kuules nainen.Jämähtäny
Jos joku kosii ...
Toi onkin ihan m a h d o t o n t a päätellä. Niih.Mistä tiesit, että oon surffailu samalla taustalla ja penkonut nettikauppoja
Nälkä on paras mauste.Ennen oli muistaakseni takkalenkki joka oli paras notskilla tikun nokassa, sitten ne pilas senkin. Tästä aikaa siis sen 30 vuotta
Tietenkin siihen makuun saattoi vaikuttaa myös se kun oli lapsi ja sielä erämaassa pöllihommien välissä kun paisteltiin niitä 1,5m syvässä lumikuopassa nälissään niin voi jestas kun oli hyvvää! Ja tikun nokassa paistettu suolaläski kans ruisleivän päällä! Leivän päälle oltiin tietenkin vuoltu leukulla oikiaa voita ensin!
Tulet tehtiin tuoreista koivupölleistä "lapinmiehen taijan" avulla! Sitäkö 20l jerrystä vähän heristeli ensin niin kannatti tulitikku nakata vähän kauempaa
Siis tähän tyyliin:
VOITKIN SIT LÄHTEE HOMMAAMAAN MULLE KLAPEJA NUOTIOO VARTEOlen iloinen voidessani auttaa!
Joo ei mutta jos on 1,5m hanki niin kaiva sieltä tervaskantoja. Kun niitä pöllejä, jäisiä just kaajettuja, kippaa siihen sen puol kuutiota ja lapinmiehen taikaa perrään niin syttyy ne ja kun ne syttyy kaikki niin kuumuus on sen verta kova että jääki pallais jo. Et ei silleen väliä.Tuoreita koivupöllejä tosin ei kande polttaa.
Kannattaa kattoo vähä, missä vedellä leikkii, jottei taas tule tartuttuu filmille..piti kayda tsekkaamassa etta onko tassa talossa enaa ollenkaan jaljella lamminta vetta . Oli sita...vaikka tovi takoperin kylla vaikutti ja ennen kaikkea kuulosti silta etta kylpparissa on vallallansa vedenpaisumusharjoitukset tjtn...
Taloon on hiippelehtinyt lotrailija.
Ja ihan akkisiltaan vois kuvitella, kun toki olen ottanut tuota vesi-hehkutustani pikkusesti taallakin esille, etta se olisin mina mutta ehei - rakkaasta esiteinisesta on tullut oman elementtinsa vankkumaton kannattaja ja nautiskelija...voi hyvat hyttyset sentaan.
Eli...ihan willina taas veikkaan etta kohta on tilauksessa se mitaan ymmartamaton natsiaiti, joka torppaa ja ryhtyy maarailemaan ja saatamaan ja nyt jopa rajoittamaankin elamisen perusasioita eli saatelemaan ankaralla kadella veden kulutusta. Ja veikkaan myos sita, etta rikastun jalleen uusilla nykynuorison kayttamilla vinkeilla sanoilla