Mä liikuin ennen raskautta aika paljonkin. Juoksin 2-4x/vko n. 5-15km lenkkejä sekä tein lihaskuntoa satunnaisesti. Lisäks oon aina rakastanu hyötyliikuntaa, eli pyöräillyt töihin/kouluun ja kävellyt kotiin portaat 6krs. Nyt kun raskauduin alko juostessa mahaan vihloa niin, että vähensin juoksua. Sittemmin kävin vaan kävelemässä ja pyöräilin. Nyt kun pahoinvointi on jokapäivästä ja melkein 24h on liikunta jäänyt vaan tohon kävelyyn (ja sekin rauhassa ja tasasesti). Lisäkshengästyy paljon helpommin, kuin ennen. Heti vaan kun pahaolo vähenee aijon jatkaa lihaskuntoa ja muuta airobista sen mukaan, mikä tuntu hyvältä.
Onko täällä muita kellä pahoinvointia?
Mulla tosiaan viikkoja nyt 6+4 ja pahoinvointi alko viimeviikolla (eli 5+jotain). Pahoinvointia on aina aamusin, päivällä vähän helpottaa, mutta iltapäivästä ja illall taas pahenee. Lisäksyöllä heräilen pahaan oloon. Syöminen auttaa jokskun aikaa (joo yöllä pakko käydä myös syömässä
). Yksaamu tuli oksennuskin jo, mutta ruoka maistu saman tien sen jälkeen..
Suht hyvin tätä kestää, kun ajattelee mikä on syynä. Mutta kurjaa on, kun joudun jo muutamat menot perumaan tämän takia.
Odotan kauhulla, kun ensviikolla alkaakoulu, miten siellä tuun pärjäämään..