40+ so what wol.13

Perjantai 22.7.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

nuppu73 (42)................5.................27 kp/?
toiveilija38 ...................3 ................ 25 kp/27
Roxanne (42)..................1.............. 21 kp
Keltainen Seepra............................ 20 kp/24-26
bugsy (46) ......................?.............. 18 kp/30
Kasenja (40) ..................2............... 17 kp/26-29
Luppana76 (40)..............7.............. 15 kp/28
Milla Magia1 (41)............4................10 kp/27
mama na baba ................................ 8 kp/26
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6............. ? kp/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ? kp/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ? kp/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ? kp/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Pyllerölyllerö................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Haluatko Pözzi jo listalle?

Heh, täällähän on ehdity käydä räväkkää keskustelua. Minä en ole koskaan tullut epäilleeksi, että mies ihan kuivilla laukoisi, mutta onhan siinä kosteustilanteessa eroa eri kertoina. Selvimmin riippuu siitä, miten kauan edellisestä kerrasta on. Meillä onneksi kalenterilla ja o-testillä aikataulutettu seksi ei ole aiheuttanut mitään suoriutumisongelmia kummallekaan. Mutta se on paha, kun sattuu raskas työjakso. Mies tekee fyysistä työtä, ja kun se menee rankaksi, ei siinä enää viisari kotiin tultua juuri värähtele.

Jos muuten liukkari on tarpeen, niin PreSeed (nykyisin myydään PreFert-nimisenä) on turvallinen lasta yritettäessä, ärsyttävä puoli siinä on vain se, että on pakattu valmiiksi sellaisiin asettimiin. Niin, ja Conceive Plus -liukkari on myös ihan lisääntymisystävällinen sekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Luppana! Tiiätkö... mä jo luulin tässä kierrossa et päästikö mies pikkukavereita liikkeelle panojen jälkeen ollenkaan, kun oli niin kuivakka olo sen jälkeen itsellä ja se öhöm seksin jälkeinen hajukin puuttui.
Ilmeisesti sit ampui niin syvälle ja ovulaatiossa oleva alapääni imaisi kaikki siemenet tappelemaan pääsystä munasolun luokse.
Melkein jo aloin epäillä miestä, et pihtaa tahallaan siemeniään.
Et on tullutkin vauva-asian kanssa toisiin aatoksiin.
Mut niin se vaan tosiaan plussa tuli tästä kierrosta..
Pyllis, et tiedäkään kuinka pelastit päiväni - ja perheeni loman :D Ehkä on sittenkin vielä toivoa!!

Aivan mahtavia avautumisia, kiitos naiset!
 
Voi teitä naisia! Minä oon koko jutun hoitanut niin, etten sano halaistua sanaakaan testeistä. Laskeskelen, tuumailen, suunnittelen hetket ja testaan itse. Ovelaa!

Mulla testit alkaa näyttää selkeää viivaa, joten ovulaatio osuu huomiseksi tai ylihuomiseksi. Torstaina tehty talletukset ja seuraavan kerran tavataan maanantaina. Se tästä kierrosta!

Mukavaa viikonloppua! Otan ehkä lasillisen tälle pieleen menneelle ajoitukselle!
 
Wau mitkä jutut :) Töissä lueskelin ja itsekseni hihitin :LOL: työkaverit varmaan ajatteli että jos joku on loman tarpees niin tuo!! Ihan mielettömän piristävää tähän välillä niin toivottomaan olotilaan...

Niinpä niin, kp:t vaikka mitkä jo ja menkkoja odotellaan :rolleyes: Tulipa tuossa mieleeni että eikös nyt jo ovistestitkin näyttäisi jotain jos tärpännyt olisi? Mutta ei.. pelkkää viivatonta testiä vaan näyttää.. Isäntä oli varma että ovis olisi ollut jo aikaisemmin limojen/liukkauden takia ja silloin kyllä peittoja heiluteltiinkin ;)

Kyllä se kroppa varmaan vaan kerää voimia seuraavaa koitosta varten :)

Lämmintä ja aurinkoista viikonloppua teille ihanaiset :love:
 
Moi.
Oonko liian nuori tänne? ;) (38 tulee tänä vuonna täyteen)
Nykyinen/uusi mieheni kuumeilee itselleen jälkikasvua; ihme ja kumma sai minut mukaan tjottailemaan. ... YK 2 eikä ekassa kierrossa päästy touhuilemaan oviksen aikoihin, Katotaan miten tässä mierrossa käy; me kun ei asuta saman katon alla. Välillä jää s-kerrat yhteen viikossa - tähän asti ei oo haitannut sillä laatu on ollut tärkeintä. ;)
Hänelle olisi 1. lapsi ja minulle 5. Miehellä ikää 45v.
Näiltä palstoilta olenkin ollut pois jo jokusen vuoden. Eri nimim. oli silloin enkä enää löytänyt siitä mitään merkkejä koneeltani tai s-posteista ...(etsinnässä on omat silloiset viestit täällä, mutta kestää hetken kahlata sivuja)
Katotaan nyt kuinka usein täällä ehdin pyörähtää kiireisen arjen keskellä.
Toisaalta olis kiva kun tärppäisi niin, ettei olis TAAS tekemällä tehty; mun aiemmat lapset on hoidoilla saatu.
Toiveet ei oo korkealla, mutta miestäs sitä ikinä tietää. ;)
T.Helmiina1978
 
Tervetuloa, Helmiina! Kyllä täältä alle nelikymppisiäkin löytyy, eikä ketään ole iän takia pois potkittu. :) Toivotaan, että tärppäisi nopeasti.

Virkki, en mä pitäisi tilannetta mitenkään toivottomana, jos torstaina on talletuksia tehty... Eikös ne siimahännät voi elää kolme-neljäkin päivää tuolla rööreissä? Pidän peukkuja! (y)

Itse kyllä jo luovutin tämän kierron osalta, lähdin mökille ja jätin ovistestit kotiin. Kun ei se viiva siitä kummemmaksi tullut eikä oireitakaan juuri ole. Katseet on jo käännetty tulevaan: ensi viikolla suunnittelukäynnille uudelle klinikalle. Vielä ei anneta periksi, ei! :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Kiitos tervetulotoivotuksista.
Eikä sitä tiedä kauanko palstoilla roikun ennen raskautta.
Toki olisi kiva raskautua ennen kuin 40 tulee täyteen.

Millaisia ikäkriisejä teillä on ollut?
Tässä kohdin ei vielä ainakaan tunnu siltä, että kohta on 40-vuotias.
:whistle:

Kaikenlaista kuitenkin pyörii tässä iässä mielessä... Pelkoja tietenkin yleisestikin ikääntyvän kehon takia --- saati sitten mahdollisen raskauden takia. - jaksaako kroppa raskauden, enktä pienen vauvan hoidon, valvomiset jne.
Varmaan ihan tuttuja juttuja teile muillekin?

Ostin eilen greippimehua; aloitin sillä 40%.
Muutaman kerran mittasin lämpöjä viime kierrossa, mutta en todellakaan samoihin eikoihin enkä suusta.
Tässä kierrossa ehdin ottamaan yhden lämmön aamulla suusta ja sitten loppui patteri siitäkin. :D :D
- en tiedä ostaisiko uuden mittarin... Ehkä vasta sitten jos ja kun tarvitaan lasten tai oman kuumeen mittaamiseen. (apteekki on vieressä.)

tänään olisi kp4/30(?)
Hankin jo aiemmin ladytimer-sovelluksen puhelimeen. Ihen ihme analyysia tekee; ovis olisi kp22 sen mukaan. hahhah.
Viime kierto oli 1. nuva ringin poisjätön jälkeen, ja ovislimat oli ainakin siinä 4.-5.7. eli kp14-15-16 paikkeilla. mikä nyt sopisikin näiden menkkojen alkuun.

Mut hei - jatkan teidän muiden juttujen lukemisia niin pääsen vähän kärryille, etten turhaan kysele 1000 krt jo puhuttuja juttuja.
(y)
 
Taustalta moi! Omanapainen kysymys. Ovisplussa tikutettu minulle aikaisin, kp11. Seuraavana aamuna vielä tummempi. Nyt varmaankin dpo 8. Noita ovistikkuja kun nyt sattuu olemaan, tikuttanut muutamana päivänä. Tänään sitten pärähti saman tien vahva plussa testiin. Kuivuttuaan vielä tummempi, mutta märkänäkin testiviiva oli tummempi. Olen vuoden alusta tikutellut noin viikkoa ennen kuukautisia noilla samoilla tikuilla päivittäin, plussaa en ole koskaan saanut. Mielessä pyörii nyt kaiken maailman hormonihäiriöt sekä tietty pienen pieni toivo että olisko mahdollisesti voinut tärppi käydä.. mutta voiko se näin aikaisin näkyä..

Sori omanapa..
 
Lauantai 23.7.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

nuppu73 (42)................5.................28 kp/?
toiveilija38 ...................3 ................ 26 kp/27
Roxanne (42)..................1.............. 22 kp
Keltainen Seepra............................ 21 kp/24-26
bugsy (46) ......................?.............. 19 kp/30
Kasenja (40) ..................2............... 18 kp/26-29
Luppana76 (40)..............7.............. 16 kp/28
Milla Magia1 (41)............4................11 kp/27
mama na baba ................................ 9 kp/26
Helmiina1978 (37) ..........5............... 4 kp/30
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6............. ? kp/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ? kp/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ? kp/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ? kp/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Pyllerölyllerö................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Pözzi (38)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Molly, kyllä tärppikin voisi näkyä noinkin aikaisin. Mutta myös LH (se ovistestin mittaama hormoni) voi loppukierrostakin olla koholla ihan kiusallaan - muistaakseni siihen saattoi olla useitakin syitä, en nyt vain muista mitään hyödyllistä niistä syistä.

Helmiina, tervetuloa!

Täällä vähän luovutettu oviksen suhteen, ilmeisesti ovuloimaton kierto. Tai sitten oli niin nopea LH-nousu, ettei testi saanut sitä kiinni (ehkä viime torstai, silloin oli kuitenkin muuta sarjaa tummempi o-testi aamulla, ei kuitenkaan plussa). Tai sitten ovis on vielä tulossa, mistäpä näitä tietää.
 
  • Tykkää
Reactions: Molly3
joo. ovistesteistä; vanhojen mielikuvien mukaan en lähtisi ovistestejä loppukierrossa tekemään... jos siis tietää suunnilleen oviksen jo tapahtuneen. en itsekään muista että miksi niihin voi tulla sitä vahvaakin viivaa. - kuulemma on niitä raskauksiakin alkanut ja ovisplussaa näyttänyt.. ;)

Kiitos että pääsin listoille; heti tuli tärppi-olo. :D :D

Alkaa viimein vuoto loppumaan ja jos sitten olo muutenkin normaalisoituisi hetkeksi, kunnes taas oviksen aikoihin muutun hulluksi. - tai toivon kyl että hormoonit on tasaantuneet jo tähän kiertoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Molly3
Kiitos vastauksista :)
Mulla on oikeastaan joka kierrosta antanut jonkinlaista tummuvaa viivaa ennen menkkoja ovistikkuun. Huvikseni olen noilla halpisliuskoilla testaillut kun megapackin oon ostanut. Mutta tasavahvaa/ vahvempaa testiviivaa en ole koskaan saanut. Tänään myös aamun ekasta tosi voimakas plussa. No ei auta kun seurailla tilannetta.

Paljon plussatuulia kaikille. Helmiinan tärppi-olo kommentti sai mut nauramaan ääneen, kiitos siitä :ROFLMAO:
 
Niin ja dippasin myös Pc:n samaan astiaan. Ei mitään, viivanpaikka korkeintaan. Mutta jotain hormoniahan siellä nyt on ja määrä nousussa koska viiva on vielä tummempi mitä eilen. Hcg:n ja lh:n samankaltaisuudesta olen lukenut, mutta ymmälläni olen miksi noin tummaa viivaa antaa tässä vaiheessa. On tää jännää tämä vauvakuumeisen nelikymppisen elämä :LOL:
 
Tervetuloa, Helmiina! Kaikenlaista huolta minullakin on mielessä, päällimmäisenä oma jaksaminen ja lapsen terveys ja lisäksi mm. meneekö taas työt alta, palautuvatko lantionpohjanlihakset, jaksaako isovanhemmat vielä auttaa lastenhoidossa ja ehkä älyttömimpänä, että jaksanko itse hoitaa mahdollisia lapsenlapsia, jos ole edes hengissä. :unsure:

Kuulisin mielellä teiltä, joilla on jo eri-ikäisiä lapsia, miten äitiys on teistä muuttunut, kun itselle on tullut ikää. Bugsy taitaa olla kaikkein kokenein, mutta Luppanalla ja muillakin on tästä varmaan jokin ajatus.

Minut voi lisätä listalle, vaikka ilmeisesti siis tässä kierrossa ei ole kovin hyviä mahdollisuuksia raskautua, koska kierukan poisto oli niin vastikään. Kp on nyt 9. Olen jo testaillut ovulaatiota, koska kierto on ollut perinteisesti lyhyt, mutten tajua noita testejä. Joka toinen päivä on haalea viiva ja joka toinen päivä ei mitään. Selviä negoja siis kaikki, mutta luulin, että viivojen pitäisi vahvistua tasaisesti. Ilmeisesti ei sitten kuitenkaan?
 
Jelli75, minä omistan samanmoisen miehen joka haluaa ja ei halua, enimmäkseen ei halua.

Joku täällä mietiskeli oikeaa hetkeä harrastaa seksiä, kannattaa ehkä tikutta ovisplussa, mutta jättää kertomatta se miehelle. Muistan kanssa jostain menneisyydestä kun miehelle kertoi ovisplussasta niin hommasta tuli vaikeaa suorituspaineiden vuoksi.

Itsellä hoitojen jatkot auki!
 
Kyllähän se äitiys on muuttunut ja muuttanut.
Vaikea sanoa nopeasti että miten.
Rennommaksi ehkä... Toisaalta vois pysyä yhtä tiukkana lasten kasvatuksessa nyt kuin silloin vanhempien lasten kanssa ;vähän vaikuttas siltä että ois ote lipsunut ja nuorimmat on villejä vekaroita :whistle::whistle:
Toki huoli kasvaa erilaiseksi kun alkavat kotoa irtaantumaan enemmän.
Mut ehkä maailmaa ja muita lapsia /lapsiperheitä katsoo eri tavalla omien kokemusten myötä. Ei suhtaudu niin kukkahattumaisesti ja arvostellen muita kohtaan. :rolleyes:
Myönnän kyllä että joskus pyörittelen hieman silmiäni kun näen tai kuulen jotain, mikä ei nyt ihan ok omien normien mukaista. Mut niinpä taitaa ne muutkin tehdä. :p
 
Niin joo. Sama täällä ;
Huolia töistä... Vaikka eipä tässä ennenkään kroisoksena oo eletty.
Toivottavasti tulevan lapsen isä hoitaa sit sen puolen. :censored: hahhaaa. Tai voittaisi veikkauksessa....
Se nyt vaan on rahaa ; tärkeintä olis terveys ja hyvät ihmissuhteet.
 
Sunnuntai 24.7.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

nuppu73 (42)................5.................29 kp/?
toiveilija38 ...................3 ................ 27 kp/27
Roxanne (42)..................1.............. 23 kp
Keltainen Seepra............................ 22 kp/24-26
bugsy (46) ......................?.............. 20 kp/30
Kasenja (40) ..................2............... 19 kp/26-29
Luppana76 (40)..............7.............. 17 kp/28
Milla Magia1 (41)............4................12 kp/27
mama na baba ................................ 10 kp/26
Pözzi (38) ......................................... 9 kp/
Helmiina1978 (37) ..........5............... 5 kp/30
karhuemo75 (40).............2..........
Athina (41)......................6............. ? kp/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ? kp/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ? kp/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ? kp/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Pyllerölyllerö................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Pözzi, ovistestiviiva voi vahvistua tasaisesti esim. 2-3 päivää ennen ovista, mutta ei kai juuri sen pitemmältä ajalta. Eikä välttämättä niinkään. Se LH:n nousu on joillakin / joissain kierroissa niin paljon nopeampi, että saattaa vaikka edellisenä ja seuraavana päivänä olla ihan haaleat testiviivat, ja silloin hormoninnousunpäivänäkin huonolla ajoituksella se plussa jää bongaamatta, ja olisi havaittavissa vain jos testaisi 2 krt / vrk. Mutta harvemmin siis ihan noin pikaisia nousuja on, mutta sellaisiakin voi olla.

Mollyn tikut sai minut muistelemaan (ja googlailemaan) tuota loppukierron positiivista ovistestiä/korkeaa LH-tasoa. Se tuli mieleen, että korkeahko LH ja FSH (käsittääkseni sitten kyllä koko kierron ajan) voisi viitata pcosiin. Samoin korkea LH, ja FSH, liittyy kai menopaussin lähestymiseen, mutta silloinkin hormonitaso kai on korkealla koko kierron ajan.

Säteily, kemoterapia, autoimmuunisairaudet, munasarjakasvaimet, kilpirauhasen ja lisämunuaisen taudit voi myös nostaa LH-tasoa, kertoi googlailu. Mutta käsittääkseni vain kierron lopun koholla olo on vain ns. normaalia vaihtelua. (Oikeasti minua kyllä kiinnostaa, voisiko kuukautisten lähetessä / kuukautisten aikana tapahtua toinen ovulaatio. Ehkäisyvalistuksessa sellaisesta joskus varoitellaan, hedelmöityshoitopuolella ei ikinä. Mutta niin olen ymmärtänyt, että varsinkin tässä 40+ -iässä naisen keho voi toimia aika yllättävästi.)

Tässä muuten linkki infoon, missä mahdollisesti-huuhaa-osaston neuvoja luonnollisiin tapoihin lisätä mahdollisuuksia raskautua tällä iällä:
http://natural-fertility-info.com/preparing-for-conception-over-40.html
 
  • Tykkää
Reactions: Jelli75 ja Molly3
Pözzi kyseli erikäisistä lapsista. Minullahan vanhin on jo 12v, huomaan näitä nuorempia kasvattaneeni paljon rennommin. Esim.ravitsemuksesta, esikoinen sai pitkille automatkoille luomuporkkanatikkuja ja korkeintaan rusinoita herkkuina. Näille nuorimmaisille on nakattu tyyliin nakkipaketti ja jälkkäriksi suklaapatukka, kunhan saavat mahat täyteen ja ovat tyytyväisiä. Muutoinkin olen rennompi kasvatusasioissa, onko se hyvä vai paha, sitä en tiedä. Iän myötä sitä on jotenkin suopeampi itseään kohtaan ja se heijastuu tietty kaikkeen.

Ovistestien tummumisesta, mulla aina antanut vähän vaihdellen viivaa alkuun, n.kp 9 alkaen. Välillä ihan hailu ja sit tummempi. Sitten n.päivää kahta ennen alkaa tummumaan, plussa tosiaan olisi saattanut livahtaa jos en olisi testannut välillä kahdesti päivässä.

Omaa napaa. Ovistesti edelleen positiivinen, dpo10, kp22. One Stepin herkkä r-testi negaa. Kiitos Kasenja, vähän kyllä mietityttää juurikin nuo ei niin mukavat vaihtoehdot mistä korkeat lh arvot voivat johtua. Mulla näkyi tuulimunan aikaan keskussairaalalla ultrassa 4,5cm kokoinen kysta oikealla munasarjoissa, voisikohan tämä johtua siitä. Ja tosiaan kun ikää on jo 43vee niin voihan tämä olla jotain menopaussiin viittaavaakin. Tän kierton jälkeen vakaa aikomus käydä yksityisellä otattamassa noita veriarvoja. Näkyyköhän tuo pcos ultralla? Siis olisikohan ollut todettavissa tuolla kun tuulimunaa todettiin.. Ei auta kun odotella. Kiitos teille kun pohditte kanssani :)
 
Jelli75, minä omistan samanmoisen miehen joka haluaa ja ei halua, enimmäkseen ei halua.

Joku täällä mietiskeli oikeaa hetkeä harrastaa seksiä, kannattaa ehkä tikutta ovisplussa, mutta jättää kertomatta se miehelle. Muistan kanssa jostain menneisyydestä kun miehelle kertoi ovisplussasta niin hommasta tuli vaikeaa suorituspaineiden vuoksi.

Itsellä hoitojen jatkot auki!
Tsemppiä kohtalotoveri!! Ja myös meidän miehille... ;) Täällä mies oli se joka aloitti kuumeilun, mutta saa silti välillä rimakauhuja!

Juu kyllä minäkin testailut ja laskelmat teen hiljaa itsekseni, mutta toistaiseksi en ole keksinyt miten talletus hoidetaan miehen huomaamatta... Tämä kun ei ole jatkuvalämmitteistä sorttia ja minun tekemät aloitteet on ihan turhia, jos mies ei ole sillä tuulella - ja trust me, kaikki tyylit on kokeiltu. Hyvää kannattaa toki odottaa, mutta tässä projektissa se ei vaan oikein toimi. Lopulta oli pakko kertoa (lue: pyytää nätisti, itkeä & huutaa), että jos oikeaan aikaan ei olla asialla, ihan oikeasti jää se jälkikasvu 100% varmuudella saamatta. Nykyään mies tekee kyllä kaikkensa ja minäkin maltan yleensä olla pillastumatta jos ei ihan heti meinaa natsata, mutta katsotaan mihin saakka se riittää. Hoitoihin olis tietenkin kannattanut jo mennä, mutta niistä tehtiin heti alkuun periaatepäätös että vain luomuna kokeillaan. Varauduin siihen että rankkaa voi olla, mutta silti aina välillä meinaa yllättää. 2 vuotta on ollu pitkä aika toivoa ja pettyä milloin mihinkin, mutta toisaalta on myös mennyt yllättävän äkkiä ja tietyllä tavalla kaikkeen tottuu...


Mitähän muuten Jimimalle kuuluu? Hänen sitkeyttä ei voi kuin ihailla ja täydestä sydämestä toivoa että odotus palkitaan :)
 
Noista miesjutuista... Meillä mies on sitä mieltä että joka päivä voi olla ovis vaikka testit ei niin näytäkkään :geek: ja siitä syystä joka päivä on pakko peittoja heilutella ettei vaan tilaisuus mene ohitse :D ja auta armias kun vähän vihjaisee että nyt taitaa ovis lähestyä niin se on menoa...

Mies on kyllä ollut myös se joka raskaammin kuin minä ottanut keskenmenot :( sekä myös se joka ei ole luovuttanut kertaakaan eikä ole antanut munkaan luovuttaa :love: Ensi kuussa tulee vuosi täyteen ja kaksi keskenmenoa 9/15 ja 6/16 ja yritys jatkuu....

ON: Täällä siis kp 30 eikä menkoista tietoakaan... :eek:
 

Yhteistyössä