The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..jahas, hilavitkutin heräs venkuilemaan, johan tuo olikin yllättävän kauan yhteistyökykyinen :cautious:...

Nyt onkin heittänyt sujuvasti jonnekin "tilaa sinäkin justheti joku random raskauskirje" o_O- siunaajavarjele!!- tai sitten jälleen Pampersien kautta pellolle...

...tän on oltava se maanantaiversio:cautious:....koska vikaahan ei käyttäjässä ole:)*räpsytiräpsyti*





:D
Minäkin olen saanut monta raskauskirjetarjousta.
Ilmankos mulla taannoin oli niitä outoja mielihaluja ja masukin vaan kasvaa.
 
Yinksu
...jos toi nyt - läpälläheitettynä- antaa ankeutuksellisen kuvan miehestä, niin ennen kaikkea myös naisesta.

En mä ainakaan halua ikinäkoskaanmilloinkaan olla pelkkä kauhan heiluttaja tai panorako,sitten saa kyllä mies hoitaa noi puutteensa muilla tavoin.

...itse koen olevani moniulotteisempi pakkaus:cautious::barefoot:
No en mä tyhmä ole, kai mä nyt tajuun et oli mies tai nainen niin tarvii ne ihmiset muutakin. Kunhan nyt heitin.... Meen nurkkaan häpeemään etten aiheuta väärinymmärryksiä ja herneitä kellekkään.
 
No en mä tyhmä ole, kai mä nyt tajuun et oli mies tai nainen niin tarvii ne ihmiset muutakin. Kunhan nyt heitin.... Meen nurkkaan häpeemään etten aiheuta väärinymmärryksiä ja herneitä kellekkään.
...mä laitoinkin että toi oli läpällä heitetty :)

Tyhmäksi en ole ketään sanonut :)

Enkä edes herneitä vetänyt mihinkään reikään...ota sinä omas pois :)
 
Täällä sitä ollaan hauvelin kans kahden.

Emäntänsä on jo kokannut. Mun ja hauvelin homma on syädä!
Niin ja ulkoilla. Ja perkule toi on uroskoira, niin miten sillä voi olla jatkuva juoksuaika, siis kirjaimellisesti. Ja huono muisti. Just tultiin lenkiltä, niin toi on jo kysymässä, että jokos lähdettäis lenkille.

Ennenkuin noutaja saapui niin kerkesin hoidella asioita.
Ilmaiskirjasaaliina Martin Luther Kingin Ei väkivaltaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Bitch
Sain jo yhden (hyvän!) asuntotarjouksen HOAS:ilta, mutta tähän tuli nyt pari muuttujaa matkaan hlökoht. elämässä ja täytyy kysyä, saanko tehdä sen päätöksen vasta kun tää yks asia x on selvinnyt.. Päätös kämpästä pitäis tehdä kaks päivää ennen kuin saan ton juttuni selvitettyä :unsure: Ressaa vaan entistä enemmän.
Elä ressaa. Ota se asuntotarjous vastaan ja ala hakemaan tarhapaikkaa. Kerro, jos voidaan jotenkin olla avuksi.
 
Elä ressaa. Ota se asuntotarjous vastaan ja ala hakemaan tarhapaikkaa. Kerro, jos voidaan jotenkin olla avuksi.
Toffo laulaa ja mä säestän ihan täysillä.

Jos HOASilta on näin vikkelästi tullut hyvä tarjous, niin tarraa kiinni hetimiten. Jos elämä heittää sillai, että et sitten tännepäin pääsekään, niin voit perua. HOAS löytää sille kämpälle toisen ottajan jo huomenna.
Se sijaan jos et ota, niin paperisi saattavat puikahtaa pinon pohjalle ja seuraavaa tarjousta saatkin sitten odotella.

Täällä on oikeesti helvetillinen pula vuokra- asunnoista, ainakin kohtuuhintaisista. Kun mä viis vuotta sitten vuokrasin nukkumaluukun, niin näytöllä kävi vähintään kolkytä hakijaa - lähes kaikki opiskelijoita.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä