The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten kuiten kummassa hampaankoloa voi imeä? o_O En ainakaan tiiä imeksineeni.
Eikä käy kyl vieläkään kipeää. Ihan turhaan mua tälläki peloteltiin :cautious:

Nyt elän siinä toivossa, et turvotus laskis tällä jugurtti-mehukeitto-löysä kaurapuuro -linjalla loppuviikon aikana :D Tai ehkä viikonloppuna vois tehdä punasista linsseistä, bataatista ja lantusta jonkun ihanan sosekeiton.
Mua varoteltiin kuopan härkkimisestä esim puhdistusmielessä ja purskuttelusta, siinä voi kuulemma veriklöntti irrota. Tupakoijat ovat myös alttiimpia dry socketille. Se kuulosti kyllä niin vittumaiselta vaivalta, että onneksi ei tullu.

Mää söin viileitä pehmeitä ruokia, kuten jäähtynyttä kurpitsasosekeittoa a'la Campbell :LOL:

Nyt on kulunu pari kk ja monttu on ollu hyvä jo pitkään. Oon myös tottunu hampaan puuttumiseen, vaikka alussa tuntu et ei tähän kraatteriin totu ikinä.

Pikaista paranemista, viisuritko sulta vetästiin? Jäikö vielä eli onko uusinta tiedossa?
 
vierailija
Ne naiset :oops:
Sisko oli varma siitä, että kolmevuotias imuri oli rikki, sillä se ei enää vetänyt kunnolla. Kämppäkaveri kysäisi ohimennen, milloin pölypussi oli vaihdettu, jolloin siskoni tuijotti takaisin silmät pyöreinä.
- Pölypussi?
Imurin sisältä paljastunutta pussinjämää en aio tässä edes kuvailla.
Vanhemmat saivat sinä iltana ärhäkän soiton parikymppiseltä lapseltaan.
Miten vanhemmat voivat jättää kertomatta, että imureissa on pölypussi, joka pitää vaihtaa?!
Vanhemmat olivat hämmentyneitä, pölypussin vaihtaminenhan on itsestäänselvyys.
 
tsuferaffi
Mua varoteltiin kuopan härkkimisestä esim puhdistusmielessä ja purskuttelusta, siinä voi kuulemma veriklöntti irrota. Tupakoijat ovat myös alttiimpia dry socketille. Se kuulosti kyllä niin vittumaiselta vaivalta, että onneksi ei tullu.

Mää söin viileitä pehmeitä ruokia, kuten jäähtynyttä kurpitsasosekeittoa a'la Campbell :LOL:

Nyt on kulunu pari kk ja monttu on ollu hyvä jo pitkään. Oon myös tottunu hampaan puuttumiseen, vaikka alussa tuntu et ei tähän kraatteriin totu ikinä.

Pikaista paranemista, viisuritko sulta vetästiin? Jäikö vielä eli onko uusinta tiedossa?
Joo, ylemmät viisurit poistettiin. Mä söin eilen jugurttia, mansikkakeittoa ja kaurapuuroa ja illalla vähä tomaattikastiketta. Mää sain kyl lekurilta ihan hyvät ohjeet hoitoon ja musta maalaisjärjelläki pärjää aika pitkälle.
Alemmista hampaista ei osaa sanoa häätyykö ne poistaa. Se lääkäri sano vaan, että jos alkaa vaivaamaan niin sitten, mut voi olla että ne on nyt lopullisessa asemassaan ja saa pysyä unholassa. Pari vuotta sitten ne olevinaan oli puhkeamassa ja oli pari viikkoa tosi kipeet, mut sen jälkeen ei oo huomannukaan. Toinen alaviisuri on poikittain kasvanu, et se ei ainakaan ikenen läpi tuu.
 
Yinksu
Veemäistä tällänen odottelu...mitään oikeen voi ruveta tekemäänkään kun sit ne äijät just tulee kuitenkin. Onpahan tullu siivoiltua ajankuluks kaikkee pientä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä