The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Molemmat ylähampaat. Alemmat ei oo puhjennu lainkaan. Ja ainakin toinen jää puhkeemattakin, kun se on kasvanu vaakatasoon purupinta viereisen hampaan kylkeä vasten.
Ylähampaissa on pienemmät juuret ja hampaat irtoaa helposti nyppäsemällä. Kuoppa paranee hienosti ja nopeasti. Nyt vaan älä kaiva hyytymää pois esim hammasharjalla eli harjaa huonommin siitä kohtaa. Jos tulee kova särky ja kipu, niin takaisin hampilääkärille.
 
Miten toi kello voi taas olla jo kymmenen:eek: En tajuu. Huomenna pitääkin sit päivystää kämpässä kun tulee joku äijä/t käymään.Eikai pakko olis mutta kun ei mulla nyt mitään pakollista menoo ole niin ihan hyvin voin olla paikalla. Muutenkaan tykkää jos täällä käydään kun et ole ite paikalla vaikka aina ei voi olla ite mut nyt voin.Mun tuurilla saan sitten koko päivän päivystää.
 
tsuferaffi
Tohtori käski tänään välttää fyysistä rasitusta. Heitin Mr. Raffille, et sen täytyy tulla kantamaan mun tavarat sisälle asti sitteko se heittää mut kotiin. Se ilmotti heti, ettei ala miksikään kantojuhdaksi. Sit se tos alapihalla kuitenkin kysyi tuleeko se kantamaan jotain, ja vastasin et ei ny oikeesti tartte ko ei ne paljoa paina, mut se otti silti kaikki pakaasit ja toi ne ylös :love: Tuitui.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä