V
vierailija
Vieras
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001223228.html
Näin uhosi Saksan junaterroristi.
Nytkö sitten vain odotamme kunnes mekin teurastetaan? Vai pitäisikö jonkun päättäjän vaikka oikeasti tehdä jotain?
Näin uhosi Saksan junaterroristi.
Nytkö sitten vain odotamme kunnes mekin teurastetaan? Vai pitäisikö jonkun päättäjän vaikka oikeasti tehdä jotain?