Yinksu
Tuskin oot pahimmasta päästä.hyvä se on sieltä jostain huudella kun et tiedä millanen mörkö mä olen.
Tuskin oot pahimmasta päästä.hyvä se on sieltä jostain huudella kun et tiedä millanen mörkö mä olen.
no ihan varmasti olenTuskin oot pahimmasta päästä.
No yyyyhhhh!!*ufopääkkönen*kurkkuun kurkkuun, ulkopuolelle tosin. paarma se ei ole kun ei puutu nahkasta palaa.
KiittiEi tarvitse etsiä, ole hyvä
Älä höpise siellä.no ihan varmasti olen
Älä höpise siellä.
Ledit onkin näppärät kylläTollasii ledei on viritelty. Mä en kauheesti kynttilöistä välitä, tuikkuja joskus mut harvemmin tääl nukkumaluukus viittii sellasii poltella.
Kyllä siihen tottuu. Sit vaan ajelemaanomituista kun ei ole työvuoroja ensviikolla
Nytkö sulla on jo vierotusoireet päällänsä ....omituista kun ei ole työvuoroja ensviikolla
no johan mä pari päivää kerkisin olla vapaalla.Nytkö sulla on jo vierotusoireet päällänsä ....
Ei mulla oo koskaan ollu mitään sellasta pakko polttaa kynttilöitä vaikka onhan ne ihan kivoja ovatkin luomaan tunnelmaa. Pienes tilas ei vaan viitti kun ne kärtsää. Ja niit tuoksukynttii ei missään nimes niist tulee migge.Ledit onkin näppärät kyllä
Mä ite vaan tykkään kynttilän valosta enempi mutta ihan vielä ei ole niitten aika...joskus elokuun puolella ehkä...
Nii vois.vois mennä nukkumaan
No jopa !no johan mä pari päivää kerkisin olla vapaalla.
Mä taas oon aina tykänny kynttilöistä ...Ei mulla oo koskaan ollu mitään sellasta pakko polttaa kynttilöitä vaikka onhan ne ihan kivoja ovatkin luomaan tunnelmaa. Pienes tilas ei vaan viitti kun ne kärtsää. Ja niit tuoksukynttii ei missään nimes niist tulee migge.
*Heittää puolet kynttilöistä roskiin*Mä taas oon aina tykänny kynttilöistä ...
Mutta ei mitään tuoksullisia todellakaan eikä kärtsääviä- niitäkin kun on
Unikuviaöitä kaikille, koitan muuttua päiväkulkijaksi ja menen nukkumaan.
No eiiikä!!!*Heittää puolet kynttilöistä roskiin*
..no nyt tuli...ekaksi semmonen aww- fiilis...mutta heti perään joten tyrkkäs TMItä...Kyä taitaa olla paras että meidän nuoriso on ajan hermolla ja moderneja. Me voidaan sit rutun kanssa jokeltaa, kuolata ja paskoa vaippoihimme. Kunnes ruttu kasvaa siitä iästä ohi.
Ai nyt sanot tuollen sittenNo eiiikä!!!
Onhan mullakin niitä tuoksullisia mutta niitä pitää poltella maltillisesti ..ja niitä on muuten erilaatusiakin, toiset on just semmosia kivan mietoja
Sitten semmoset tymäkämmin tuoksuvammat toimii nuissa lyhdyissä...ulkona