suunnilleen kaikkea löytyy että kerrot vaan.Mitä sul on tarjota?
...eli toinen lutunen jo ! Sinisilmäinen...eikös se ollut vaatimuksena ?Tuonmonen vöyhkänä, täyskasvuinen jo. Kaveriksi tuolle toiselle että ei ois niin yksinäistä kotosalla työpäivän aikaan ja vetoavuksi tietenkin kans
Rekiä pittää alakaa kattelemaan talavia varten
Alaskan husky
Kylmää rasvatonta maitoa ja suklaata. Mut kun sulla ei niitä ole kuitenkaan niin joku herkku voileipä vaikka sitten, metukalla.suunnilleen kaikkea löytyy että kerrot vaan.
Tällä on...eli toinen lutunen jo ! Sinisilmäinen...eikös se ollut vaatimuksena ?
..vaan pikkasenko menee kärvistelyssä kun pitää ootella lumia...ja kun nää etelän talvet nyt on mitä on...
No voi sun awwww...Tällä on
Mikäs sen paras rooli olis? En muista kaikkia. Löydän ne toki wikipediasta itsekinÄäähhh..on toi S. Connery vaan tommosena harmaa...liki valkohapsisenakin vaan melkoinen...
Paranee vanhetessaan
En muuten osaa sanoa mikä ois paras rooli...hyvin miehelle ainakin istui Bondin kuvatus..Mikäs sen paras rooli olis? En muista kaikkia. Löydän ne toki wikipediasta itsekin
Tästä epec taisi jäädä paitsi?
no vaikka nytheti.Kylmää rasvatonta maitoa ja suklaata. Mut kun sulla ei niitä ole kuitenkaan niin joku herkku voileipä vaikka sitten, metukalla.
Tuunko nyt vai heti?
Mää jään sit sun sohvalle nukkuuno vaikka nytheti.
Connorin en nyt tiedä paras rooli mutta oli vaikuttava kun hää oli sen jonkun lohikäärmeen äänenä. Se lohikäärme alkoi näyttääkkin Connorilta kun puhui.Mikäs sen paras rooli olis? En muista kaikkia. Löydän ne toki wikipediasta itsekin
Tästä epec taisi jäädä paitsi?
siinon kissa nukkumassa näköjään.Mää jään sit sun sohvalle nukkuu
No en mä NIIN iso oo ettekö mahu yhen kissan viereen pötkölleensiinon kissa nukkumassa näköjään.
..siis toi Viimeinen lohikäärme- leffaConnorin en nyt tiedä paras rooli mutta oli vaikuttava kun hää oli sen jonkun lohikäärmeen äänenä. Se lohikäärme alkoi näyttääkkin Connorilta kun puhui.
Tunnelmakynttilät kehiin vaan ...Illat pimenee, saa jo viritellä noita pikkuvaloja päälle kun ei viitti valoja laittaa päälle.
no iso et varmaan ole, mutta et uskaltais.No en mä NIIN iso oo ettekö mahu yhen kissan viereen pötkölleen
Toki voin sunki viereen pistää pötkölleen
Ihan saat valita itte
..siis..sä oot syöny jonkun pörriäisen...vai kaulaanko se on tuikannu?joku helevetin öttiäinen purassu kurkkuun ja nyt siinä on kauhee patti.
Miksen uskaltais?no iso et varmaan ole, mutta et uskaltais.
Ei tarvitse etsiä, ole hyvä..siis toi Viimeinen lohikäärme- leffa
Pitäskin ettiä se jostain ja kattoa uudestaan...
kurkkuun kurkkuun, ulkopuolelle tosin. paarma se ei ole kun ei puutu nahkasta palaa...siis..sä oot syöny jonkun pörriäisen...vai kaulaanko se on tuikannu?
Paarmat on nyt syvältä suolesta...ite ollu niille herkkualustana näemmä sujuvan useaan kertaan...
hyvä se on sieltä jostain huudella kun et tiedä millanen mörkö mä olen.Miksen uskaltais?
Tollasii ledei on viritelty. Mä en kauheesti kynttilöistä välitä, tuikkuja joskus mut harvemmin tääl nukkumaluukus viittii sellasii poltella.Tunnelmakynttilät kehiin vaan ...