Älä nyt verkkareitas revi...Kiitos valistuksesta imetykseen, mutta koska rintani on jouduttu poistamaan syövän vuoksi, en valitettavasti voi imettää.
Joku ehkä voisi ottaa tällaisenkin tilanteen huomioon ylistäessään täysimetystä KAIKILLE.
Ei ole - linkkaisitko vielä mistä sivusta siis on kyse? KiitosOnko Histamiini-sivu tuttu? Sieltä löytäisit tietoa aiheesta.
Pahoittelut - ylireagoin. Tämä imetysaihe jurnuttaa kun tilanne on mikä on. Kannatan itse vahvasti "maidotonta ruokavaliota" ja siksi haluaisin myös vauvalle vaihtoehtoisen ravinnon, mutta soija ja syöpä ovat liian lähellä toisiaan, enkä luota soijaankaan.Älä nyt verkkareitas revi...
Kopion nyt koko tekstin vegaaniliiton sivuilta, koska siinä hyvin tuli selväksi, että soijapohjaista korviketta sitten jos äidinmaitoa syystä tai toisesta ei tarjota.
Itsekään en ole täysimettänyt kumpaakaan lapsistani. Mutta ihan on kyllä riittäneet tavalliset korvikkeet lisänä, toinen saanut myös luovutettua äidinmaitoa.
http://www.histamiini.comEi ole - linkkaisitko vielä mistä sivusta siis on kyse? Kiitos
Soija on pelkkää myrkkyä jos sitä ravintonaan pitää.Pahoittelut - ylireagoin. Tämä imetysaihe jurnuttaa kun tilanne on mikä on. Kannatan itse vahvasti "maidotonta ruokavaliota" ja siksi haluaisin myös vauvalle vaihtoehtoisen ravinnon, mutta soija ja syöpä ovat liian lähellä toisiaan, enkä luota soijaankaan.
Täytynee punnita vaihtoehtoja Aikaa on.
Jään mielenkiinnolla kuuntelemaan perusteluita tähän.Ap:n kaltaisilta idiooteilta pitäisi ottaa lapset huostaan.
Ei hätää, elän kyllä elämääni ihan täysillä ja oikein neutraalisti tätä asiaa mielelläni käsittelenkin. Kyselin vain vaihtoehtoja. En ole tehnyt mitään vakaata päätöstä, ettei lapseni saisi maitopohjaista korviketta syödä.Kannattaa hakeutua perhetyön psykologille jos omat traumat sekoittaa noin pahasti ettet pysty millään tapaa neutraalisti keskustelemaan/käsittämään vauvan ravitsrmukseen liittyviä asioita.
Ajatteletko että sulle on vauvana syötetty nii paljon soijaa että syöpäs johtui siitä. Ja soijastahan siinä äitiydessä on kyse?
Ja mitä tahansa "tietoa" myrkyistä tai turvallisista tuotteista nyt luetkin, nii 10vuoden päästä asia on ihan toisin.
Hei syövästäs huolimatta, koita ny elää ihan normaalia arkea. Senhän vuoks sen lapsenkin olet halunnut.
Maito on tänä päivänä niin prosessoitua, ettei siitä ole meidän suolistolle juurikaan hyötyä. Kuten olen jo tuonut ilmi, en ole mitenkään ehdoton - tiedustelen vaihtoehtojaJos et edes ole vegaani ja syöt lihaa, miksi et halua vauvasi saavan lehmänmaitopohjaista korviketta?
Tiedän ja moni moni muu. Tämä on yksi minua nyt kiinnostava aihe ja siksi olen nostanut sen esiin. Haen tietoa ja siksi olen täällä.Japanissa on maailman korkein elinajanodote. Ja siellä syödään enemmän soijaa kuin missään muualla. Tietysti tähän vaikuttaa monet muutkin asiat mutta ei se soija tässä avlossa kauhean vaaralliselta tunnu.
Kai tiedät että esim punainen liha aiva todistetusti aiheuttaa syöpää, silti ilmeisesti sinä sitä syöt ja aijot tarjota lapsellesi?
Tiedän ja moni moni muu. Tämä on yksi minua nyt kiinnostava aihe ja siksi olen nostanut sen esiin. Haen tietoa ja siksi olen täällä.
Tiedän ja moni moni muu. Tämä on yksi minua nyt kiinnostava aihe ja siksi olen nostanut sen esiin. Haen tietoa ja siksi olen täällä.
Nyt olet kyllä väärässä paikassa tuohon hommaanTiedän ja moni moni muu. Tämä on yksi minua nyt kiinnostava aihe ja siksi olen nostanut sen esiin. Haen tietoa ja siksi olen täällä.
Höpöhöpö. Maito on pitänyt minut terveenä jo 45 vuotta. Juon sitä lähes joka aterialla.Maito on tänä päivänä niin prosessoitua, ettei siitä ole meidän suolistolle juurikaan hyötyä. Kuten olen jo tuonut ilmi, en ole mitenkään ehdoton - tiedustelen vaihtoehtoja
Höpöhöpö. Maito on pitänyt minut terveenä jo 45 vuotta. Juon sitä lähes joka aterialla.Maito on tänä päivänä niin prosessoitua, ettei siitä ole meidän suolistolle juurikaan hyötyä. Kuten olen jo tuonut ilmi, en ole mitenkään ehdoton - tiedustelen vaihtoehtoja