V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totaali jumi:
Vaate -ruuden oikea yläkulma. Mikä yhdistää 4 kirjainta K - U - R
Saiskos vinkkejä OPPIAINE- ma- (7)-yh-vä - mitä siinä ma opetellaan ihan ensimmäisenä ja millä tehdään noita yh vä, tässä rellussa on monikkomuoto ja KOTI - la - (8) - ty - huonekalu
Älä kirjoita jatkossa kokonaisia sanoja esiin, jos kyse ei ole valmiina esillä olevasta keskussanasta, kiitos! Näiden ketjujen tarkoitus on antaa vain vinkkejä, ei suoria vastauksia, nyt pilaat muilta perässä tulevilta ratkaisemisen ilon paljastamalla kokonaisia sanoja.Kaksi sanaa puuttuu:
Muumit: muumilaakson ja Hemulin välistä oleva sana -hahmo, löytyy ihan hem wikistä, kunhan tarpeeksi tarkkaan lukee
joulu: se lainausmerkeissä oleva (9) (6) (7) Ei auennut aikaisemmalla vihjeellä. Auttaisiko joku.- pätkä laulusta, joka on yhtenä vastasanana
Älä kirjoita jatkossa kokonaisia sanoja esiin, jos kyse ei ole valmiina esillä olevasta keskussanasta, kiitos! Näiden ketjujen tarkoitus on antaa vain vinkkejä, ei suoria vastauksia, nyt pilaat muilta perässä tulevilta ratkaisemisen ilon paljastamalla kokonaisia sanoja.
Se joulu "(9) (6) (7)" vain edelleen puuttuu. Saisiko vielä jonkin vinkin.Kiitos vinkeistä ja otan opikseni jatkossa siitä miten vinkkejä kannattaa kysyä.
Kai sinulla on se alhaalta tuleva vastasana? Sen ensimmäinen virkkeen kolme viimeistä sanaa.Se joulu "(9) (6) (7)" vain edelleen puuttuu. Saisiko vielä jonkin vinkin.
On mulla ja olen yrittänyt vääntää kattilat täynnä puuroo ja vatsansa täyteen puuroo, mutta kun kirjaimet ei täsmää. Onko mulla väärä laulu?Kai sinulla on se alhaalta tuleva vastasana? Sen ensimmäinen virkkeen kolme viimeistä sanaa.
Muistithan lainausmerkit?On mulla ja olen yrittänyt vääntää kattilat täynnä puuroo ja vatsansa täyteen puuroo, mutta kun kirjaimet ei täsmää. Onko mulla väärä laulu?
En muistanut lainausmerkkejä. Kiitos avusta. Nyt sain kaikkien aikojen ekan relaation valmiiksi. Ratkottiin yhdessä mun tokaluokkalaisen kanssa sitä.Muistithan lainausmerkit?
En muistanut lainausmerkkejä. Kiitos avusta. Nyt sain kaikkien aikojen ekan relaation valmiiksi. Ratkottiin yhdessä mun tokaluokkalaisen kanssa sitä.Muistithan lainausmerkit?
Se ei ole hahmo vaan asia, jota H kerää.Mikä kumma on MUUMI-ruudun vas alakulmassa oleva 11-kirjaiminen H....i-hahmo? En millään löydä sopivaa, vinkkaisko joku.
huonekaluOlen aika pahasti jumissa. Yhtä sanaa vaille täysi olisi.
Miten ihmeessä olette keksineet siinä kotiruudukossa tämän sanan.
Luin läpi tämän ketjun ja ainakaan tätä kukaan ei ollut edes kysynyt, joten saisko vinkkejä tähän:
Koti
Last..huo ---> vastasana työ
Ei tullut mulle mitään mieleen, kokeiltu on kaikkea hoitotyöstä yms. muuhun.Olis kiva jos jonkun pienen vinkin saisin.
kätösissä käytettävät (monikossa)Vaate:
pääsana => vas. 7
Näihin jos saisi apuja kun ei oma pää enää keksi.
Vaate:
-pääsanasta vasemmalle 7 - kätösissä käytettävät
- ken ylöspäin 9 - kesäiset
- vasen reuna vi- 7 - ka - lapsilla käytettävä
- alas pääsanasta pi- 5 -la - pi:n synonyymi
- oikea alareuna lak- 11 - punainen sellainen
-oik. yläreuna ui-ui-ui-ra niitä yhdistävä 5 - urheilulaji
JOULU:
jou kin- jou tor- jou ru- 6 yhdistävä sana - ??? ei noilla ole yhdistävää sanaa, ainoa 6 lähtee jou ru, mikä on leivonnainen
KOTI:
ko pi- 14 aiemmista vinkeistä ei ole auennut minulle- leikkipaikka
pääsanasta alaspäin ko 10- sau - huone
mitä sillä ky voidaan tehdä pa:lleOppiaine
vä-ky-pa 10
Siinä on kirjoitusvirhe, eli oikeasti pitäisi olla vain 9 kirjainta. Peli kyllä hyväksyy sanan siinä oikein kirjoitetussa muodossakin.Kiitos ky-pa-vihjeestä! Sillä relaatio valmiiksi, mutta onko tämä sana näin kirjoitettuna oikeata suomen kieltä? Minusta sanaan riittäisi 9 kirjainta?