Argh, otat kyllä todellakin niitä digejä Kahdella vuorotyöläisellä ei ole aikaa kattella, että olisko haamuviiva vai ei ja nähäänkö jossain taukopaikalla kun toinen tulee töistä ja toinen on menossa jne.Kiitos paljon, tuo vahvisti kovasti näkemystäni. Hommaan siis noita digitestejä. Täällä kanssa kolmivuoroa tehdään molemmat, niin osaa vähän paremmin ajoittaa, milloin sutaistaan eteisessä ohimennen. Pidetään se paljon puhuttu romantiikka kaukana näistä hommista
Oon tilannut Raskauskeijulta ja Kotitestiltä. Nopea toimitus molemmilla, vaikka toisella on se, että saa ilman postikuluja hitaammalla postilla. Mulla on ollut niitä vaaleanpunapäisiä ja kerran oli 1 paketti lilapäisiä, kun ostin tori.fistä joltain. Oon muuten jonkun toisenkin paketin ostanut torista, mulla on sinne hakuvahti päällä näihin testeihin
Mutta kandeisko sun vielä odottaa joltain liuskatesteistä mielipiteitä? Onhan ne huomattavasti halvempia. Paitsi että kun teillä molemmilla on tuplaliksapyhätyöt, niin ehkä kannattaa antaa palaa vaan Nim. koko juhannuksen olin töissä