Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Noh noh, meinasin sanoa, että nuoriso nyt vallan villiintyy ja vanhat korvat punoittaa tällaisista teksteistä... mutta ninnanannakin... :LOL:
Mä olen ollut ihan kiltisti ja sivistyneesti:sneaky:, mutta tuo minttumar puhuu mälleistä:censored:......:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:No puhutaanhan me omistakin eritteistä joten nuo on vissiin "miestenlimoja"......:cautious:

Ihanaa kun tässäkin ketjussa huumori kukkii vaikka kaikilla on sama suuri suru takana.....(y)
 
Miestenlimat... :D Pitäsköhän meijän rueta niitäkin analysoimaan täällä... :ROFLMAO: "Tänään oli sperma aavistuksen notkeempaa koostumukseltaan kuin yleensä. Haju oli myös hiukan kitkerämpi kuin normaalisti." :LOL: Että hyvää huomenta vaan kaikille!

Bettinah Kiva kun käyt kuulumisia aina välillä kertomassa. :love: Ja ihana kuulla että oksettaa! (y):ROFLMAO: Meinasitko käydä alkuraskauden ultrassa?
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Miestenlimat... :D Pitäsköhän meijän rueta niitäkin analysoimaan täällä... :ROFLMAO: "Tänään oli sperma aavistuksen notkeempaa koostumukseltaan kuin yleensä. Haju oli myös hiukan kitkerämpi kuin normaalisti." :LOL: Että hyvää huomenta vaan kaikille!

Bettinah Kiva kun käyt kuulumisia aina välillä kertomassa. :love: Ja ihana kuulla että oksettaa! (y):ROFLMAO: Meinasitko käydä alkuraskauden ultrassa?
Olispa siinä miehelle selittämistä kun haistelis ja venyttelit satseja......teen tässä analyysejä.....:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Huomenta vaan kaikille kanssa siskoille!!!!!!!!
 
Mietin muuten eilen illalla ennen nukahtamista tätä ryhmää ja sitä vertaistuen määrää mitä täältä on saanut. :love: Tää ryhmä on kyllä auttanut pääsemään keskenmenosta yli ja kattomaan eteenpäin. Jos (siis kunhan!) täältä joskus pääsee pois, niin varmasti jää ikävä tätä ryhmää ja teitä. Hassua, että sanon tän jo nyt, vaikka täällä olenkin vasta pari kuukautta ollut. Mutta totta se on. :)
 
  • Tykkää
Reactions: ninnananna
Olispa siinä miehelle selittämistä kun haistelis ja venyttelit satseja......teen tässä analyysejä.....:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Huomenta vaan kaikille kanssa siskoille!!!!!!!!
Yääääääk!!! :ROFLMAO::ROFLMAO: Onneks niitten limojen analysoinnista ei saa tavan tallustaja mitään hyödyllistä tietoa naisen kiertoon tai raskauteen liittyen. :LOL:

Muoks // Vihdoinkin löysin netistä tuon tuommosen allekirjotukseen laitettavan kiertoa reaaliajassa seuraavan "tarran"!!! Pakko hehkuttaa, kun oon ettiny tuota siitä asti kun tänne liityin. :D http://lilypie.com/index.html Tuosta osotteesta saapi noita "tarroja", jos joku muukin haluaa. :giggle: Löytyy vaikka mihin tarkotukseen: kierron seuraamiseen, raskauden seuraamiseen, lapsien ikien seuraamiseen jne... :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Mää tässä syön iltapalaa yövuoron jälkeen enkä nyt haluaisi ajatella mitään venyviä eritteitä :LOL:

Kirjoitit minttumar kauniisti tämän ryhmän vertaistuesta. Jännää, että tuntemattomillakin on näin iso merkitys :love: Oon samaa mieltä!

Vedän tähän loppuun mauttomat allekirjoitustarrat, kun en kuitenkaan osannut tehdä, niin kuin siellä tarrajutussa käskettiin. Toivottavasti ehin muokkaamaan ennen kuin joku ehtii nähä :ROFLMAO:

Edit1: Hah, ehdin muokata, en osannut liittää sitä tarraa tähän :LOL::LOL:

Edit2: Hah, oon ingenjööri! :geek::geek::geek::geek:

Edit3: Pöh, aloin laskemaan mun kiertoja viime joulukuusta ja oon laskenut ne päin puuta. On ollut 23 ja 24 ennen raskautta ja 30 ja 27 keskenmenon jälkeen. Keskiarvo siis 26. Menee liian vaikeaksi laskukaavaksi mun päälle, oon ilman tarraa.
 
Viimeksi muokattu:
Bettinah Kiva kun käyt kuulumisia aina välillä kertomassa. :love: Ja ihana kuulla että oksettaa! (y):ROFLMAO: Meinasitko käydä alkuraskauden ultrassa?
Olen sitä kovasti tässä pyöritellyt ja hintoja katsellut. Olisi ihanaa käydä mutta kovin tyyristä on :eek: luulen että käyn silti kun ei kestä tätä. Voin sanoa että se paniikki kun viimein on raskaana että tuleeko taas keskenmeno on kamala! Jatkuvasti paniikissa. Mutta nyt tää pahoinvointi helpottaa sitä oloa. Kamala olo muuten mutta pahoinvointi on hyvä merkki :D
 
Mää en ole rouva enkä vanha, mutta vastaan silti :p

Mää haluan 2-3 lasta. Toivon, että olisin saanut kaikki 45-vuotiaaksi mennessä. Karu totuus on kuitenkin se, että ikä voi tehdä tehtävänsä. Nyt pitäisi saada ensimmäinen alulle ja toinen heti perään. Luulen että sekin voisi riittää meikäläiselle.

Tänään dpo2, ei oireita :ROFLMAO:
 
ninnanannan kysymyksestä tuli mieleen, että mikä on kenenkin unelmalapsiluku? Mie tahtosin 4-5 lasta, mutta mies on (vielä :D) sitä mieltä että 2, maksimissaan 3, riittäs. Tosin miulla kun ei oo vielä sitä ensmäistäkään, niin en tiedä muuttuuko mielipide ekan jälkeen. :D:p Kun vaan nyt sen ensimmäisen edes saisi!

Miulla menossa nyt dpo 5. Eilen oli kamala särky ristiselässä! Tänään ei vielä muuta kun tää räkätauti vaan. Muoks // Niin ja verta hampaita harjatessa!
 
Viimeksi muokattu:
Kun alettiin lapsia yrittämään ja huomattiin että ongelmia oli niin päätin että kun olen 30 ja jos ei ole lapsia tullut niin adoptoimme. Hoidoilla saimme tyttösen kuitenkin ennen tuota ikää ja luomu kakkonen tuli sitten neljän vuoden päästä esikoisesta. Nyt olen 37 ja hiukan tuo 40v tuntuu hurjalle.....jos siihen mennessä ei ole kolmosta tullut, niin taitaa meidän lapsiluku olla tässä kahdessa.

Kun miehen kanssa tavattiin aikoinaan, niin hän ilmoitti ettei lapsia halua. Onneksi mieli muuttui hänellä.....

Kaksi lasta on ollut varmaan se "ihanne", mutta kyllä tuo kolmonen on vahvasti tullut toiveisiin jo pitemmän aikaa.....Nyt yritystä on 1½ vuotta......sisältäen kaksi keskenmenoa.

Omanapa: kp14 menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Mää luen itseni vanhaksi rouva kai myös. :LOL: Olen nyt 34 ja muutama vuosi ajateltiin vielä yrittää. Mies on jo 41, niin sen vuoksi ei kamalan pitkään viitsitä yrittää.

Vauveli vanhalle: taitaa olla meillä sama dpo menossa. Ei oireita täälläkään, muuta kuin alhainen verenpaine noustessa ylös, mutta sitä on ollut ennenkin mulla. Meillä ei ihan yritys osunut tässä kuussa nappiin, kun talletukset tapahtuivat 2 päivää ennen ovulaatiota ja 1 päivä sen jälkeen eli olo ei ole kauhean toiveikas.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Tervetuloa uusille! Ja pahoittelut kun tänne jouduitte... vaikka porukka ja sen vertaistuki on täällä kyllä aivan parasta ❤ itse käyn kirjoittelemassa tänne aika harvoin,lukemassa kyllä senkin edestä,silti tämä ryhmä (miehen lisäksi) on antanut sen parhaan tuen ja avun keskenmenosta toipumiseen.

Lapsiluvuista oli puhetta. Meillä mies on sitä mieltä että mitä useampi sitä parempi :LOL:itse olen sanonut että se 3 on hyvä. Paitsi että viime aikoina on pyörinyt mielessä oisko sitten kuitenkin 4..:whistle:

Olen nyt sitten kehitellyt itselleni jos vaikka minkälaisia oireita... Tissit kutisee,niin kuin joka raskaudessa,ehkä jopa enempi kuin tuulimunassa (ainakin näin kuvittelen). Kahvia tekee mieli aivan jatkuvasti(normaalisti juon kahvia ehkä 1-2kuppia päivässä), se ei ole myöskään aiemmissa raskauksissa tökkinyt.. ja vaikka mitä.. kaikki testit tähän asti (ja suurella todennäköisyydellä tästä eteenpäin) negoja. Vaikka onkin tehty pc:n :poop:,jotka ei ole antanut edes kontrolliviivaa testiajassa vaan reippaasti sen yli..
 
http://www.halpa-testi.fi/raskaustesti-ovulaatiotestipaketti-kpl-p-90.html

Onko tuo edullinen tarjous? Itse olen noin 10 vuotta sitten ovista hoitojen aikana bongaillu, joten hintatietoa ovistesteistä ei oikein ole.
Mielestäni saman hintaisia kuin muuallakin suurin piirtein. Nuo liuskaovulaatiotestit ovat vaan aika huonoja. Mulla on nimittäin niitä kaapissa vieläkin. Itse käytän puikko-ovulaatiotestejä, sillä niistä on helpompi nähdä viivat, että ovatko yhtä paksuja.
 
Mää luen itseni vanhaksi rouva kai myös. :LOL: Olen nyt 34 ja muutama vuosi ajateltiin vielä yrittää. Mies on jo 41, niin sen vuoksi ei kamalan pitkään viitsitä yrittää.

Vauveli vanhalle: taitaa olla meillä sama dpo menossa. Ei oireita täälläkään, muuta kuin alhainen verenpaine noustessa ylös, mutta sitä on ollut ennenkin mulla. Meillä ei ihan yritys osunut tässä kuussa nappiin, kun talletukset tapahtuivat 2 päivää ennen ovulaatiota ja 1 päivä sen jälkeen eli olo ei ole kauhean toiveikas.
Tuo 2 päivää ennen ovista voi olla ihan passeli aika! Siellä on ollut valmiina veijarit odottamassa. Meillä oli talletus kolme päivää ennen ovista ja ovista edeltävänä päivänä.

Mulla on jo nyt kiristystä oikeassa nivusessa mitä on ollut ennen menkkoja, joten niitäpä taas sitten odotellessa :mad: Mulla ei ole tota kiristystä koskaan vasemmalla puolella. Luin netin luotettavista lähteistä :p , että vaikka ovis olis tullut vasemmalta puolelta, niin voi silti kiristää oikealta.

Mun kierto on 23-30 päivää, keskiarvo 26. Testaan vasta joskus kp30 jos ei sitä ennen ala vuoto (niinpä niin, uskokoon ken tahtoo). Nyt on kp17.
 
"Vanhoille" rouville kysymys: mihin ikään asti olette ajatelleet jatkaa yritystä?
Pakko oli tulla pyörähtään täällä, alkoi olla jo vierotusoireita ;)
Täällä ikää 36, minulla että miehellä. Yhteiseloa takana huimat 21-vuotta, ollaan tällaisia ikuisia opiskelijota, ensin lasten hankintaa lykätty opiskelujen vuoksi ja sitten piti odottaa, että edes toisella on vakituinen työ ja nyt minä sitten odottelin ylennystä, sinä päivänä kun titteli napsahti työsoppariin heitettiin ehkäisimet nurkkaan. Yritys siis aloitettu tän vuoden alussa. Yksi lapsi jos saadaan, ollaan todella onnellisia, mielellään 4kymppiin mennessä, jos ei, sitten jatketaan matkaa kahdestaan.
Äitini sai pikkuveljeni ollessaan 43-vuotias, meillä veljen kanssa siis ikäeroa 22vuotta. Kovasti äiti ollut kannustava minun hermoilujen suhteen, että ei se elämä lopu 35, vaikka moni tuttavani sitä väittääkin.

Mutta oli minulla kysyttävääkin, mitä ovistestejä suosittelette? Ajattelin tikutella seuraavan kierron, kun haluaisin varmuutta missä mennään kierron suhteen.
Nyt eletään dpo 8 (tod.näk.), katotaan pääsenkö tikuttamaan ens viikonloppuna(y)
 
Pakko oli tulla pyörähtään täällä, alkoi olla jo vierotusoireita ;)
Täällä ikää 36, minulla että miehellä. Yhteiseloa takana huimat 21-vuotta, ollaan tällaisia ikuisia opiskelijota, ensin lasten hankintaa lykätty opiskelujen vuoksi ja sitten piti odottaa, että edes toisella on vakituinen työ ja nyt minä sitten odottelin ylennystä, sinä päivänä kun titteli napsahti työsoppariin heitettiin ehkäisimet nurkkaan. Yritys siis aloitettu tän vuoden alussa. Yksi lapsi jos saadaan, ollaan todella onnellisia, mielellään 4kymppiin mennessä, jos ei, sitten jatketaan matkaa kahdestaan.
Äitini sai pikkuveljeni ollessaan 43-vuotias, meillä veljen kanssa siis ikäeroa 22vuotta. Kovasti äiti ollut kannustava minun hermoilujen suhteen, että ei se elämä lopu 35, vaikka moni tuttavani sitä väittääkin.

Mutta oli minulla kysyttävääkin, mitä ovistestejä suosittelette? Ajattelin tikutella seuraavan kierron, kun haluaisin varmuutta missä mennään kierron suhteen.
Nyt eletään dpo 8 (tod.näk.), katotaan pääsenkö tikuttamaan ens viikonloppuna(y)
Kiva saada kuulumisia lähes ikätoverilta :)

Mää olen käyttänyt ovis- ja raskaustesteinä vain Clearbluen digitaalisia. Ovat tyyriitä, mutta mun hermorakenne ei kestä sitä viivanpaikka ja haamuviiva-juttuja. Mää olen ajatellut, että monet pistää rahansa esim. viikonloppujuomiin tms., niin mää pistän sitten tuollaiseen. Mää en siis ole juonut alkoholia ollenkaan viime vuoden tammikuun alun jälkeen. Ja jokainenhan saa pistää rahansa mihin haluaa, en mää tuomitse :)

Lisäksi ikä painaa ja nyt etenkin koettu keskenmeno, niin en halua heittää mitään arvailujen varaan. Teen 3-vuorotyötä ja aina ei edes ehditä miehen kanssa nähdä kuin ovenraossa, niin sitten pitää välillä vähän järjestellä, jos on ovis. Me ei siis saataisi ilman testejä hyödynnettyä ovista läheskään aina.

Liuskatesteillä ovat myös monet saaneet hyvää apua ja onhan ne järkevämmän hintaisia.

Niin joo, olen mää kaksi liuskaraskaustestiä tehnyt, kun tulivat kaupanpäälle ovistestien mukana. Molemmat antoivat negaa, mutta kun uitin samaan purkkiin Cb:n digin, niin olin raskaana.
 
Tuo 2 päivää ennen ovista voi olla ihan passeli aika! Siellä on ollut valmiina veijarit odottamassa. Meillä oli talletus kolme päivää ennen ovista ja ovista edeltävänä päivänä.

Mulla on jo nyt kiristystä oikeassa nivusessa mitä on ollut ennen menkkoja, joten niitäpä taas sitten odotellessa :mad: Mulla ei ole tota kiristystä koskaan vasemmalla puolella. Luin netin luotettavista lähteistä :p , että vaikka ovis olis tullut vasemmalta puolelta, niin voi silti kiristää oikealta.

Mun kierto on 23-30 päivää, keskiarvo 26. Testaan vasta joskus kp30 jos ei sitä ennen ala vuoto (niinpä niin, uskokoon ken tahtoo). Nyt on kp17.
Toivotaan, että kiristys ei tarkoittaisi tällä kertaa menkkoja! Yritän olla tässä kierrossa kärsivällinen ja jättää liian aikaiset testaamiset KERRANKIN väliin. Vasta jos kuukautisia ei kuulu, niin sitten voisin vasta testata. En ole edes tilannut testejä. Toki saahan noita kaupastakin liiankin helposti ostettua.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Kiva saada kuulumisia lähes ikätoverilta :)

Mää olen käyttänyt ovis- ja raskaustesteinä vain Clearbluen digitaalisia. Ovat tyyriitä, mutta mun hermorakenne ei kestä sitä viivanpaikka ja haamuviiva-juttuja. Mää olen ajatellut, että monet pistää rahansa esim. viikonloppujuomiin tms., niin mää pistän sitten tuollaiseen. Mää en siis ole juonut alkoholia ollenkaan viime vuoden tammikuun alun jälkeen. Ja jokainenhan saa pistää rahansa mihin haluaa, en mää tuomitse :)

Lisäksi ikä painaa ja nyt etenkin koettu keskenmeno, niin en halua heittää mitään arvailujen varaan. Teen 3-vuorotyötä ja aina ei edes ehditä miehen kanssa nähdä kuin ovenraossa, niin sitten pitää välillä vähän järjestellä, jos on ovis. Me ei siis saataisi ilman testejä hyödynnettyä ovista läheskään aina.

Liuskatesteillä ovat myös monet saaneet hyvää apua ja onhan ne järkevämmän hintaisia.

Niin joo, olen mää kaksi liuskaraskaustestiä tehnyt, kun tulivat kaupanpäälle ovistestien mukana. Molemmat antoivat negaa, mutta kun uitin samaan purkkiin Cb:n digin, niin olin raskaana.
Kiitos paljon, tuo vahvisti kovasti näkemystäni. Hommaan siis noita digitestejä. Täällä kanssa kolmivuoroa tehdään molemmat, niin osaa vähän paremmin ajoittaa, milloin sutaistaan eteisessä ohimennen. Pidetään se paljon puhuttu romantiikka kaukana näistä hommista :LOL:
 
Mää yritän kanssa nyt jättää väliin liian aikaiset testaamiset ja elää normaalia elämää. Silti se vaan vähän väliä tulee mielen sopukoihin, että missä sitä nyt mennään.

Mulla on kaapissa 2 digiä ja ovistestejä jokunen, mutta ovistestejä en ole ajatellut käyttää raskauden testaamiseen enkä niin ole tehnytkään.

Mää tuossa yksi päivä vilkaisin pussiin, mihin oon kerännyt käytetyt digit. Ne on elektroniikkaromua ja vien ne joskus keräykseen (patterit oon poistanut). En kyllä kehtaa antaa pussia kenellekään käteen vaan pitää saada ite tiputtaa ne keräysastiaan. Siellä on reilu 10 ovis- ja rtestiä. Tai jos annan käteen niin sanon, että "juu, saa olla kateellinen, on reenattu kovasti" :p
 

Yhteistyössä