Joo vaatiihan nuo usein harjoittelua, nyt menee helpollaehkä kannattas suosii laseja jos ei osaa pistää piilareita ees oikein päin silmään.
Joo vaatiihan nuo usein harjoittelua, nyt menee helpollaehkä kannattas suosii laseja jos ei osaa pistää piilareita ees oikein päin silmään.
Minkä merkkiset?Mulla on monen erin merkin kertakäyttöiset kokeilussa ja niissä on huima ero. Nykyään suosin kosteuttavia linssejä, koska ne ei tunnu silmissä miltään. Ja suosin nimenomaa kertakäyttöisiä, kun ei tarvitse nesteitten kanssa puljailla.
Dailies Aqua Comfort Plus (suosikki)Minkä merkkiset?
Noi mä ostin ja silti välillä tuntuu silmissä vähän ku olis pieni roska silmänreunassa tai kuivat silmät. Onko se normaalia?Dailies Aqua Comfort Plus (suosikki)
1-Day Acuvue Moist (ei yhtä hyvät)
Lahoaminen on alkanut.Ikänäön ensimerkkejä, kun pientä tekstiä tihrustaessa pitää ottaa silmälasit tai piilolinssit pois. Jossain vaiheessa ei sitten auta kuin hommata kaksiteholasit, nykyään niitä on piilareissakin.
Muistan, miten isäni aina luki kirjaa ilman silmälaseja, kun niiden kanssa ei lähelle hyvin enää vanhemmiten nähnyt. Minulla on niin paljon miinusta, ettei kirjaa oikein ilman lasejakaan ole hyvä lukea, joten minun täytynee aiemmin jo turvautua kaksiteholaseihin. Toistaiseksi riittää, että jotain oikein erityispientä tekstiä lukiessa otan lasit pois.
Jaa, enpäs osaa sanoa. Ei mulla ainakaan tunnu, ellei ole oikeasti joku nöyhtä eksynyt sinne.Noi mä ostin ja silti välillä tuntuu silmissä vähän ku olis pieni roska silmänreunassa tai kuivat silmät. Onko se normaalia?
Pitää vähän testailla eri merkkejä.
Samoin olisin sanonut. Nuorempana pystyin käyttämään piilareita ja miinuslaseja jatkuvasti. Nyt kun on ikää, niin sama meno ei käy, vaan vaikka oikeastaan en tarvisi lukulaseja, niin otin kaksitehot, jottei tarvitse nostella laseja päähän ja pois aina riippuen siitä, katsooko kauemmas vai lukeeko. Kaksitehot voi pitää koko ajan päässä. En tykkää sellaisesta räpeltämisestä, että koko ajan saa nostella laseja, ja lasit menevät helposti sellaisessa likaiseksi ja huonoon kuntoon.Ikänäön ensimerkkejä, kun pientä tekstiä tihrustaessa pitää ottaa silmälasit tai piilolinssit pois. Jossain vaiheessa ei sitten auta kuin hommata kaksiteholasit, nykyään niitä on piilareissakin.
Muistan, miten isäni aina luki kirjaa ilman silmälaseja, kun niiden kanssa ei lähelle hyvin enää vanhemmiten nähnyt. Minulla on niin paljon miinusta, ettei kirjaa oikein ilman lasejakaan ole hyvä lukea, joten minun täytynee aiemmin jo turvautua kaksiteholaseihin. Toistaiseksi riittää, että jotain oikein erityispientä tekstiä lukiessa otan lasit pois.
Täysin ohi aihee, mutta kun nyt otit puheeksi, niin jännä etten ole tuollaista kuullut koskaan. Ihan vaan näin vag-konsernin asentajan puolisona.niihän niitä vag konsernin autoja kutsutaan jopa merkin omilla korjaamoilla.
En tiedä, miten noissa ohuissa kertakäyttölinsseissä, mutta ainakin kovissa piilareissa, ja vähän myös kuukausilinsseissä, jos on väärä vahvuus tai kaarevuus linssissä, niin hiertää silmää koko ajan.Noi mä ostin ja silti välillä tuntuu silmissä vähän ku olis pieni roska silmänreunassa tai kuivat silmät. Onko se normaalia?
Pitää vähän testailla eri merkkejä.
Miehelläsi on korjaamolla toinen.Täysin ohi aihee, mutta kun nyt otit puheeksi, niin jännä etten ole tuollaista kuullut koskaan. Ihan vaan näin vag-konsernin asentajan puolisona.
Tietenkin sumentavat. Kun likinäköinen laittaa piilarit tai yksitehoiset silmälasit, että näkisi paremmin kauemmas, hän näkee lähelle huonommin kuin ilman linssejä.Ei ne piilarit sitä näköä sumenna, Ikänäkö on sitten asia erikseen. Itse alkuun käytin kertakäyttöisiä piilareita, mutta nykyään olen siirtynyt käyttämään jatkuvakäyttöisiä. Ne ovat varsin käteviä ja niitä ei tarvitse olla jakuvasti ronkkimassa ja sörkkimässä. Esim tuosta blogista löytyy infoa niihin liittyen.
ehkä kannattas suosii laseja jos ei osaa pistää piilareita ees oikein päin silmään.
Nostapa vähän leukaa ylemmäs, ilman laseja, katsot siis silmäluomien alareunan kaventamaa näkökenttää eikä luomet paina silmiä, vaan lepäävät siinä rentona. Muuttuuko näkeminen yhtäänTietenkin sumentavat. Kun likinäköinen laittaa piilarit tai yksitehoiset silmälasit, että näkisi paremmin kauemmas, hän näkee lähelle huonommin kuin ilman linssejä.