A
Aloittaja312
Vieras
Ihanaa, me saatiin kesäprovo!Mut joo, se mies petti naistaan sun kanssa joten se pettää myös sua jos te suhteeseen päädytte.
Täyttä soopaa. Ei kaikki tapaukset mene samalla tavalla... Mut joo, siin ootte oikeessa että ehkäpä olis parempi pitää tää vaan salasuhteena alkuun ja kattoa kokonaisuutta. Monta asiaa tässä taustalla.
Ja mun mies ei mitään huomaa. Se ei vois ees kuvitella, että mulla olis toinen suhde. Eipä se mua muuten paljoa huomaakkaan...
Ei tosiaan ollut tarkoitus provoilla ja kirjoitella pikkutuhmia. Kaipa jätän kertomatta noista yksityiskohdista... tosin nytkin vahingossa tuli vaan yks juttu mainittua...