V
vierailija
Vieras
Aina olen ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen, mutta nyt tämä on lähtenyt lapasesta pahemman kerran. Olen toki tajunnut lihoneeni, mutta kun tänään kävin vaa'alla ekan kerran ehkä vuoteen, niin itku pääsi ja järkytys on edelleen, tuntien päästä, päällimmäinen tunne. Olen lihonut vuoden aikana yli 15kg. Ylipainoa on kaikkinensa n. 40kg!!
Hoikkaa minusta ei tule koskaan, sen tiedän, mutta haluan nyt ehdottomasti, oikeasti, saada 20-25kg pois. Tiedän, että siinä painossa minun on ihan hyvä olla.
Nyt kertokaa parhaat vinkit ja kokemukset: Miten SINÄ onnistuit pudottamaan painoa, tekemään elämäntaparemontin? Noudatitko jotain tiettyä ruokavaliota (mitä)? Lisäsitkö liikuntaa (mitä, paljonko) jne.
Hoikkaa minusta ei tule koskaan, sen tiedän, mutta haluan nyt ehdottomasti, oikeasti, saada 20-25kg pois. Tiedän, että siinä painossa minun on ihan hyvä olla.
Nyt kertokaa parhaat vinkit ja kokemukset: Miten SINÄ onnistuit pudottamaan painoa, tekemään elämäntaparemontin? Noudatitko jotain tiettyä ruokavaliota (mitä)? Lisäsitkö liikuntaa (mitä, paljonko) jne.