The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minustakin tulis paljon kauniimpi ninjahupparissa. Mut kun on kesä, pelottelen naapurin kakaroita mekko päällä
Mulla on jotenkin semmoinen aavistus, että Bitch kesämekossa ilman ninjahupparia olis tavalla tai toisella veret seisauttava näky.

Tietty Bitch ninjamekossa ja kesähupparisssa olis varmasti toisella tapaa toisella tapaa näkemisen arvoinen.
 

Naudan jauheliha meinas mennä vanhaksi niin tehtiin pasta carbonaraa jauhelihan kanssa ja toki pikkusen pekonia kans laitettin.
Paaljon parmesaaniraastetta päälle.Oli kyllä semmonen valmiiksi rouhittu pussi, parmesaanista ite raastaen tulee vielä parempaa. Maku on voimakkaampi. Mustaapippuria myllystä päälle :)

Ja toki kun tein pienelle kultatytölleni niin tarjoiltiin sydämmen muotoisesta vuoasta :love:
 
Ainoot kerrat kun mä olen ollut komea on olleet täydet rensselit päällä. Ja kaasunaamari kasvoilla.
...toi on toi univormu- juttu :), se toimii :)

Mullakin on oma univormu:rolleyes:...ja sekin toimii tosi hyvin - kumpparit, sadetakki, toisinaan jopa kurahousutkin - ma pysyn melkein kuivana....:D

..tosin komeaa se ei ole nahnytkaan, kauniista puhumattakaan mutta horhokerroin on juuri sopiva (y)
 
Huomasin juuri, et onpa taas tuotekehitelty niin, et ei mitään järkeä: nuo kun uuniin laittaa ja joutuu hengittämään sitä höyryä, saa migreenin lisäksi keuhkotaudin, ainakin mulle tulis. Mitä järkee tällaisissa - tai tietenkin rypsinviljelijän onneksi taas ja Terveystalon...:

"Voit vihdoin nauttia vastapaistetuista ja lämpimän rapeista sipseistä kotonasi. Uuni-Sipsit ovat aina valmiiksi maustettuja, tässä makuna Pekoni.

Raaka-aineet
Peruna, rypsiöljy, suola, sokeri, maltodekstriini, maunvahvenne (E621), hiivauute, sipuli, pekoniaromi, savuaromi.

Näin valmistat Uuni-Sipsejä: Taffel Uuni-Sipsit ovat helppoja valmistaa. Levitä jäiset Uuni-Sipsit 225 asteisen uunin pellille 15 minuutiksi tai kunnes ne ovat saavuttaneet haluamasi rapeuden. Kuumat Taffel Uuni-Sipsit ovat valmiita tarjoiltavaksi sellaisenaan."

Tuossa ajassa tekee oikeeta kinkkukiusausta oikeasta täyslihakinkusta ja perunasuikaleista, jos ei kovin paksusti laita pellille... kaikkia sitä näkeekin:sick::devil:
migreenin lisäksi menis mahakin sököksi moneksi päiväksi, kun tuo maltodekstriini tehdään koisamyrkkymaissista. Sori jos on jonku herkku:ninja::censored:
Tehdään ruoka itse raaka-aineista eli yritämme välttää lisäaineet niin pitkälti kuin mahdollista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä