The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Auta armias kun loma alkaa niin mää oon ihan hukassa monta viikkoa.Kun kolme päivääkin on ihan tuskaa. Huoh.
Kävin porukoilla,ohjeita sinne ja tänne...lähtevät lomalle ja musta tehtiin postien hakija ja kukkien kastelija ja mitä vielä muuta siellä oli.
No,ainakin jos tulee ihan tuskasen kuumii olotiloja sään suhteen niin porukoille sitte vaan,siellä on jopa kylmä aika ajoin.
 
Auta armias kun loma alkaa niin mää oon ihan hukassa monta viikkoa.Kun kolme päivääkin on ihan tuskaa. Huoh.
Kävin porukoilla,ohjeita sinne ja tänne...lähtevät lomalle ja musta tehtiin postien hakija ja kukkien kastelija ja mitä vielä muuta siellä oli.
No,ainakin jos tulee ihan tuskasen kuumii olotiloja sään suhteen niin porukoille sitte vaan,siellä on jopa kylmä aika ajoin.
No mutta hei :) - sulle tuli ohjelmaa ja muutakin ajateltavaa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mutta pitaako niita nyt kiireella tehdakaan, kait sita voi siella kans viettaa aikaa kerran sinne meneekin...viipyilee ja puuhastelee tai ihan vaan on siella, kun - sellaisen kuvan olen saanut - kamppasi seinat kerran ahdistavat seka siella oleminen.
Joo,kyllä kai siellä sit pihalla voi istuskella ja kisutella naapurin kissoja seuraksi. Vaikka rehellisesti,olen mä missä vaan niin ahdistaa. Kaupassakin tänää tuli itku:notworthy: Mutta ehkäpä saatan hetken tuolla sitten yrittää olla.
 
Joo,kyllä kai siellä sit pihalla voi istuskella ja kisutella naapurin kissoja seuraksi. Vaikka rehellisesti,olen mä missä vaan niin ahdistaa. Kaupassakin tänää tuli itku:notworthy: Mutta ehkäpä saatan hetken tuolla sitten yrittää olla.
...tiian tuon tunteen kylla ja sen ahdistuksen maaran mutta...usko pois, se helpottaa kylla. Ei just nyt eika huomenna eika...mutta sielta tulee se parempi paiva. Plaaplaaplaa- settia just nyt sulle mutta...

Ja itku on vain hyvasta. Paikalla ei ole mitaan valia, jos ja kun se tulee kaupassa, niin anna tulla. Et ole ensimmainen etka viimeinen joka esim. siella itkee...*halaan*
 
...tiian tuon tunteen kylla ja sen ahdistuksen maaran mutta...usko pois, se helpottaa kylla. Ei just nyt eika huomenna eika...mutta sielta tulee se parempi paiva. Plaaplaaplaa- settia just nyt sulle mutta...

Ja itku on vain hyvasta. Paikalla ei ole mitaan valia, jos ja kun se tulee kaupassa, niin anna tulla. Et ole ensimmainen etka viimeinen joka esim. siella itkee...*halaan*
Se on vaan niin noloa...ja sisätiloissa kun ei kehtaa arskojen kanssa kulkea.
 
No ala nyt sita ajattele ollenkaan, etta noloa olis...ja mita hiton valia, jos ihmiset sattuu nakemaan?! Se on elamaa. Mieluummin niin etta itkee vaikka koko kansan edessa kuin etta jattaa itkematta ja keraa sita surua ja ikavaa ja sattumustansa sisalle.
Onhan sitä julkisesti itketty..saa aina niitä katseita. Tätä on luvassa vielä monta vuotta joten paras vaan muidenkin tottua.
 
Se on vaan niin noloa...ja sisätiloissa kun ei kehtaa arskojen kanssa kulkea.
Haluatko satasivuisen luettelon "noloista asioista" ?
Surunsa itkeminen ei kuulu niihin.

Mut jos mä laitan linkin melko nolosta humpansoitosta, käviskö se? Toi on aika pitkä juttu luettavaksi eikä kaikkia humpansoitto kiinnosta muuta toi jos mikään on noloa.

Hinputti, en löydä...
Alan etsimään...

Mut tarina on pähkinänkuoressa se miten yksi henkilö onistuu ihan omalla perseilyllään ja välinpitämättömyydellään möhlimään bändinsä keikat tästä maailman tappiin.

Se on todella noloa luettavaa, mut minne se on kadonnut?
 
...oiii..suloinen kaaos - toihan on ihana juttu :). Teilla on puuhasteltu ja tehty ja eletty ja nautittu:love:
Plaah tässä kohtaa. Edessä on taas kuuden päivän työviikko ja salille kolme kertaa. Laskin just, että jos neljän aikaan aamulla nousen ylös ja maalaan kierroksen, sitten töihin ja salille ja illalla taas maalaan... argh, työt haittaa harrastuksia.
 
Plaah tässä kohtaa. Edessä on taas kuuden päivän työviikko ja salille kolme kertaa. Laskin just, että jos neljän aikaan aamulla nousen ylös ja maalaan kierroksen, sitten töihin ja salille ja illalla taas maalaan... argh, työt haittaa harrastuksia.
:alien: - jukupatka, nainen! Sahan tasan tarkkaan nukut yos kunnolla ja kauniisti misterin kainalossa joka ikisen minuutin verran etka lahde niita tuhlailemaan mihinkaan maalailuun...!

Ehdit tekemaan tuonnempanakin :)

...ma en edes viiti miettia enka suoda hajatelmaakaan uudelle viikolle. Sahlaysta siella kuitenkin on edessa....(y)
 
:alien: - jukupatka, nainen! Sahan tasan tarkkaan nukut yos kunnolla ja kauniisti misterin kainalossa joka ikisen minuutin verran etka lahde niita tuhlailemaan mihinkaan maalailuun...!

Ehdit tekemaan tuonnempanakin :)

...ma en edes viiti miettia enka suoda hajatelmaakaan uudelle viikolle. Sahlaysta siella kuitenkin on edessa....(y)
Tämänkin päivän työlistasta jäi osa suorittamatta, ei vaan aika riitä.
Juu, yritän nukkua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä