V
vierailija
Vieras
En todellakaan allekirjoita tuon pojan aloitetta. Olin jo maailmalla, kun tuo poika syntyi. Olen elänyt ja nähnyt ajan ennen kuin Suomi oli EU:ssa ja sen jälkeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomessa media kannattaa yksimielisesti EU-jäsenyyttä, joten eroamisen kannattajien voitosta ei olisi mitään toivoa vaikka kansanäänestys järjestettäisiinkin.
En todellakaan allekirjoita tuon pojan aloitetta. Olin jo maailmalla, kun tuo poika syntyi. Olen elänyt ja nähnyt ajan ennen kuin Suomi oli EU:ssa ja sen jälkeen.
Olen syntynyt 1967, ja muistan erinomaisen hyvin Suomen ennen EU:ta, ja juuri siksi laitoin nimeni "tuon pojan" aloitteeseen. Tämä EU-sonta on nyt nähty, ei jatkoa tälle.
Näitä asioita eivät toimittajat päätä. Media tiedetään valhemediaksi, sen voima on nolla. Kukaan ei enää usko suomalaisen median juttuihin.
Voisitko kertoa miksi Suomen kannattaa jäädä löyhään hirteen kitumaan? (Eu:n jäsenenä)Ja minä olen juuri päinvastaista mieltä.![]()
Voisitko kertoa miksi Suomen kannattaa jäädä löyhään hirteen kitumaan? (Eu:n jäsenenä)
Tiedätkö kuinka paljon tulee taloudellisesti takkiin joka vuosi!?
Kauppasopimuksia voidaan neuvotella uudelleen ja kun päästään Venäjäpakotteista niin rahaa tulee ovista ja ikkonoista. Oli alunperinkin ihan sairasta suostua pakotteisiin. Ei meidän talous sellaista kestä.
Ja Etaan kuulutaan kaikesta huolimatta.
Tavaraa tulee kauppoihin ihan samalla tavalla kuin ennenkin, mutta kannattavaa olisi tietenkin suosia kotimaista enemmään jotta raha jäisi Suomeen.
Voisitko kertoa miksi Suomen kannattaa jäädä löyhään hirteen kitumaan? (Eu:n jäsenenä)
Kauppasopimuksia voidaan neuvotella uudelleen ja kun päästään Venäjäpakotteista niin rahaa tulee ovista ja ikkonoista. Oli alunperinkin ihan sairasta suostua pakotteisiin. Ei meidän talous sellaista kestä.
Tavaraa tulee kauppoihin ihan samalla tavalla kuin ennenkin, mutta kannattavaa olisi tietenkin suosia kotimaista enemmään jotta raha jäisi Suomeen.
ETA ei ole itsestään selvyys. Nehän on lempaamassa britit nyt ETA:sta. Suomi on kusessa ilman ETAa.Voisitko kertoa miksi Suomen kannattaa jäädä löyhään hirteen kitumaan? (Eu:n jäsenenä)
Haluat siis luopua demokratiasta ja lopettaa yleisen ja yhtäläisen äänioikeuden, koska "alemmat sosiaaliluokat" äänestävät väärin...Yleensä nimenomaan heikommin koulutetut ja rumasti sanottuna "alemmat sosiaaliluokat" kannattavat eroa, mistä tämä kertoo? Eivät tiedä faktoja ja ovat helposti karismaattisten puhujien vedätettävissä.
Tiedän myös keskivertoa enemmän EU-asioista opiskelujeni ansiosta ja olen erittäin vahvasti EU:n kannalla.
Haluat siis luopua demokratiasta ja lopettaa yleisen ja yhtäläisen äänioikeuden, koska "alemmat sosiaaliluokat" äänestävät väärin...
Et sanonut, mut sitä sä käytännössä kuitenkin tarkoitit: Demokratiasta luopumista.En mielestäni kirjoittanut niin missään kohtaa? Toivoisin että asioista otetaan selvää itse eikä uskota kaikkea mitä tietyt toimijat huutelevat, ettei sitten jälkikäteen tarvitse googletella mitäs se EU meinaan olikaan. Monet eivät suhtaudu median tuottamaan informaatioon kovinkaan kriittisesti, kunhan se sopii omaan käsitykseen niin on varmasti totta. Ja kyllä, EU:ssa on puutteensa, mutta kokonaisuutena siihen kuuluminen on mielestäni järkevin vaihtoehto.
sun listalta unohtu mtv3.Et sanonut, mut sitä sä käytännössä kuitenkin tarkoitit: Demokratiasta luopumista.
Suomen media on täysin kallellaan EU:n suuntaan, eli meidän ei pidä uskoa mitä YLE ja HS uutisoivat Euroopan unionista?
Tämä onkin tässä niin mielenkiintoista että näille koulutetuille viisaille ihmisille tuli täydellisenä yllätyksenä että ihmiset oikeasti käyttivät äänioikeuttaan Britanniassa ja äänestivät ulos EU:sta eikä tähän mahdollisuuteen oltu varauduttu ollenkaan. Westminster on paniikissa kun olettivat väärin. Kansa kyllästyi että heitä ei kuunnella. EU on kuin diktatuuri, sinulla eikä kenelläkään muista meillä ei ole sanomista kuka meitä johtaa.Yleensä nimenomaan heikommin koulutetut ja rumasti sanottuna "alemmat sosiaaliluokat" kannattavat eroa, mistä tämä kertoo? Eivät tiedä faktoja ja ovat helposti karismaattisten puhujien vedätettävissä.
Tiedän myös keskivertoa enemmän EU-asioista opiskelujeni ansiosta ja olen erittäin vahvasti EU:n kannalla.
Ja sitten sanotaan että ihmiset ajattelevat tunteella eikä järjellä, sinä olet esimerkkitapaus tunteella ajattelevasta Mäntästä.En todellakaan allekirjoita tuon pojan aloitetta. Olin jo maailmalla, kun tuo poika syntyi. Olen elänyt ja nähnyt ajan ennen kuin Suomi oli EU:ssa ja sen jälkeen.
Et sanonut, mut sitä sä käytännössä kuitenkin tarkoitit: Demokratiasta luopumista.
Suomen media on täysin kallellaan EU:n suuntaan, eli meidän ei pidä uskoa mitä YLE ja HS uutisoivat Euroopan unionista?
Suomen itsenäisyys pähkinänkuoressa.
Vuoteen 82 presidentit olivat kekkosia
Noin 90 Neuvostoliitto lakkasi olemasta, eikä Suomea enää johdettu Kremlin luvalla.
Samalla alkoi hemmetinmoinen lama. Valuutta oli nimeltään markka ja se päästettiin kellumaan. Kaikki eivät ole siitä toipuneet vieläkään. Kun lamasta Nokiavetoisesti alettiin toipua niin oltiinkin jo EU:ssa.
Ja sit kysymys.
Ero EU:sta auttaa kotimaisia päättäjiä tekemään parempia päätöksiä... ööh... miten?
Joka sanoo, että jos direktiivit eivät sitten enää häiritse puhuu paskaa. Koska jos esim. joku firma valmistaa "hilavitkuttimia" niin ne valmistetaan määräysten mukaan, tai tyydytään myymään niitä ainoastaan Tuppukylän markkinoilla.
Juu, faktatiedon puute on tosiaan ongelma demokratian vastustajilla, siinä olet enemmän kuin oikeassa.Ihmisillä on täysi oikeus myös vastustaa EU-jäsenyyttä, toin tässä lähinnä vain esiin sen pointin että monesti faktatiedon puute on suurempi ongelma vastustajien puolella ja kuten Britannian tapauksessa huomattiin moni ei tiennyt mistä äänestää. Tämähän ei ole millään muotoa järkevää, eihän?
Juu, faktatiedon puute on tosiaan ongelma demokratian vastustajilla, siinä olet enemmän kuin oikeassa.
Mä ihan mainiosti tiedän, että kauppaa on tehty ennen EeUutakin.90-luvun suuri lama johtui EU-jäsenyyteen valmistautumisesta, rahamarkkinoiden vapauttaminen yhtäkkiä, ja ns vahvan markan -politiikasta.
"Hilavitkuttimia" on ennenkin ostettu ja myyty vaikka EU-direktiiveistä ei ole kuultu mitään. Aikanaan EU:sta eronnut Britannia tulee tekemään kauppaa ihan normaalisti, vaikka bryssämieliset yrittävät pelotella ties millä heinäsirkkalaumoilla.
Mä ihan mainiosti tiedän, että kauppaa on tehty ennen EeUutakin.
Mut kysyhän joltain joka on duunikseen toiminut kansainvälisessä kaupassa ennen EeUuta ja sen jälkeen. Et kumpi oli helpompaa. Siis joltain muulta kuin minulta kun et minua usko kuitenkaan.
EU on epädemokraattinen ja kaikki jotka kannattavat EU:ia ovat demokratian vihollisia. Yrittäisit olla rehellinen edes itsellesi.Taidanpa olla väärällä palstalla koska täällä näemmä ei voi saada aikaan fiksua keskustelua vaan kunnollisten argumenttien sijaan tarraudutaan epäolennaisiin asioihin joista en ole missään vaiheessa puhunut kuten nyt tämä pakkomielle tästä demokratian vastustamisesta. Muodostakaa omat mielipiteenne, älkää tehkö päätöksiä toisten mielipiteiden ja väitteiden perusteella. Poistun tältä palstalta nyt, mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille mielipiteeseen katsomatta