En ole varma, mutta kun tulin tähän ketjuun äskettäin, luin että joku meni mankeloimaan tms.Mikä hiton mankeli? Ääää, miks mulla on olo että olen taas unohtanut jotain?
Luulen että mankeloimaan..En ole varma, mutta kun tulin tähän ketjuun äskettäin, luin että joku meni mankeloimaan tms.
Olen vähän maistissa, voi olla että se oli naimaan tms.
Aijaa, mula on mennyt ihan ohi. Mankelista tui etäisesti jotenkin mieleen joku kasari- tai ysäri sketsisarja mutten keksi mikä.En ole varma, mutta kun tulin tähän ketjuun äskettäin, luin että joku meni mankeloimaan tms.
ei täällä kukaan oo saanu naimista herrasiin aikoihinEn ole varma, mutta kun tulin tähän ketjuun äskettäin, luin että joku meni mankeloimaan tms.
Ei ni! Ei ainakaan tänään!ei täällä kukaan oo saanu naimista herrasiin aikoihin
no ei todEi ni! Ei ainakaan tänään!
Kerro jos tulee mieleen.Aijaa, mula on mennyt ihan ohi. Mankelista tui etäisesti jotenkin mieleen joku kasari- tai ysäri sketsisarja mutten keksi mikä.
Mulle tuli mieleen!Kerro jos tulee mieleen.
Mulle tuli mieleen!
Mulle tuli mieleen!
Anteeksi jos loukkasin jotain, ei ollut tarkotus ainakaan.HopeaToffee, post: Turskatti, mun pitää muistaa mankeloida iso pöytäliina valmiiksi lauantaita varten
Piti lukea pariin kertaan. Ei ole aivot enää entiset.
etkö tosiaan ole tuota ennen nähnyt, toihan on ikivanha ja myötäänsä esilläPiti lukea pariin kertaan. Ei ole aivot enää entiset.
Voi olla. Nyt kun muistelen. Äsken en muistanut ainakaan.etkö tosiaan ole tuota ennen nähnyt, toihan on ikivanha ja myötäänsä esillä
oot tulossa uskoon ja puhuit hetkisen kielilläAivoista puheeollen. Sattui yksi pelottava tapaus joskus vuoden sisällä. Yhtäkkiä kaikki mitä sanoin tyttärelle oli aivan siansaksaa, tiesin mitä piti sanoa mutta kaikki sanat oli aivan puuta heinää. Sitä kesti noin 5 minuuttia ja se oli pelottava kokemus.
Varmasti joku lievä aivohalvaus.
Sen jälkeen on alkanut tuntua, että mitähän tässä vielä tapahtuu. ;(
Toivottavasti.oot tulossa uskoon ja puhuit hetkisen kielillä
Ei kun muistelit lukeneesi mankeloimisesta ja Hopeatoffee siitä oli kirjoittanut.Anteeksi jos loukkasin jotain, ei ollut tarkotus ainakaan.
Mankeli on loistava keksintö. Olen varma siitä.