Arvaa paljonko painan.. (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kyllä painoasi viittis arvioida. Ihmiset kun on niin erilaisia 'koostumukseltaan', lisäksi en tiedä pituuttasi.

Heittäisin että jo -5kg tekisi ihmeitä. Siitä sitten kiinteyttämään ja samalla laihduttamaan jos vielä siltä tuntuu. Tsemppiä!
Laitan kohta linkin josta itse tykkään. Jos siis osaan :D

Plääh. Tuolla siis on vinkkejä ruokavaliota myöten. Siel on eri vuosina ollu eri 'haasteita' esim.bikinibody, beach body ym. Ohjeita oikeanlaiseen syömiseen ja treenaamiseen. Itse sain tuolta kallisarvoisia vinkkejä

Et ole lihava, vaan elämä on jättänyt jäljet kehoosi kuten aivan kaikilla muillakin. Jos pakko olisi arvata niin 75-80kg. Itse olin aivan kauhuissani ensimmäisen lapsen jälkeen ja ajattelin että nytkö sen toivon sai heittää, mutta ei. Nyt kolme lasta ja amis-aikojen mitoissa. Keskivartalo on kyllä kuin karhun raatelema mutta mitä siitä, ne on ne eletyn elämän jäljet! :)

No, en tiedä sinun pituutta, joten esitän asian näin päin; Itse olen 165cm pitkä ja neljännen raskauden jälkeen näytin aikalailla samalta vaikkei kiloja odotusaikans tullut ns. Yli sallitun. Nyt 5kk myöhemmin olen kiinteytynyt jonkin verran itsestään ja painan 66kg, tuolloin odotuksen jälkeen painoin 72 mutta olin löysä kuin mikä. :D

Eihä tollasesta kuvasta, missä näkyy vaan maha, pysty sanoo muuta ku et ylimäärästä on. Laita kokovartalokuva ja kerro paljo oot pitkä ni pystyy sanoo paremmin.

Yhteistyössä