Mielensäpahoittaja on vanhan ajan palstailijoita. Muistan!
Kiitoskaunis hymy booty sulla ja lisäks aika vaihtuvat kasvot siis mitä aiemmin nähnyt silmät pysyy samana kaunis kuva..
en tiiä mut tiiäks valittelin kansainvälisille malleille niitten sivuilla et kauniita hymyi olis mut on suut auki pepsodent hymys no sen jälkeen niillä ol isuut kiinni en tiiä lukiko mun tekstii mut sulla oli just sellanen hymy joka tukee silmii eli kiinni eikä väkisin väänetty tykkään luonnollisista hymyilyistä ilman teeskentelyyKiitos
Panisin! (en kissaa)
Minä ja kisumisu
Mulla on aina melkeen tollanen irviatysen tiiä mut tiiäks valittelin kansainvälisille malleille niitten sivuilla et kauniita hymyi olis mut on suut auki pepsodent hymys no sen jälkeen niillä ol isuut kiinni en tiiä lukiko mun tekstii mut sulla oli just sellanen hymy joka tukee silmii eli kiinni eikä väkisin väänetty tykkään luonnollisista hymyilyistä ilman teeskentelyy
mä katoin et ootteko kkaksosii silmiltänne hieno kuva vaik kissas onkin ehkä tuittupäällä räppäskö sua ton kuvan jälkeen? mut jos joku saa kiltin hymyn päälle niin se oot sä
Minä ja kisumisu
ei oo irvistys kun ei hampaat näy kaunis hymy ja silmät hymilee niin sehän on vaan luonnollista mut hei kuule mikäs siut sai noin hymyilemään?tai siis kun se tarttuuuMulla on aina melkeen tollanen irviatys
En muistaei oo irvistys kun ei hampaat näy kaunis hymy ja silmät hymilee niin sehän on vaan luonnollista mut hei kuule mikäs siut sai noin hymyilemään?tai siis kun se tarttuuu
Hahah Kaapo on ihan superkiltti kissa, se on tossa vaan raukka tyytynyt kohtaloonsa kuvattavana ja rötköttää tolleenmä katoin et ootteko kkaksosii silmiltänne hieno kuva vaik kissas onkin ehkä tuittupäällä räppäskö sua ton kuvan jälkeen? mut jos joku saa kiltin hymyn päälle niin se oot sä
siis ookko sie menny tappaa sen kissan vaistot söpöstelylläs ja luutu luutu puhella no ei vais . sille pitää jonkun paholaisen kuiskutella korviin et vähän pitää räppästä no ei mites sun skidit vetääkö kaapoa hännästä ja se on sillonkin ihan normi?Hahah Kaapo on ihan superkiltti kissa, se on tossa vaan raukka tyytynyt kohtaloonsa kuvattavana ja rötköttää tolleen
Ihan totta? Kiitos! Mä oon nimittäin aina ajatellut että näytän lähinnä hevoselta.Sä oot ihan jonkun pitkänokkasen linnun näkönen. Ei pahalla, linnut on kivoja.
Ne osaa onneks leikkiä oikein nätisti kissan kanssa Mutta kyllä Kaapo sitten kertoo, kun leikkiaika on ohi Hennnosti yleensä näykkäsee kädestä, että nyt riittisiis ookko sie menny tappaa sen kissan vaistot söpöstelylläs ja luutu luutu puhella no ei vais . sille pitää jonkun paholaisen kuiskutella korviin et vähän pitää räppästä no ei mites sun skidit vetääkö kaapoa hännästä ja se on sillonkin ihan normi?
En mä kestä...