Yinksu
No tuu tökkii niin näätei näy.
No tuu tökkii niin näätei näy.
Sleep tight don't let the bedbugs bite ...hyyveli yyteleita Myttiselle ...ja hyvin pehmeeta aamua *pus*Hopsan, 3 tsihiä meni päähän, harjotuksen puutetta. Ja sit kello on yhtäkkii 01, pitää mennä
Jääkää te tänne kiskoon toistenne motivaatiopöksyjä
...niita tartte kiskoa, kun ne tota....joo, olkaimet on INHopsan, 3 tsihiä meni päähän, harjotuksen puutetta. Ja sit kello on yhtäkkii 01, pitää mennä
Jääkää te tänne kiskoon toistenne motivaatiopöksyjä
Aaaa..mutta entas naa sitten*lavayttaa esille*.. - jep, ymmarran reaktiot kylla..ja sitten taa pjarsekin, mitas talle nyt pitas tehda*pyll...siis kenottaa*...puhumattakaan tasta*haroo powwokasaa mista ei mene viispiikkinenkaan tassa vaiheessa lapi*...ja entas naa mun peukalot!!No nää * tökkii ja näyttää*
No mista muka tiiatMä olen ketjun läskein. 20kg liikaa.
Etkö sä ole jo sopivan hoikka?Mä tungin motivaatiopöksyt takaisin arkkuun. Ehkä sit kun oon kahdeksankymppinen näivettynyt vanhus.
Mulla on n 10-12 kg viellä,vuos sitten oli enemmän.Mä olen ketjun läskein. 20kg liikaa.
Mulla läski on joka paikassa.No mista muka tiiat
Sitapaitti mie tiian sen, etta olipa mukamas liikaa tai ei, niin ne on vallan hyvin sijoitettuna
älä yllytä ettei pääse paniikki iskemään sulle.No tuu tökkii niin näät
90kg, pane paremmaksi.No mista muka tiiat
Sitapaitti mie tiian sen, etta olipa mukamas liikaa tai ei, niin ne on vallan hyvin sijoitettuna
Mulla kroppa on kuitenkin passeli .
No siina se hanipoo onkin..kun en ma voi..90kg, pane paremmaksi.
Mikä paniikki?älä yllytä ettei pääse paniikki iskemään sulle.
tuo mitä ite ehdotit.Mikä paniikki?
Mun mielestä mä olen just passeli. Selkä ja polvet ehkä ovat eri mieltä mutta siitäkin selvinnee kasvattamalla lihaksia.Etkö sä ole jo sopivan hoikka?
Tökstöks vaantuo mitä ite ehdotit.