The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lois-ta-vaa*peukuttaa ja hihkuu*!!

Mä osaan tavatakin*röyhistelee*:D

Hyvä sinä :)- just noin pitääkin tehdä, heittäytyä.

Mä pidän peukkuja, että ymmärtävät tehdä oikean liikkeen :)
Ei tota ny "heittäytymiseksi" voi laskea.
Lauluhölmön homma bändissä missä on valmiiks tuttu mies on mulle helpoin tapa palata bänditouhuihin kolmen vuoden paussin jälkeen.
Ei tartte haalia kasaan soittovehkeitäni, joita majailee siellä täällä ympäri etelä- Suomea, nukkumaluukussahan mulla ei ole muuta kuin yks virvelirumpu ja korvamonitori. Eikä tartte investoida paitti ehkä laulumikkiin mut semmoisen saa uutena satasella.

Heittäytymisen sijaan toi on menemistä siitä mis aita on matalin.

Ei tota ny "heittäytymiseksi" voi laskea.
Lauluhölmön homma bändissä missä on valmiiks tuttu mies on mulle helpoin tapa palata bänditouhuihin kolmen vuoden paussin jälkeen.
Ei tartte haalia kasaan soittovehkeitäni, joita majailee siellä täällä ympäri etelä- Suomea, nukkumaluukussahan mulla ei ole muuta kuin yks virvelirumpu ja korvamonitori. Eikä tartte investoida paitti ehkä laulumikkiin mut semmoisen saa uutena satasella.

Heittäytymisen sijaan toi on menemistä siitä mis aita on matalin.
Jaa*laskee varpaitaan*

Ei sitten :)

On muuten ahterista kun pitäis ostaa joku kiva mekko tyttären rippijuhliin mutta ainoat mun mielestä kivannäköiset ovat mustia ja niissä on ketjuja ja muita härpäkkeitä. Eikä vissiin oo soveliasta kiskoa New Rockejakaan kirkollisiin juhliin päälle.

Öh. :confused:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä