---etkös ole suojautunut v i e l ä ?älkää hiivatissa manatko ukkosta aiheuttamaan vahinkoja
Booty siirtää ukkosen tänne.älkää hiivatissa manatko ukkosta aiheuttamaan vahinkoja
Hukkaa Pääsi - päivä on päässyt hyvään vauhtiin*peukuttelee*
Mää ottaisin sit jonku hyvä piffin tai sit yhen huiluntuhdin kiitoooostäytyy lähteä ostamaan grillattavaa.
piffiä olis ja jotain kivikylän uutuusmakkaroita.Mää ottaisin sit jonku hyvä piffin tai sit yhen huiluntuhdin kiitoooos
yksi on niin vähän että sen takia tulee huono olo.Tost kun yhenki juon kokonaan niin tulee järkky seuraava päivä
Oluttölkit ovat olutlaatikon poikasia.yksi on niin vähän että sen takia tulee huono olo.
Liityn seuraan!Jos vetäsis seitinohuet perjantaikänät
Nii mihinkäs mää nokkani nyt sit suuntaanpiffiä olis ja jotain kivikylän uutuusmakkaroita.
Lois-ta-vaa*peukuttaa ja hihkuu*!!Ainii.
Hoksasin tossa, että yks puolituttu bändi ettii laulajaa.
Kurkkasin ilmoituksen, niin kuvan perusteella siinä soittaa yks vanha bändikaveri.
Laitoin sit viestin, että jos "Pera" bändissä soittaa niin voisin olla kiinnostunut. Ja että en viitti itte valehdella ittestäni mitään koska "Pera" osaa kertoa meikäläisestä kaiken mitä bändikaverista ikinä tarttee tietää.
Kattoo ny ottavatko yhteyttä.
Mä olen tosin alaikäinen koska pitäis olla yli viiskymppinen ja mulla tulee jussina mittariin vasta 49.
Mut toisaalta tää on niit harvoja kertoja kun mä enää koskaan ehdin olla alaikäinen mihinkään.
äläpä sano, jotku pervåt sedät tykkää isoista pepuistaNii ja päivää. Kävin kaupas ja en ostanu ku herkkuja Kohta on niin iso pjärse että kukaan kato päinkään. Niin ja mikä mielenvikasuus iski kun ostin tsihei... Mää en oo jvuoteen juonu oikeestaan juuri lainkaan et jos yhel käden sormil laskee nii se riittää eikä ihan niinkään paljon koska en oo juonu niitä loppuun asti kun ei ole maistunut. Tost kun yhenki juon kokonaan niin tulee järkky seuraava päivä...että kannattiko tuhlata rahojaan ja miksi nyt kun en ole tosiaanpitkään aikaan juonut.
sihin vaikutuksen alaisena pysyt pois auton ratista.Nii mihinkäs mää nokkani nyt sit suuntaan
..lapinlisää liikenteessä *varovaisena elli epäileväisenä*Nii ja päivää. Kävin kaupas ja en ostanu ku herkkuja Kohta on niin iso pjärse että kukaan kato päinkään. Niin ja mikä mielenvikasuus iski kun ostin tsihei... Mää en oo jvuoteen juonu oikeestaan juuri lainkaan et jos yhel käden sormil laskee nii se riittää eikä ihan niinkään paljon koska en oo juonu niitä loppuun asti kun ei ole maistunut. Tost kun yhenki juon kokonaan niin tulee järkky seuraava päivä...että kannattiko tuhlata rahojaan ja miksi nyt kun en ole tosiaanpitkään aikaan juonut.
No en mää vielä oo sihissy enkä tänää sihise enlä välttämättä koko viikonloppunakaan.sihin vaikutuksen alaisena pysyt pois auton ratista.
äläpä sano, jotku pervåt sedät tykkää isoista pepuista