The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nii ja päivää kettinkiin.
Päivä on menny yrittäessä hoitaa asioita. Mut tuntuu siltä, että se on semmoinen "Oy Hyvä Yritys Ab"

Päivän ilmaiskirjasaalis:
Topelius - Välskärin kertomuksia osa 5
Tervo - Pyhiesi yhteyteen
Jari Järvelä - Paljon on Afrikasta kertomatta

Tossa viimeisimmässä meni hieman retkuun... on nimittäin kansipahvit keltaisin raidoin naamioitu tasan tarkkaan näyttämään Tammen keltaiselta kirjastolta (ja se on melkein poikkeuksetta aikas pätevä lukusuositus), mutta toi onkin WSOY:n kirja ja mulle ihan outo lintu. Mut jos en tykkää niin aina siitä eroon pääsee viemällä sinne mistä ottikin. Nou harm done.

:D - tamapa se! Vaikka et sitten niin olenkaan ole mikaan kiinnostava ihminen:rolleyes::cautious:...mukamas :D

Oot kylla ihana, kiva nahda sua piiiitkasta aikaa :)! Ja mita ilmeisimmin elossasi on kaikki hyvin ja tasapainossa ja kesafiilistelyakin havaittavissa tuunauksista paatellen :)
Todellakin kesää odotettu ja kovasti myös tässä koitetaan saada matkojakin sopimaan aikatauluihin yms.

Todellakin kesää odotettu ja kovasti myös tässä koitetaan saada matkojakin sopimaan aikatauluihin yms.
Oi, kutsuuko Kazimierz kesalla vai suuntaatteko aivan muihin maisemiin :)? Pienikin irtiotto on hyvasta, etta voi hengahtaa ja ladata akkuja ja nauttia kaikista niista asioista mista itse tykkaa ja on kiinnostunut...puhumattakaan siita etta on aitiopaikalla nakemassa myos toisten matkaseuralaisten riemuja ja fiilistelyja :)

Hei!

Muutama sataa kiloa kiviä raahattu paikasta aa paikkaan b ihan omin kätösin. Ja nyt on niska kipeä. Buranaa,s auna ja olut lääkkeeksi.

Nii ja se heinäkuun 8-10 viikonloppu on varmistettu lapsivapaaksi eksältäkin, alkakaahan laitella ideoita, missä treffataan. Ja mitä tehdään.

Mulle kelpaa vaikka telttailu ja pussikaljameininki ellei hotellien hienoudet kiinnosta.

Hei!

Muutama sataa kiloa kiviä raahattu paikasta aa paikkaan b ihan omin kätösin. Ja nyt on niska kipeä. Buranaa,s auna ja olut lääkkeeksi.

Nii ja se heinäkuun 8-10 viikonloppu on varmistettu lapsivapaaksi eksältäkin, alkakaahan laitella ideoita, missä treffataan. Ja mitä tehdään.

Mulle kelpaa vaikka telttailu ja pussikaljameininki ellei hotellien hienoudet kiinnosta.
telttailu ja tulilla pussikaljahan on just ihan parasta

Noo...paremminkin vois mennä. Pirun väsynyt,nukuin huonosti ja erehyin nukahtamaan reiluks tunniks töitte jälkee.
Mutta aattelepas sita, etta huomenna on jo perjantai :)! Ja sitten viikonloppu jolloin voi univelkoja tasoitella miten pain vain.

Ma oon ihmeen pirteena iteasiassa, vaikka piikaseksi munkin unet kavivat...jospa tana iltana sitten tulis sapakammat kalutukset NukkuMasalta :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä