The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Paivaa kaikille ja just sulle :)

Tiiatko mita, mulla on ihan huikeen mahtava fiilis :). Oikeastaan sille ei ole olemassa mitaan sen erityisempaa syyta..mun on vain hyva olla. Tai voihan se johtua tuosta energisesta saasta - on aurinko paistanut, tuulla tuivertanut jopa niin etta melkein, melkein!, sai semmoista pienta haikua tuuleen nojaamis- fiiliksesta, on satanut kaatamalla vetta, mika sekin on tuntunut hyvalta...vahan semmoinen olen saanut palan taivasta- fiilis :), semmoinen mika laikahdyttaa sydamessa ja pirskahtelee lapi koko kropan kuplien aina tuulen tuivertamasta powwosta alas varpaanpaihin asti <3

On semmoinen...rakastava ja rakastettu olo :)

Ei huono paiva siis ollenkaan(y)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Nää on taas näitä ....
Jep, ei muuta kuin korvasta sisaan ja samantein ulos.

...mutta en ma vaan tommosta lankatysta ja suun soittoa ymmarra. Ja vallankaan kun ei ole niin mitaan aihetta. Mielipiteen saa toki sanoa, mutta perusteita kun ei ole niin toi on jonnin joutavaa oman pahanolonsa lietsomista.

Mista ei kylla kirjoittaja itekaan saa kuin sita pahaaoloa lisaa. Mutta siinapa ryvettykoon, kerran siina viihtyy :)

Jep, ei muuta kuin korvasta sisaan ja samantein ulos.

...mutta en ma vaan tommosta lankatysta ja suun soittoa ymmarra. Ja vallankaan kun ei ole niin mitaan aihetta. Mielipiteen saa toki sanoa, mutta perusteita kun ei ole niin toi on jonnin joutavaa oman pahanolonsa lietsomista.

Mista ei kylla kirjoittaja itekaan saa kuin sita pahaaoloa lisaa. Mutta siinapa ryvettykoon, kerran siina viihtyy :)
Heillä on tekemistä kun keksivät juttuja ja saavat seurata mun tekemisiä. Siinäpähän seuraavat. Ja jos he nyt tällä saa itselleen hyvän mielen ja näin jaksavat lapsiaan ja miehiään niin olen vain otettu. Olen auttanut lapsia ja miestä ;)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Heillä on tekemistä kun keksivät juttuja ja saavat seurata mun tekemisiä. Siinäpähän seuraavat. Ja jos he nyt tällä saa itselleen hyvän mielen ja näin jaksavat lapsiaan ja miehiään niin olen vain otettu. Olen auttanut lapsia ja miestä ;)
:D - tamapa se! Vaikka et sitten niin olenkaan ole mikaan kiinnostava ihminen:rolleyes::cautious:...mukamas :D

Oot kylla ihana, kiva nahda sua piiiitkasta aikaa :)! Ja mita ilmeisimmin elossasi on kaikki hyvin ja tasapainossa ja kesafiilistelyakin havaittavissa tuunauksista paatellen :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä