Hiukan vierastan sun uutta nikkiä. Nopeasti lukien Uros... tai mistäpä minä tiiänEtpä. Vaan sulla olisi monta lohduttajaa.
mä olen aieminkin olut palstatapaamisessa missä halailtiin vuoroin pahoilla mielin olevaa kanssasisarta.
Hiukan vierastan sun uutta nikkiä. Nopeasti lukien Uros... tai mistäpä minä tiiänEtpä. Vaan sulla olisi monta lohduttajaa.
mä olen aieminkin olut palstatapaamisessa missä halailtiin vuoroin pahoilla mielin olevaa kanssasisarta.
JA kilinkellit...mehän joukossa etittäs sulle semmoisen ihanan miehekkään karhumaisen miehen, joka tiukan ketjulaisten kuulustelun jälkeen saisi meijän kaikkien hyväksynnän ...En taida. Mitäpä siellä kun pilaisin kaikkien ilon.
Mulla on ollut tää nikki joskus seitsemisen vuotta sitten jossain muualla. Samaan aikaan taisin olla jonkinsortin ruusa täällä.Hiukan vierastan sun uutta nikkiä. Nopeasti lukien Uros... tai mistäpä minä tiiän
tuo ei valitettavasti onnistu.Järjestät sen vapaaksi.
Jos kuitenkin, ihmeen kaupalla, vahingossa niin kävisi, niin sit tulet, jooko.tuo ei valitettavasti onnistu.
No tollanen mies olis ihan mun makuuni kyllä mut ehkä ei ihan pystyis.J
JA kilinkellit...mehän joukossa etittäs sulle semmoisen ihanan miehekkään karhumaisen miehen, joka tiukan ketjulaisten kuulustelun jälkeen saisi meijän kaikkien hyväksynnän ...
Ei vais, poishuono juttu, anteeksi*noloilee*...tapaamaan vain tuttuja ihmisiä ja pitämään hauskaa , hyvää se sulle tekisi
Ai mihinkä ei pystyis ?No tollanen mies olis ihan mun makuuni kyllä mut ehkä ei ihan pystyis.
Eiku ei pystyis uusiin suhteisiin nyt ja tuskin pitkiin aikoihin.Ai mihinkä ei pystyis ?
Kun ei sitä voi tietää, mut tommonenki miitinki tois tullessaan ....muutakin kuin hauskanpitoa ja ihmisiin tutustumista *yläpeukuttaa*
...noi on just niitä kuolemattomia viimeisiä lausahduksia ja kuinkas sitten kävikään ...Eiku ei pystyis uusiin suhteisiin nyt ja tuskin pitkiin aikoihin.
ei tommoseen laastaripanoon mtn suhdetta tarvitaEiku ei pystyis uusiin suhteisiin nyt ja tuskin pitkiin aikoihin.
oisko tinksulla?Arvatkaas, kenellä on uusin Pauligin kahvirasia? Se on kaunis
oisko tinksulla?
Onko siinä purkissa kahvia kans?Arvatkaas, kenellä on uusin Pauligin kahvirasia? Se on kaunis
Ei kait sitä sotketa Sehän laitetaan kaappiin talteen toisten purkkien seuraksiOnko siinä purkissa kahvia kans?
Pitäis mennä nukkumaan. Kauhee väsy, liian liikunnallinen työpäivä takana.Nelosella kaksi jaksoa Criminal Mindseja. Nyt.
Tätä mä vähän ajattelinkin.Ei kait sitä sotketa Sehän laitetaan kaappiin talteen toisten purkkien seuraksi
Mistäs tiiät onko mulla sellanen joei tommoseen laastaripanoon mtn suhdetta tarvita
Ei ja ajattele, niitä on useita. Ne on niin kauniitaTätä mä vähän ajattelinkin.
Kahvipurkki johon ei ole aikomustakaan laittaa kahvia.
Mää ees juo kahvia nii mitä mää purkillakaan tekisinoisko tinksulla?
mää mistään mitään tiedäMistäs tiiät onko mulla sellanen jo